Jaja onze enige echte CoNNeCTiCuTZooi is terug op de forums. In mijn eerste post sinds de ban, die als jarenlang aanvoelde, wil ik graag de Pro GameSquad bedanken die het mogelijk heeft gemaakt het enorm grote bedrag van $100.000 bij elkaar te sparen voor mij. Dit is dus ook het bedrag wat is neergelegd voor mij, natuurlijk kon ik dit bedrag niet weigeren en ben ik meteen de clan gejoined. De $100.000 heb ik echter gebruikt voor het omkopen van Arjan en Goiz!
Nee ff serieus, ik vind het echt vet dat 3Kings een mooi betoog, over het unbannen van mij, naar Arjan heeft gestuurd. Props voor onze DiGiT 3KinGz Ik heb in de tussentijd nog vaak op XBW Forums gekeken en heb al veel reacties willen plaatsen wat helaas niet kon. Jullie kunnen in de toekomst weer wat mooie posts van me verwachten =). Ik zal m'n best doen me in te houden en niet weer een ban aan mn broek te krijgen =).
XBW
In de tussentijd heb ik nog gespeeld voor eC en ben daarna met Locustgod, die toendertijd qG verliet, en Bl0odCryPt (Meest bekend onder qG I Voltag in eXo gegaan. eXo bestond misschien maar 1 week maar was voor die zeer korte tijd nog best een succes, we hebben oa Team NoK verslagen en zeer veel geleerd over Tactics. Dat laatste vooral door de match tegen qG, die we overigens 3-1 verloren (was onze 2e clanmatch). Na die ene week kwam pG aan de deur kloppen en ze wilden Locustgod en mij in hun team van Kings hebben. Nadat Locustgod en ik hier uren over gepraat hebben, hadden we besloten Kings z'n team te joinen en de Kill Snitchers een soort van te "reviven".
Hoop, denk en verwacht dat we met het "Kill Snitchers pG Team" mooie prestaties zullen neerzetten, maar dat zal wel goed komen met mijn Leet Skillz \o/. Ben er alleen nog niet helemaal over uit welke gamertag ik zal pakken! Ik twijfel tussen: pG Coggod, pG LiQuidatoR, pG SuprophecY, pG CoNNeCt, pG Rbert of pG CenTuRion. (Op Coggod en CenTurioN na allemaal oude gamertags van me)
Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2007