De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens videobeelden van Espanyol Real?

2. Cybercon

Cybercon Guest

3. Gerard Way

Gerard Way Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2007
  4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
  5. Gerard Way

Gerard Way Guest

Weten jullie ook nog of de Spaanse voetbalbond wat heeft gedaan tegen die scheidsrechter die toen Santander Real floot?

6. Cybercon

Cybercon Guest

Wat lul je nou krom? :{

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Nu alleen hopen dat de spelers hun hoofd erbij houden en niet gaan denken dat ze de titel al op zak hebben. Maar het moet kunnen lukken.

8. Gerard Way

Gerard Way Guest

Nee dacht even dat het een grap was want de links had je pas later toegevoegd, anders een hele slechte grap namelijk

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eigenlijk vraag ik me af waarom zoveel ''Madrilenen'' hierzo zich zo lang angstvallig stil hebben gehouden, en nu ze de Primera lijken te winnen uit hun schulp kruipen?

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    En ik durf te wedden dat ze nog nooit in het Bernabeu zijn geweest. Daarnaast lult een iemand de meest grote onzin ooit.

Ja ik ben Madrileen naastdat ik Ajacied ben, maar dat komt omdat ik in beide landen ben opgegroeid en ouders uit beide landen heb. Ik ga nou ook niet opeens een grote mond opzetten, Madrid mag nogal in zijn handjes knijpen als we het kampioenschap winnen, Barcelona heeft het zichzelf zo moeilijk gemaakt.

Ik weet nog dat sommige mensen hier een aantal maanden geleden riep dat Capello een verschrikkelijke coach was, er was hier zelfs iemand blij dat het gerucht ging dat Mourinho misschien zou komen, toen gaf ik ookal aan dat ik dat niet wou. Maar ach je zult altijd succes sympartisanten houden.

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gezanik over dat je pas supporter bent als je naar een stadion gaat :{
    'Ik heb ouders uit Spanje, ik mag me een echte supporter noemen.' Ik ben fan van Arsenal en vooral van Henry en vond het heel jammer dat de CL-finale niet zíjn finale werd terwijl hij de kansen had en dat hij nu continu geblesseerd is, maar nee ik ben nog nooit op Highbury of Emirates geweest. Ben ik ook een nep-Gunner ofzo? Kom op, laat mensen lekker hun voorkeur hebben en begin niet steeds over successupporters en stadionbezoeken. Ik vind het onzin in ieder geval. :)

12. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik daar ook mee aangesproken ben, maar ik ben toch aardig lang hier aanwezig denk ik. En ik heb in die tijd lang niet altijd gedacht dat Real Madrid de titel nog zou gaan pakken dit jaar. Blij verrast dus.

Maar die hele discussie over neppe en echte supporters en gloryhunters en al dat gedoe heb ik al zo vaak gevoerd. Heb er niet zo'n zin meer in, eigenlijk.

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik doelde het ook niet op jouw.

Het is eerder een opsomming van een bepaald iemand die ik dingen zie zeggen, waarbij ze nou net doen of Capello geweldig is op dit moment terwijl ze hem 3 maanden geleden wel konden uitkotsen.

Die mensen die dat soort dingen zeggen terwijl ze nooit een wedstrijd hebben meegemaakt, maar wel doen alsof ze alles van een club weten en hun mening al klaar hebben liggen. Daar kan ik niet tegen, dat je als Nederlander nog nooit bij Arsenal bent geweest, is goed te begrijpen. Ik ben zelf een Arsenal sympartisant, ben nog nooit bij een wedstrijd geweest en heb ze daardoor nog nooit kunnen supporten (letterlijk vertaald vanuit het engels betekend het ondersteunen) dit kun je alleen in een stadion. Dan ben je supporter, anders ben je iemand die een voorkeur heeft voor een bepaalde club en ben je in principe dus een sympartisant.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, zoals dus de RM fans die hier als paddestoelen uit de grond schieten wel denken, overduidelijk.

15. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik zei het je toch? :emo:

Ben ik het niet helemaal mee eens. In een stadion zitten is niet de enige manier om je club te ondersteunen. In theorie doe je dat ook als je merchandise van je club koopt, en in praktijk als je gewoon altijd achter de club blijft staan, ook als het kut gaat. Het is nou eenmaal niet echt financiëel haalbaar voor iedereen om ieder weekend op en neer naar Madrid, Barcelona, Londen of waarheen dan ook te gaan.

Ik spreek nu wel voor het algemeen trouwens hoor, niet per sé voor mezelf. Ik koop wel merchandise, maar ik heb nou niet het idee dat als dat shirt op de toonbank ligt 'dit doe ik omdat [x]% van dat geld naar de club gaat'. Doe het gewoon om uit te dragen dat ik het een goede club vind. (Misschien dat je dat ook al onder 'ondersteunen' zou kunnen plaatsen.) Ik ga na het examen ook naar Madrid, maar dat doe ik ook gewoon omdat ik dat graag wil, en niet omdat ik me dan nog echter kan voelen.

Dit zijn allemaal geen redenen waarom ik mezelf supporter noem. Dat is eerder omdat ik de club al jarenlang volg, de clubfilosofie steun (en die verdedig waar nodig), en achter de club blijf staan, zelfs als ene heer Florentino Perez het probeert om een soort circusact van Real te maken.

Ben ik toch weer gaan discussiëren. :|

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  16. Gerard Way

Gerard Way Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Maar dat zegt hij toch ook? 8)

18. Gerard Way

Gerard Way Guest

edited

Hier nog een mooie foto trouwens vanuit het Bernabeú

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Daar past in 1 vak evenveel man als in het DSB stadion? :+

20. Interpol

Interpol Guest

Een beetje Real fan weet ook nog wat Zaragoza met ons heeft gedaan 2 jaar geleden, als Real ze weet te verslaan en nog langs superdevo is kan er nog weinig fout gaan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina