Je deed het alleen maar om te laten hoe kortzichtig wij zijn Wat een figuur ben jij zeg.
Om nog maar eens de bottomline te onderstrepen: 'wij' ongelovigen hebben enkel moeite met het punt dat er geen bewijs is voor een God.
En ik wil ook even duidelijk zeggen dat ik net zo min de evolutietheorie of 'de wetenschap' aanhang als het geloof. Ik ben pas ergens van overtuigd als één van de twee, of een hele andere theorie door bewijzen waarheid blijkt.
Waar ik alleen een beetje moe van wordt is dat gelovigen constant proberen om 'de wetenschap' ook in het hoekje te drukken alsof het iets is waar je in gelooft. Dat is nonsens, want voor de wetenschap is niks echt of zeker als het niet bewezen is.
Ik vind dat een van de vele scheve argumenten (ook het anders interpreteren van bijvoorbeeld de Bijbel als één van hun punten onderuit wordt gehaald) van gelovigen en daar word ik erg moedeloos van.
Maargoed, jij voelt je duidelijk verheven boven de rest hier met je enorme bagage aan kennis dus waarom blijf je niet gewoon weg? En je mag dan alle geloven hebben bestudeerd maar volgens mij heb je net zo min kennis van de andere zijde van de discussie als waar je 'ons' van beticht.
Laatst bewerkt: 12 mei 2007