Ik vind aan Kawaiiloa zo gaaf dat het zo'n eindeloze route is, het geeft mij hetzelfde superieure gevoel als toen ik voor het eerst in FM over de Nurburgring reed. Echt een uitputtingsslag!
Kelekole Pass is perfect: Coole route met heel veel variatie op de goede momenten, niet te lang en ook niet te kort, heerlijk om eroverheen te raggen. Maar hij geeft mij niet zo'n grote grijns als Kawaiiloa, want dat vind ik echt een sublieme route.
En de Tantalus, leuke bergroute met een redelijke afwisseling, maar toch niet echt leuk genoeg om het plezier van Kawaiiloa bij te houden.:{ Maar toch een leuk weggetje!
Iemand anders nog tips voor een leuke bochtige route?
Ander onderwerp: Mijn statestieken in TDU\o/
Percentage wegen ontdekt: 100%
Totale distance gereden: 23318.54 KM
Langste rit ooit gereden: 279.68 KM
Totale playing time: 361 uur
Totale playing time als Champion: 261 uur
Vooral die totale distance: XBW record misschien! Iemand hogere statestieken, ik hoor het graag.
Ik heb nu trouwens ook een Shelby GT500, in de bekende Eleanor kleur (grijs met zwarte strepen). Geweldige auto, ik heb hem gekocht vooral omdat ie zo mooi is.\o/
Dus nu heb ik 5 auto's, maar die staan allemaal maar dan ook echt allemaal in de
4 car garage van de Kokupaa Homestead! Hoe kan dat! Maarja, ik vind het wel leuk want ik haat het als mijn auto's verdeeld staan over verschillende garage's.
Laatst bewerkt: 18 mei 2007