Die n00b13 maarja ik kan ook wel 30hit geven maar dat lukt tog niet in een potje tegen iemand die het spel langer dan 1dag heeft
K kocht em sinds k de 360 kocht K snapte al die Combo's nooit en die grapples ook niet en toen ging maar GRAW spelen
rustig aan krijgt onze nieuw simpele site alweer een beetje vorm kijk ff gezellig! www.progamesquad.com en laat natuurlijk ff een berichtje of creative idee of aanvulling achter!
Damn Mike.. Netjes gedaan man, heb je de hele nacht door gewerkt ofzo? Veel info en opties op de site. Had niet verwacht dat je in zo'n korte tijd zo'n leuke site neer zou zetten. Goed bezig! Moet wel even zeggen dat de code die je in moet vullen als je een berichtje achter wilt laten niet werkt. Er blijft standaard dezelfde code staan en hij kan niet ingevuld worden want dan krijg je een error, is het een img ofzo?
ik heb er 3 1/2 aan gewerkt om hem rond te maken, is nog niet helemaal af, kleine dingetjes moeten er nog ff uit, komt wel goed! Ik zal die cijfer code ook ff bekijken, ik vrees dat je een typ foutje gemaakt heb!
Hij is netjes ik ben trouwnes koen vd vorst via live, diegene die jou alles van het hemd heeft gevraagd
Hey koenie boy, hahahaha, ik draag nooit hemden, misschien heb je mijn string wel in je mond nu? Je bent een gezellige leuke gast. Leuk dat je ook ff gekeken hebt en gereageerd.\o/ Binnenkort ga ik op onze nieuwe site www.progamesquad.com prijzen weggeven. Dit zal dan aan de hand van prijsvragen en het meedoen aan polls beslist worden. De prijzen kunnen ontzettend lekker varieren. Games is in ieder geval geen probleem. (die krijg ik voor niets)
ghehe lol, ja ik dacht al wat is dat voor bruin goedje wat ik proef j/k oee ff een nieuwe tab bij mijn homepages Jij bent ook leuk hoor (K)
dus??? Routeren al die traffic. vrienden vriendinnen, honden, katten en opa's en oma's kunnen en mogen ook stemmen
Haha spammen die zooi! Sprak trouwens Alex van GameNations net Mike, hij zet het nieuwsbericht morgen online. Zat hem al een beetje te pushen maar hij heeft nu echt geen zin meer. Verder zei die iets over ons logo op hun site, maar dat is jou pakkie an. Klinkt als marketing Clanmatch trouwens net met 5-0 (Canals), 5-1 (Mausoleum), 5-0 (Mansion). Gewonnen. Niet echt iets om trots op te zijn, ze waren echt heel slecht. Maar he... wie ben ik om een challenge af te wijzen Edit; bericht is online: www.gamenations.nl check it!
post dat even in http://progamesquad.page.tl/pG-Forum/cat-1-Matches.htm LOL Ik heb een admin inlog en password voor je! Ooops heb je inmiddels moderator gemaakt
Damn, waren EviL B U U bijna kwijt aan pG vandaag. Weer een qG-Aflevering van GTST achter de rug LOL het is ook altijd wat in ons GoW team. Wat een spanning en sensatie LOL af en toe zijn het net kinderen he he
huh? wat is dat nou voor nieuwtje? Wat weet jij wat ik niet weet? "trois rois"??? weet jij hier iets van? dan had je het mij wel verteld toch?