1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited: De grote dagboek thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 apr 2007.

  1. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ff Golf R32 aangeschaft en gelijk Stage 3 getuned. Blijft lekker, favoriet op dit moment is toch de Spyker C8 Laviolette.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In het huis Kewola Palace (I-9 op deze map: http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg) heb ik mijn favoriete wagens gezet:


    Kawasaki ZX-10R
    Mclaren F1
    Mclaren SLR
    Ferrari Enzo
    Koenigsegg CC85
    Lamborghini Murcielago coupe
    Aston Martin DB9 coupe
    Lamborghini Gallardo
    Ferrari F430
    Chrysler Me Four Twelve

    :thumbs:
     
  3. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij een friendrequest sturen. Dan zal ik jullie een invite sturen voor de XBW Club, of je kunt mij in TDU een request sturen om de club te joinen.

    Gamertag: Buccket
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb die Ferrari F430 pas gisteren in mijn Kewola Palace huis gezet, nadat ik er eens even mee ging rijden voor de afwisseling. Ik vind het een super auto die geweldig rijdt.
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem twee keer in het echt gezien, maar hij is ontzettend leuk vormgegeven en ziet er behoorlijk anders uit dan de gemiddelde pickup.:thumbs:

    Golf R32 is idd lekker, maar ik blijf maar niet begrijpen waarom de Golf GTI niet komt:'-(

    Fantastische auto's (en motor) zeg!:thumbs: Jij hebt in totaal nu iets van 70 auto's he? En welke huizen heb je allemaal? :) :)

    Heb vandaag geen tijd gehad om TDU te spelen... Maar morgen ga ik lekker al mijn auto's heen en weer over de Kelekole Pass jagen!:)

    Kelekole Pass: Sector E-4 en F-4 op deze TDU-map.


    Kelekole Pass is heerlijk om te rijden en vlakbij mijn huis in TDU en de weg die er naartoe loopt is ook heerlijk!:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom koop je niet gewoon alle wagens? Je hebt zo'n race in het midden van het eiland waar je binnen 1 minuut 70.000 krijgt.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Weet ook wel dat je met die "180mph in heavy traffic" veel geld kan verdienen maar ik ga niet weer wagens en huizen kopen waar ik toch never nooit wat mee doe. ;)



    @ Porsche-fan, ik heb nu ongeveer 85 auto's en ik heb 7 motors (allemaal dus :9). Ik heb volgens mij ongeveer 25 huizen, maar welke allemaal weet ik zo niet precies. Als ik straks weer TDU ga spelen zal ik ze eens opschrijven en dan hier eens posten. ;)


    De Kelekole Pass ziet er erg gaaf uit, met veel bochten en leuke rechte stukken waar je eens lekker los kan gaan! ;)
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Neey echt niet, ik heb veel liever een kleine collectie in een klein huis waarmee ik veel rijd en waar ik plezier aan heb, dan dat ik 100 auto's heb waarvan ik met 98% niet rijd.=( Ik snap de lol er ook niet van, doelloos een paar miljoen keer zo'n race doen waardoor je dus alles kan kopen, waar je uiteindelijk niks aan hebt. Maargoed dat is mijn mening. :) :)

    Sow jij hebt ook al alle karren...:thumbs:

    Kelekole Pass is zeker gaaf!:9 Maar wat vinden jullie de leukste bergweg?:

    Kelekole Pass (E-4 en F-4~)
    Tantalus (H-10 en I-10~)
    Kawaiiloa (B-6, C-6, D-5 en D-6~)

    ~Op deze map: http://www.highwaydevil.com/GoT/TDUMAP.jpg

    :thumbs:

    Vind het zelf een moeilijke keuze, maar ik vind toch Kawaiiloa op 1, daarna Kelekole Pass en als laatste Tantalus. Maar ze zijn alledrie geweldig._O_
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij mij Kawaiiloa op 1, daarna Tantalus en dan pas Kelekole Pass. Maar het zijn alledrie super gave bergroutes! :D
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind aan Kawaiiloa zo gaaf dat het zo'n eindeloze route is, het geeft mij hetzelfde superieure gevoel als toen ik voor het eerst in FM over de Nurburgring reed.:thumbs: Echt een uitputtingsslag!

    Kelekole Pass is perfect: Coole route met heel veel variatie op de goede momenten, niet te lang en ook niet te kort, heerlijk om eroverheen te raggen.:D Maar hij geeft mij niet zo'n grote grijns als Kawaiiloa, want dat vind ik echt een sublieme route._O__O_

    En de Tantalus, leuke bergroute met een redelijke afwisseling, maar toch niet echt leuk genoeg om het plezier van Kawaiiloa bij te houden.:{ Maar toch een leuk weggetje!

    Iemand anders nog tips voor een leuke bochtige route?:):):)

    Ander onderwerp: Mijn statestieken in TDU\o/

    Percentage wegen ontdekt: 100%
    Totale distance gereden: 23318.54 KM
    Langste rit ooit gereden: 279.68 KM
    Totale playing time: 361 uur
    Totale playing time als Champion: 261 uur

    Vooral die totale distance: XBW record misschien!_O_ Iemand hogere statestieken, ik hoor het graag.


    Ik heb nu trouwens ook een Shelby GT500, in de bekende Eleanor kleur (grijs met zwarte strepen). Geweldige auto, ik heb hem gekocht vooral omdat ie zo mooi is.\o/:thumbs:_O_

    Dus nu heb ik 5 auto's, maar die staan allemaal maar dan ook echt allemaal in de
    4 car garage van de Kokupaa Homestead!:confused::confused: Hoe kan dat! Maarja, ik vind het wel leuk want ik haat het als mijn auto's verdeeld staan over verschillende garage's.:)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me dan een bug waarschijnlijk, maar wel grappig dat er 5 auto's in een 4 car garage staan! :D :9

    Dat lijstje met die gegevens zal ik vanavond eens invullen als ik weer ga gamen. :D Total distance heb ik pas rond de 13000. En playing time is ongeveer 200 uur. ;)
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook een bug, maar in theorie passen er wel 7 auto's in die garage maar dat mag niet helaas.:)

    Heb zin om zometeen ff met de Wiesmann over de Kelekole Pass naar Kawaiiloa te gaan! En dan weer terug, again, again, again..._O_
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Porsche-fan ben jij bezig grappige quote's te verzamelen:lol: \o/
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep evenals grappige avatars... Ik heb op Google Afbeeldingen naar die afbeelding gezocht, meer zeg ik niet. :+ ;)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Dat word zeker een gave rit! :D :thumbs:
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ga ik straks doen, heb daarnet ff een lang eind met de Shelby GT500 gecruised!_O_ Je kan die auto het beste vergelijken met een jaren 60 Boeing 747, maar dan voor op land. Groot, oud, beroemd, snel, en comfortabel.:+
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook die rit met de Wiesmann gemaakt, over de Kelekole Pass en daarna over Kawaiiloa en weer dezelfde route terug._O_ Heerlijk!

    Ik heb trouwens een idee voor de spelwereld van TDU2: Nieuw-Zeeland!\o/ Dat is een prachtig eiland met heel erg afgelegen, slechte wegen die soms gekruisd worden door ford's (kleine, ondiepe beekjes), fantastische natuur en heerlijk lijkt mij om in een Range Rover over een slecht zandweggetje te cruisen en dat er plotseling een ford opduikt waar je vrolijk doorheen rijd._O_ Echt een prachtig decor voor de nieuwste Test Drive en aangezien er ook in de info van Arjan staat dat er in TDU2 ook slechte modderwegen en regeneffecten in zitten lijkt mij de kans groot dat Nieuw Zeeland (het zuidelijke eiland BTW) de spelwereld van TDU2 gaat worden.\o/\o/\o/ Ik hoop het in elk geval wel!:thumbs:




    (sorry voor dubbelpost BTW)

    :) :)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuk idee inderdaad. Maar het kan ook gewoon een fictieve speelwereld worden.
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat lijkt me niks een fictieve spelwereld voor TDU. Het moet wel realisitsch blijven en als je dan een eiland gaat verzinnen vind ik wel dat er wat verloren gaat.
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zou ook geen fictieve willen, Oahu is een echt eiland dat ze redelijk goed hebben nagemaakt (vergelijk deze TDU-map maar met Oahu op Google Earth;)) en dan zou een fictieve spelwereld echt ruk zijn, Nieuw-Zeeland zou een prima opvolger voor Oahu.:thumbs: Nieuw-Zeeland is toch wel flink groter dan Oahu, maar aangezien de 360 Oahu makkelijk aankan en Oahu ook veel drukker bebouwd enz is, zou ik echt heel graag Nieuw-Zeeland in TDU2 zien._O_
     

Deel Deze Pagina