Geen probleem in vragen stellen over dingen nee.
bèèè
Thx
Mooie manier om een gesprek je vorderen.
Het gaat om de tijd voor de zonneval, toen de dinosaurussen prima hadden kunnen leven.
Het punt is dat het niet gaat om een geloof, om een religie. Het is de waarheid, de enige waarheid. Dat kan vanuit jouw ogen kortzichtig zijn, maar het is voor mij zo klaar als een klontje. Ik kan mij dus ook niet indenken dat er bewijs zou komen dat er geen God kan bestaan, want dat bewijs komt er nooit.
Sorry, maar ik heb geen waarheid gezien dat ‘mijn geloof’ onderuit haalt. Jij hamert op één punt, dat helemaal niet onmogelijk is met wat er in de Bijbel staat. Dus ik snap niet helemaal wat je nou van mij wil.
Dingen als God’s liefde, God’s hulp, de Heilige Geest die in je werkt, wonderen die worden gedaan, de mooiheid en goedheid van de wereld. Voor mij bewijs genoeg.
Apen en mensen zijn beide door God geschapen, niet gek dat het bloed op elkaar lijkt
Dat is geen overgangsvorm, dat zijn slimme dieren die zich aanpassen aan de omgeving. Je ziet toch geen oermensen rondlopen? De echte overgang van aap naar mens?
Klik om te vergroten...