1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Die n00b13 :9 maarja ik kan ook wel 30hit geven maar dat lukt tog niet in een potje tegen iemand die het spel langer dan 1dag heeft 8)

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    K kocht em sinds k de 360 kocht;) K snapte al die Combo's nooit en die grapples ook niet en toen ging maar GRAW spelen

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Graps heet het :9 GRAW is vet!

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja indd en volgens mij denk ik nog een beetje Lost Planet stijl met die Grapple Hook

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    rustig aan krijgt onze nieuw simpele site alweer een beetje vorm kijk ff gezellig! www.progamesquad.com en laat natuurlijk ff een berichtje of creative idee of aanvulling achter!:thumbs:

6. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Damn Mike.. Netjes gedaan man, heb je de hele nacht door gewerkt ofzo? Veel info en opties op de site. Had niet verwacht dat je in zo'n korte tijd zo'n leuke site neer zou zetten.

Goed bezig!

Moet wel even zeggen dat de code die je in moet vullen als je een berichtje achter wilt laten niet werkt. Er blijft standaard dezelfde code staan en hij kan niet ingevuld worden want dan krijg je een error, is het een img ofzo? :p

7. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er 3 1/2 aan gewerkt om hem rond te maken, is nog niet helemaal af, kleine dingetjes moeten er nog ff uit, komt wel goed! Ik zal die cijfer code ook ff bekijken, ik vrees dat je een typ foutje gemaakt heb!

Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  8. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is netjes :) ik ben trouwnes koen vd vorst via live, diegene die jou alles van het hemd heeft gevraagd;)

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Hey koenie boy, hahahaha, ik draag nooit hemden, misschien heb je mijn string wel in je mond nu?8) Je bent een gezellige leuke gast. Leuk dat je ook ff gekeken hebt en gereageerd.\o/
    Binnenkort ga ik op onze nieuwe site www.progamesquad.com prijzen weggeven. Dit zal dan aan de hand van prijsvragen en het meedoen aan polls beslist worden. De prijzen kunnen ontzettend lekker varieren. Games is in ieder geval geen probleem. (die krijg ik voor niets)

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Geloof maar dat je dan de meeste bezoekers krijgt van alle clans bij elkaar:9

11. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    ghehe lol, ja ik dacht al wat is dat voor bruin goedje wat ik proef ;) j/k
    oee ff een nieuwe tab bij mijn homepages :p Jij bent ook leuk hoor ;) (K)

12. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    xHLHx Humanity's last hope 7.14%

Komop er moeten mensen op ons gaan stemmen :)

13. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    dus??? Routeren al die traffic. vrienden vriendinnen, honden, katten en opa's en oma's kunnen en mogen ook stemmen:thumbs:

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Haha spammen die zooi!

Sprak trouwens Alex van GameNations net Mike, hij zet het nieuwsbericht morgen online. Zat hem al een beetje te pushen maar hij heeft nu echt geen zin meer.

Verder zei die iets over ons logo op hun site, maar dat is jou pakkie an. Klinkt als marketing ;)

Clanmatch trouwens net met 5-0 (Canals), 5-1 (Mausoleum), 5-0 (Mansion). Gewonnen. Niet echt iets om trots op te zijn, ze waren echt heel slecht.

Maar he... wie ben ik om een challenge af te wijzen ;)

Edit; bericht is online: www.gamenations.nl check it!

15. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    post dat even in http://progamesquad.page.tl/pG-Forum/cat-1-Matches.htm LOL_O_

Ik heb een admin inlog en password voor je! Ooops heb je inmiddels moderator gemaakt

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

Damn, waren EviL B U U bijna kwijt aan pG vandaag. Weer een qG-Aflevering van GTST achter de rug LOL het is ook altijd wat in ons GoW team. Wat een spanning en sensatie LOL af en toe zijn het net kinderen he he

17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    huh? wat is dat nou voor nieuwtje? Wat weet jij wat ik niet weet?:confused: "trois rois"??? weet jij hier iets van? dan had je het mij wel verteld toch?

18. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wel iets in de wandelgangen van Live vernomen. Maar was slechts een gerucht.

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Maaruh wisten wij dat ook dan?:):

20. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet denk ik net zoveel als Smartiez.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina