[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    -.-'' das geen spoiler ik vind hem wel vet.

En dat andere staat een spoiler bij. sorry meneer (trouwens welke spoiler)

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nog een zware spoiler:
    De espada worden vet

|:-

Nu is er ook nog de vraag: wat vind ik vet?

Over die spoiler die in de tag staat: Wat is er nou juist spoiler aan? Je komt iets te weten, maar helemaal niet in detail. Het gene dat je te weten komt is vaag en bovendien een reden te meer om neer meer uit te kijken naar de komende bleach episodes, een teasertje, een warm makertje voor wat te komen is... .

Het kan toch geen kwaad om jullie dagen zonder bleach nog harder te maken }:] :+.

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Point taken. My bad :cool:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Niet mee eens, ik wil niet weten dat er wel een dode gaat vallen, ik wil niet weten dat er een toffe verandering voor Orihime zit aan te komen, ik wil gewoon blanco de volgende eps in gaan. Is toch niet zo moeilijk?

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Over dat van Orihime heb ik overgelezen, maar dat had inderdaad op z'n minst in een spoilertag moeten staan.

Over dat ander, is het zo moeilijk om een spoiler tag maar daarboven "manga" te negeren als je toch niet wil weten wat er gaat gebeuren. Natuurlijk haalt Ashavan de "spoiler" er wel en zet hem in zijn post, net zoals jij nu trouwens doet, wat dan wel weer jammer is.

6. Ashavan

Ashavan Guest

Het was maar een gok dat het sado was die stierf. Ik lees geen manga's :p
    Maar die gast is nu zo zwak en nutteloos dat het me niet zou verbazen dat hij als eerste de pijp uit gaat

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Gaat het niet om. Hij bedoelt dat je per ongeluk verraadt wat er in de spoiler tags staat.
    Namelijk dát er nog iemand dood gaat. Kan hier nu wel staan, aangezien het meeste toch al ongespoilerd op deze pagina staat.

Het zijn nu niet zo'n grote spoilers, maar ik deel de mening van Kevf toch wel. Liever niet dus imo. En hoe klein het ook is, het blijft een mangaspoiler waarbij we toch af hadden gesproken die niet in dit topic te plaatsen? Ben je namelijk bij met de anime zou je in principe alle spoilers moeten kunnen lezen.

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet wat er is afgesproken over manga spoilers, maar moest er per toeval eens 1 gepost worden waarbij duidelijk bijstaat dat het van de manga is moet je hem niet gaan lezen als je geen manga spoilers wil dunkt me.

@ Ashavan: Het ging me inderdaad om wat Wooffa zei. Wie/wat/waar/hoe/whatever is jouw mening en gedacht en ik ben niet zo stom om te bevestigen of te ontkennen ;).

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    True, maar het is gewoon altijd zo dat er iemand per ongeluk een reactie geeft zonder spoilertags en dat is dan vooral het probleem imo.

Marja, uhh episode 125 toch? :9
    Kan me ook erg vinden in de woorden van Nightbringer dat het een beetje traag gaat allemaal. Ik ben wel erg benieuwd naar Ishida en zijn training waar de rest me een beetje koud laat. Hoop wel dat het ook duidelijk zichtbaar wordt dat Ichigo nu sterker is met bijvoorbeeld een andere aanval o.i.d. Ik bedoel bijvoorbeeld die Reno (of hoe heet het) die Ichigo in zijn Hollowvorm opeens kon doen. Het zou saai zijn als het enige verschil de effectiviteit van die black getsuga tenshou zou zijn. Dus waar hij tegen Grimmjow niets aanrichtte dat nu anders is.

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  10. copur

copur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De verhaallijn is een beetje lame. Raar dat Aizen toevallig Karakura Town gaat aanvallen. Ik volg geen Bleach forums, maar is dit nou filler of niet ?
    Hollow Ichigo is wel awesome. Hij heeft hem voorlopig onder controle.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dit is geen filler, dus dat Aizen Karakura Town als doelwit heeft hoort bij het verhaal. Het zou vreemder zou moest z'n doel een andere stad zijn... nu hebben Ichigo en co tenminste een goede stimulans om Aizen te verslagen.

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso klopt het ook wel aangezien in Karakura Town allerlei lui (ichigo, sado, inoue etc) opduiken met veel spiritpower. Dat is niet zomaar uit de lucht gegrepen denk ik.

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nog even over de spoilers; Zodra je ook maar een beetje denkt dat het voor iemand het verhaal in negatieve zin kan beïnvloeden, pleur je bericht ff in een spoiler ;) Voorkomt gedoe.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    En al die vaizards, ichigo's vader ishada's vader etc. Makes all perfect sense ja. Ook motiveerd hun dit wat ja.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dit is zeker geen filler! :eek:

Is 't jullie trouwens ook opgevallen dat er nu aan't einde van Bleach niet meer het Kon Golden Illustrated Picture Book er uit is? Nu krijgen we allerlei info over de Arrancar! Best vet vind ik dan! Wie is 't nog meer opgevallen?

Verder was de ep. wel oké, vond het gesprek over de Golden Key best spannend eigenlijk.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Even een nieuwe bleach avater zelf gemaakt :D geript van deze ep.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Veel te kort weer ....

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Erg gaaf, maar het is een beetje jammer dat ze zo veel verhaallijnen door elkaar laten lopen. Nu krijg je van alles maar een paar minuten te zien, lijkt het alsof je nog niks te weten bent gekomen.

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga ff wachten en over 2 weken weer een paar eps achter elkaar kijken.

Hopen dat ik het volhoud :p

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    er komen wel allemaal vreeeeemde dingen out of the blue ineens voorbij. Allemaal om een nieuw verhaal neer te zetten. Het plotselinge bestaan van een koning spant daarbij nog wel de kroon

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina