1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iT heatshot

iT heatshot Guest

ja vette shit gek robertje is back :p gast speelt laatste tijd pro level man respect robert (y)

2. Jaja onze enige echte CoNNeCTiCuTZooi is terug op de forums. In mijn eerste post sinds de ban, die als jarenlang aanvoelde, wil ik graag de Pro GameSquad bedanken die het mogelijk heeft gemaakt het enorm grote bedrag van $100.000 bij elkaar te sparen voor mij. Dit is dus ook het bedrag wat is neergelegd voor mij, natuurlijk kon ik dit bedrag niet weigeren en ben ik meteen de clan gejoined. De $100.000 heb ik echter gebruikt voor het omkopen van Arjan en Goiz!

Nee ff serieus, ik vind het echt vet dat 3Kings een mooi betoog, over het unbannen van mij, naar Arjan heeft gestuurd. Props voor onze DiGiT 3KinGz :) Ik heb in de tussentijd nog vaak op XBW Forums gekeken en heb al veel reacties willen plaatsen wat helaas niet kon. Jullie kunnen in de toekomst weer wat mooie posts van me verwachten =). Ik zal m'n best doen me in te houden en niet weer een ban aan mn broek te krijgen =).

_O_ XBW_O_

In de tussentijd heb ik nog gespeeld voor eC en ben daarna met Locustgod, die toendertijd qG verliet, en Bl0odCryPt (Meest bekend onder qG I Voltag:cool: in eXo gegaan. eXo bestond misschien maar 1 week maar was voor die zeer korte tijd nog best een succes, we hebben oa Team NoK verslagen en zeer veel geleerd over Tactics. Dat laatste vooral door de match tegen qG, die we overigens 3-1 verloren (was onze 2e clanmatch):). Na die ene week kwam pG aan de deur kloppen en ze wilden Locustgod en mij in hun team van Kings hebben. Nadat Locustgod en ik hier uren over gepraat hebben, hadden we besloten Kings z'n team te joinen en de Kill Snitchers een soort van te "reviven".
    Hoop, denk en verwacht dat we met het "Kill Snitchers pG Team" mooie prestaties zullen neerzetten, maar dat zal wel goed komen met mijn Leet Skillz \o/. Ben er alleen nog niet helemaal over uit welke gamertag ik zal pakken! Ik twijfel tussen: pG Coggod, pG LiQuidatoR, pG SuprophecY, pG CoNNeCt, pG Rbert of pG CenTuRion. (Op Coggod en CenTurioN na allemaal oude gamertags van me)

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2007
  3. Haha dankje man, jij speelt ook zeker weten pro. Ook gefeliciteerd met je unban :p

4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent welkom maatje, forum begon wat saai te worden zonder je :p
    Maar even serieus:
    • pG Coggod
    • pG LiQuidatoR
    • pG SuprophecY
    • pG CoNNeCt
    • pG Rbert
    • pG CenTuRion

Ik vind pG Suprophecy het best, daarna CentuRion. pG Robert is echt gewoon.. nee, gewoon nee. CoNNect vind ik ook niet stoer staan, LiQuaDatoR is geinig maar neigt naar cliché. Coggod, staat dik als je het leest maar als je het uitspreekt weet je ook wel wat ervan komt.

pG SuprophecY is gewoon een nette naam en daarmee heb je ook een hele tijd in kS gespeeld. CenTuRioN, vette naam en weer wat nieuws.

Maar hé, je moet het zelf weten ;)

5. DoVoQ

DoVoQ Guest

pG Cog G O D
    pG SphinXz FaN
    -XXX-

6. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Rbrt,

Welkom terug op het forum en welkom bij pG. Je speelt de laatste tijd als een beest en ik als Leider van pG ben ontzettend blij met je. Je hebt een goeie grote mond en zweept de boel lekker op en je droge humor valt erg lekker bij iedereen. Bij diegene waar het niet lekker valt hebben het waarschijnlijk verdient.

Ik vind zelf
    pG suprophecy (top naam)
    pG c0g G O D of pG Rbrt the 2nd
    pG Kill Snitch
    pG CenTauR of centurion (volgens mij mag allebei)

Succes in het team van 3Kings en maak er wat moois van.

grt

[update]

pG Logo design contest

Inmiddels van alle fora verzameld 42 inzendingen dusver! nog steeds 200 euro aan games te winnen ga naar www.progamesquad.com

Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    pG Pine NL!!! Die is vrij robert!!!

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    pG SuprophecY is duidelijk de beste!

9. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Update rond Robert z'n naam: Waarschijnlijk wordt het: pG C O G God
    Maar het is nog steeds niet zeker :p

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Aah nee maak een grap. pG bertR vind ik de beste !

11. Haha bedankt voor de tips, ik wilde hem eigenlijk veranderen naar:
    pG C O G God. Maarja toen kwam ik erachter dat het woordje God sinds een korte tijd niet meer los in je naam mag staan. De enige manier om COG GOD te maken is nu: pG Coggod of pG C O GIGod (Hoofdletters kunnen veranderd worden).

@Mauperd
    Bedankt voor het welkom en de mooie omschrijving van mij :p

12. Inf1nity

Inf1nity Guest

Connect doen man, of Suprophecy

13. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Als pG C O G God nie kan zou ik niet pG C O GIGod doen, dat staat niet :p
    Dan zou ik voor pG CenTurIon gaan :p

14. Ik heb er op advies van NamedWarrior "pG COG II G O D" van gemaakt, wauw dit staat best wel lelijk als ik het zo op de forums neerzet. In-game ziet het er echter wel vet uit.. of niet? :{ :9

15. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem leuk!:thumbs:

16. Inf1nity

Inf1nity Guest

Suprophecy doennn

17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    YES YES YES

18. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    COG II G O D

Leuk bedacht :)

19. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat nog wel wat leuke momenten opleveren! mij benieuwen hoe andere clans erop gaan reageren en dan vervolgens Rbrt zijn reactie, zal waarschijnlijk, hard, duidelijk en uitmuntend zijn!:b:

Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  20. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Wedstrijd: pG vs WD

Datum: Vrijdag 13 mei Tijd: 20.00
    Offhost: 5-4 Mausoleum voor WD
    Onhost: 5-0 Canals voor pG
    Offhost: 0-5 Fuel Depot voor pG
    Onhost: 5-1 Mansion voor pG

Uitslag: 3-1 voor pG

Comment:
    Het Belgisch/Nederlandse polonaise smoke treintje el caPWNDe echt tering hard. Uitleg: Rbert dropte eruit en de ronde erna werd er op hem gewacht, WD kwam heel droog in een treintje naar onze spawn gelopen en wij joinden. Ondertussen vlogen de smoke granaten om je oren.

Was echt te droog voor woorden :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina