Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    De vernieuwingen die je nu al te zien krijgt zijn er eigenlijk al 2x zoveel als van halo 1 naar halo 2... Ik vind het dan ook totaal niet op een h2 uitbreiding lijken.

    Dingen die wel opvielen:
    -Melee is niet meer 'beat down by' maar 'smashed'
    -Met spike grenades kan je stucken, je krijgt dezelfde medaille
    -Nieuwe medaille: KillJoy! als je andermans killing spree beindigt
    -Nieuwe medaille: 'lasered'
    -Killing spree medailles allemaal een plaatje opgeschoven: bij killing spree het plaatje van running riot, bij running riot het plaatje van rampage
    -bewegende crosshair: bij het chargen van een laser zie je in de crosshair hoe ver het opladen is
    -Voertuigen vliegen ook omhoog door de lift
    -Je kan nog steeds binnen een seconde schieten en slaan met de shotgun
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    DUDES, please help me, xbox live marketplace is nou al een tijdje unavailable bij mij, staks ken ik die Halo 3 beta erop niet downloaden. :p Iemand een oplossing?
     
  3. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het vandaag heel even. Misschien komt het door een zwakke verbinding met het internet, ik had namelijk mijn wireless adapter aanstaan en die geeft nu opeens heel zwak signaal.

    Toen ik een ethernetkabel aansloot deed MP het gewoon weer.
     
  4. Shizzel

    Shizzel Guest

  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat mij trouwens leek op te vallen is dat je hoger kan springen. Ik weet niet of het daadwerkelijk zo is, maar dat gevoel heb ik wel. Overigens wist ik niet dat je de spikegrenade ook kon sticken? Ik neem tenminste aan dat het de spikegrenade is, want zie maar drie tekentjes links bovenin van grenades (frag, plasma en spike dus).

    Overigens best lekker geluid van die spiker (het wapen dus, niet de granaat). Heb het filmpje vandaag al té vaak gezien overigens. :9

    @ Shizzel: Bij de Engelse versie staat er dat er 12 pagina's meer inzitten. Nou zijn er Amerikaanse woorden die in het Engels niet gebruikt worden. Misschien dat die dingen aangepast zijn, maar dan geloof ik niet dat er 12 pagina's verschil inzit. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  7. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB DE BETA :D:D!!!!
    Als je me niet gelooft, check mn xbox account op xbox.com en zie dat Xorta Halo 3 Beta speelt!

    Hoe dit? Mijn verhaaltje:
    Ik keek vandaag het Betalicious filmpie en dacht, mmm laatik de aankomende week maar eens halo 2 spelen om mn aim weer op orde te krijgen. Ik dus met een maat weer ff double teamen en lvl7 geworde (stats zijn gereset). Na deze potjes ben ik ff de nieuwe stat viewer op bungie gaan chekken en bekeek mn double team potjes.

    Opeens zag ik op bungie bovenin bij je 'bungie kaartje' zoals ik het maar ff noem (friends online, messages ect..) en zag dat ik een Message had! :eek: Kheb nog nooit een message gehad via bungie, dus ik die shit openen, staat er dit in:

    Welcome to the Bungie Friends & Family Halo 3 beta!

    In order to play the Halo 3 Multiplayer Beta, you will need an Xbox 360 with a hard drive and an Xbox LIVE Gold account.

    Your beta download code is: ***Niet voor jullie bedoeld ;)*****

    This code will allow you to download the Halo 3 Beta to one Xbox 360 console, one time.

    Instructions for installing and launching the beta are below:

    1. Turn on your Xbox 360 and sign-in with your Xbox LIVE Gold account
    2. Select “Marketplace” from the Xbox LIVE dashboard
    3. Select the “Redeem Code” option
    4. Enter a beta download code
    5. Once the download completes, navigate to the “Games” blade of the dashboard
    6. Select “Demos and More”
    7. Select and launch the Halo 3 Multiplayer Beta!

    The initial download may take some time depending on network traffic and your own internet connection. Please be patient.

    Please note that the Halo 3 beta only supports Matchmaking play over Xbox Live. You will not be able to play any custom games or play in offline/system link matches. You can, however, play with a friend in split-screen games in the Social playlists.

    You can visit our website and interact with other beta participants and leave feedback for Bungie in our forum located at http://www.bungie.net/Forums/Halo3Beta. This forum will be active as of Friday 5/11. Staring Tuesday, 5/15, we will have a wealth of information available to give you an edge against the online competition. Bungie.net will also give you a chance to review a sampling of post-game statistics from the matches you play online.

    If you have problems or need assistance please visit the Bungie.net forum listed above. Do not respond this message, the Soul isn't listening.

    Thank you and have fun playing the Halo 3 Multiplayer Beta!

    Sincerely,
    The Bungie Team

    Ik dacht, HOLY *************! en ben als een ******** die code in gaan voeren om te kijken of het werkte en dat het bericht niet over 16 mei ging (ik had sowieso al beta toegang gewonnnen). En jah hoor, hij downloade de beta van 920 mb! Ik als een mofo wat maten bellen (die zitten dus op dit moment met een turret op high ground rond te lopen terwijl ze mannetjes plat maaien!).

    Hoe kan dit dat ik dit krijg?
    Dit is sowieso niet te public beta, maar 'Welcome to the Bungie Friends & Family Halo 3 beta!'. Hier heeft bungie als eens eerder over bericht in 1 van Frankies weekley update. Namelijk dat dit inhield dat dit sowieso geen grote aantal mensen zullen zijn. Het zijn voornamelijk goede bekenden, vrienden en familie van bungie, MAAR ook zei Frankie: active people in the Bungie community. Nu ben ik helemaal niet active in die comminuty (bungie forums enzo). Ik denk dat het komt doordat ik vanmiddag halo 2 heb gespeeld. Ik kan me namelijk herinneren dat er ook eens iets is gezegd over dat halo 2 spelende mensen ook kansen hebben op de beta. Optie 1: ik ben in double team tegen iemand van bungie gematched die op jacht was om mensen blij te maken met een beta? OF onder het motto: active community member, dat ze willekeurig mensen kozen die 'nog steeds' halo 2 speelde.

    Ik was trouwens toevallig op bungie.net en kreeg dat bericht, dus terwijl ik stats aan het chekke was. Toenik online ging in de beta zag ik dat er een total van maar 90 man online was in de beta. (via een optie kunje dit namelijk zien! ook PER playlist zie je hoeveel mensen er ook bezig zijn met die playlist), maar ik was dus blijkbaar 1 van de eerste! Ondertussen staat het aantal op 400, of omdat Amerika online komt, maar ook omdat ik niet de enige ben die opeens deze beta kreeg. Ik vroeg een stel Amerikanen, en die hebben hetzelfdee verhaal als ik.

    De eerste matchmaking game die ik deed was ranked rumble pit met 6 spelers. Rockets op high ground XDXD. Met redelijk gemak werd ik eerste aangezien het amateurgehalte redelijk hoog was! xD Ik ging rank up van 1 naar 3. Ranks per playlist is dus simpel een nummer. Ook hebje een militairy rank dat begint met Recruit. Dit hangt af van je RP: deze is bij mij nu 3 en ben apprentice. Deze ranks hebben wel icoontjes.

    Voordatik weer ga spelen zal ik wat info met jullie delen:
    - Rockets zijn zwakker! Woho! Je moet echt zo goed als RECHT onder iemand voeten knallen voor 1 hit kill, zo niet, dat doeje gewoon veel damage.
    - Tijdens het lopen met turret kun je schieten!! ERG GOED, minigunachtig iets! Wel met veel weapon recoil en inaccuraat, maar sterk!
    - Op dit moment vindt een maat vanme 1 of andere UBER kanon wat je net als een turret vast houd. Schiet ballistisch net als een brute shot, maar met 1 of ander super kanon en is gigantisch!
    - Persoonlijk vind ik het nog erg chaotisch overkomen, nog lastig te zien of je daadwerkelijk iemand raakt, lag is nog niet echt te herkennen maar als ik een stuk of 7 keer iemand op zn kop moet raken met een BR weet ik genoeg :mad:, en net als in het begin van Halo 2 vind ik het spel nog erg onoverzichtelijk, maar met veel spelen komt dit hopelijk goed!
    - De niet-super wapens lijken redelijk uitgebalanceerd: verschil tussen snelheid van iemand dood krijgen bij dual wieldable weapons of AR, BR, carbine is niet groot.
    - Video playback van games is totaal niet uitgebreid. Wel is het zo dat je laatst gespeelde game wordt automatisch tijdelijk opgeslagen en je kunt kiezen om hem pernanent op te slaan. Maar het bekijke van deze video's is simpel: start video, en je ziet jezelf first person de game spelen, geen andere camera opties, geen optie om naar andere spelers te kijken.
    - Wel heb je bij je eigen gamertag 6 slots om filmpjes te plaatjes die andere spelers kunnen downloaden! Je kunt dus ook op iemands gamertag drukken en zijn slots bekijken, een video kiezen en deze downloaden!
    - Je in-game nummer is te veranderen: Ik kreeg standaard N68 ofzoiets, maar heb hem veranderd in X12 =D.
    - Me maat zit nu in een rode ping game -_- das weer minder.
    - Customizen van je Spartan is iets uitgebreider: 3x zul je een kleur moeten kiezen. Icoontjes zijn niet nieuw en stammen uit Halo 2.
    - Uitkijken met Spartan Laser! :D Ik killde een enemy, maar omdat de straal door gaat betrayde ik een teammaat xD

    Ik ben nogal amateur op forums dus als dit onder spoiler valt, hoe maak je een spoiler vak?xD

    Later (vanacht ofzo) zalik kijken ofik nog wat meer info ken posten!

    Ik denk dat dit een eeeerrrggg laat avondje gaat worden :D

    LAtrzz

    Updatetjes:

    - Games worden HEEL ERG realtime bijgehouden, een maat vanme staat ingame op 18 kills op team training op snowbound, hier:
    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStatsHalo3.aspx?player=Xorta
    zag ik al DIE game staan en dat Xorta 16 kills had! leuk om belangrijke online clanmatches tussen pr0's te stalken xD!
    - 'Dead from the grave' medals! Krijg je als je dood bent en daarna nog een kill hebt, bijv: ik stick iemand voordat ik dood ga.

    - Medal 'Sniper spree' : 5 sniper kills achterelkaar!
    - Ik merk dat je heel erg je skills uit Halo 2 meeneemt naar Halo 3, dus geen zorgen datje weer als n00b begint :p.
    - Snipen is nog even simpel als in Halo 2
    - Je lvl in een playlist is afhankelijk van hoe je presteert in-game! Heit feit dat ik met mijn eerste game rumble pit van lvl 1 naar 3 ging ligt daar aan. Hoe weet ik dat? Ik deed net voor het eerst Team Skirmish en stond bovenaan mijn team met 30 kills over 8 deaths, ik steeg van lvl 1 naar 4!
    - Na Aprentice komt Private, RP: 5, dacht ik
    - Na de game is er een top 3 medal sectie -> de beste medals staan bovenaan. In mijn 30 over 8 game stond mijn Sniper Spree 1x bovenaan, daarna mijn 4x Killing spree, daarna een triple kill van een tegenstander
    - Plasme pistol schijnt iets nuttig te doen tegen vehicles, ga strax uitzoeken wat.
    - In de base van valhalla is een kleine ruimte met VEEL wapens: sniper, br, dat UBER cannon, en meer
    - Vage gametype in skirmish waarbij je net als met flags een Attack en Defence teamhebt, maar dan met territories?!? Ook met bepaalde tijd voor elk team, en er was zelf sprake van een sudden death. Uiteidnelijk was de score van zo'n game die ik speelde 5-3 gewonnen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  8. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Vet voor je, meer info als het kan!
    Hebben wij er ook nog wat aan!
     
  10. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
  11. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Xorta, ik ben 'm nu ook aan het downloaden. Nooit verwacht dat ik bij het family & friends "programma" zou komen. Wat een mazzel. Zo vaak zat ik nu ook weer niet op de bungie site (wel altijd weekly update), en halo 2 online de laatste tijd ook wat minder. Ik raad iedereen die redelijk wat halo 2 heeft gespeeld en daarbij redelijk vaak op bungie.net kwam even in z'n bungie.net messages te kijken. Misschien hebben er meer NLers geluk!
     
  12. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok jongens, youtube puilt nu uit elkaar van de geleakte filmpjes. Onder andere een andere uitvoering van ZANZIBAR in halo 3 ( hij is nu veel groter, vooral de defender base)

    Dus wil ik ff aan demo en xorta vragen, zit deze map ook bij jullie beta versie? (damn i hope so) Dit ziet er zooo vet uit he
     
  13. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Net effe ingelogd op Bungie, geen message. HOEREENNNNNN
     
  14. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzou hem ook graag willen tegenkomen, maar nee:
    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStatsHalo3.aspx?player=Xorta
    alleen nogmaar de 3 bekende maps gespeeld.

    Over de maps trouwens:
    Valhalla vindt ik errg vet, door al die bergen hebje veel schuilplaatsen en verwacht ik dat deze map heeeeeeeeeel wat meer tactiek metzich mee brengt dan coag of blood gulch.

    High Ground is ook een zeer vermakelijke map, gewoon vet!

    Snowbound vind ik minder, het is nu vooral: wie het eerst de ander tegenkomt, wint het gevecht
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahah ik heb opeens ook dat bericht dat jij ook kreeg, miscschien kunnen we morgen wel spelen:emo:
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    nice :thumbs:
     
  17. Cybercon

    Cybercon Guest

  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor de dudes die nu al aan de Beta kunnen beginnen....

    Have fun!!!!! :thumbs: :thumbs: :b: :b: :b:

    Ik heb gekozen om lekker te wachten op de game als hij uitkomt en ben gelukkig druk met andere zaken maar zal zeker jullie posts blijven checken want als ik de verhalen van Xorta zo lees zie ik al dat het weer ouderwetse Halo fun is \o/ \o/

    Dus nogmaals, Have fun en blijf je ervaringen delen met ons ;)
     
  19. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Inderdaad ik kom er net achter dat ik hem ook heb!!!

    Ik denk dat ik avondje door ga halen!
     
  20. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, voor vandaag houd ik het Beta-testen even voor gezien. Wat mij opviel was dat:
    De battle rifle echt veel meer real life is gaan klinken (met een beetje meer metaal geluid erin, cool!).
    De AR wel een kleine cross-hair heeft, maar op een medium+ afstand is daar geen reet van waar.
    2X achter elkaar schieten met de human sniper gaat veel langzamer, headshots lonen dus meer.
    Wie gebruikt er nog de SMG??? Je begint met 'n AR en overal liggen spikers... Kortom, er is echt een gigantisch assortiment aan wapens beschikbaar (nog nooit zoveel in Halo, logisch ook, maar het viel mij gewoon op).
    Nog geen teken van een Elite avatar. (Mocht die nog erin komen.)
    Voor de x-knop was er naast het bubble shield een personal grav. lift op high ground en een soort van bomb die aan 'n soort van EMP-pulse doet denken (schild weg) (ben de tripmine nog niet tegengekomen, maar kan toeval zijn).
    Verder heeft de HUD een Metroid-look gekregen (alsof je zelf 'n helm ophebt) en ik vind het jammer dat je schildmetertje middenbovenin zit, want dan moet je en daar en op je tracker kijken.
    De mongoose is snel en wendbaar en kan ook in de mancannon, heel grappig.
    De Spartan Laser werkt en gedraagt zich precies zoals ik het verwacht had.
    Saved films wordt met name met nog de extra aandacht die erin gaat voor de complete game helemaal de shit.
    Fikse uitbreiding aan het medal assortiment.
    VIP-gametype. 2 teams, ieder team heeft 'n VIP (extra sterk) die over de virtuele kling gejaagd moet worden door het andere team. Alleen VIP-kills tellen voor de score.
    High Ground is beter en complexer dan ik dacht. Achter de poort zijn veel gangetjes en ruimtes. Ook staan er op HG zo'n 3 mongooses (of mongi volgens Frankie). Valhalla heeft daarbij nog 'hogs en op Snowbound is minimaal 1 Ghost te vinden (standaard).
    Wel vind ik het jammer dat je gewoon niet ff lekker zelf rond kunt gaan lopen op de maps in alle rust. Je moet per se matchmaking doen. Wel begrijpelijk, omdat bungie dat getest wil hebben, maar toch. Nu moet je maar gewoon in matchmaking aan de maps en de andere nieuwtjes wennen.
    Het kostte mij als ervaren halo en halo 2 speler vrij weinig moeite om de RB als "oude x-knop" te gaan gebruiken.

    Voor nu zeg ik: truste!
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina