De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik maak me helemaal nergens druk om. Ik vraag me alleen wat af...
     
  2. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    donderdag alweer de gelderse derby :D
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Whahaha ik heb vandaag voor een artikel voor school de KNVB helemaal zenuwachtig gemaakt. Ik maakte iets over de grote desinteresse voor de play-offs. Had eerst met pijn in mn hart de supportersvereniging van Feyenoord gebelt voor een mening tegen de play-offs. En toen de KNVB gebelt. Die gast probeerde overal onderuit te komen.

    ''Ja maar die lege stadions liggen aan de situatie van de club'' (Bij Ajax, Feyenoord, NAC, NEC, Vitesse, en FC Utrecht was het meer leeg dan vol. Zo lust ik er nog wel een paar, zelfs bij de dubbele Klassieker van vorig jaar was het nog flink leeg)

    ''We moeten we alles evalueren''
    ''Het is maar een klein deel van de supporters die tegen de play-offs is'' (Hele supportersgroepen hebben zich massaal tegen de play-offs gekeerd)

    ''Je moet wel goed je huiswerk doen'' (Ik zei dat er maar 25.000 man in de Arena zaten, waren er eigenlijk 29.000. Klein detail)

    ''Niet alle clubs laten de seizoenskaarten vervallen'' (Ja, en iedereen die ik sprak had een seizoenskaart die niet meer geldig was)

    Wat een grap:lol:
     
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier 4 woorden voor: Fuck de play offs!
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Is de wedstrijd tegen AZ weer vrije verkoop? of alleen voor clubcard houders?
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    geen idee, maar zal wel weer lekker vol zitten....

    EDIT/

    Ik was VI voor:D

    (Links bezoekersaantal wedstrijd, rechts gemiddelde van seizoen)

    Mijn artikel
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  7. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Jong Feyenoord gedegradeerd omdat Jong Ajax verzuimde van Jong NEC te winnen (die samen met Feyenoord laatste stonden geloof ik).

    Volgend seizoen mogen ze in dit mooie lijstje bivakkeren:
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het er wel mee eens, ik vind die play-offs nergens op slaan, en hoop dat ze snel worden afgeschaft.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Wahahahaha:lol:
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dag Wesley Sneijder?

    Bron : Voetbal International.
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hou er sowieso al rekening mee. Valencia moet wel van betere huize komen dan die 12 miljoen waarmee ze eerder mee kwamen...
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ja is ook zo, maar het feit dat Sneijder zelf ook graag naar Valencia wil..
    Ach, opzich wel een mooi club voor hem.
    Joaquin, Vicente en Villa zijn niet de minste namen om samen mee te voetballen. :cool:
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Ajax blijft een beursgenoteerd bedrijf, en willen veel meer dan 12 miljoen zien voor de meest bepalende speler van Ajax.. Ze weten dat er geld aan Sneijder verdiend kan worden, dus beneden minstens 18 gaat ie denk ik niet weg..
     
  14. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die Hans Kraay jr. toch een enorme sukkel. Komt ie in Voetbal Insite aanzetten met de optie Been/Van Hanegem. Alsof hij dat bedacht heeft.

    Ik meen me te herinneren dat ik dat gisteren ook gehoord heb bij Studio Voetbal.

    Ik snap niet zo goed waarom hij altijd als noodoplossing gebruikt wordt voor dit programma. Zonder hem is het veel leuker.
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hans Kraay jr. is het lachertje van de Nederlandse journalistiek. Slijmbal, kontenkruiper. Gatverdamme.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik dacht dat Sneijder een gelimiteerde transfeersom in zijn contract had staan? Ook raar dat Barcelona al geen 12 miljoen heeft, normaal gesproken is zoiets voor hun toch geen probleem :confused:

    Idd, volgens mij was het Piet de Visser die het gisteren tijdens Studio Voetbal zij (kan ook Borst zijn geweest)
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zag aan het begin van de competitie een tabel die aangaf dat wij nu de op 1 na meest vermogende club van Europa zijn. Geloof dat alleen Real Madrid ons nog aftroefde. Zal dus vast niet alleen om de centjes gaan, is een beetje kortzichtige gedachtegang.

    Als Sneijder overigens echt weg wil dan heeft Ajax ook niet zo verschrikkelijk meer te vertellen. Je kunt hem wel houden maar dan heb je een ongemotiveerde speler en wellicht een rechtzaak aan je broek van Sneijder die de boel wilt forceren.
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Plus dat ajax met Perez en Bakircioglu al 2 vervangers in huis heeft die het volgens mij prima kunnen invullen. Ik hoop overigens niet dat Sneijder weggaat, want ik vind hem op dit moment de beste middenvelder die je in de Nederlandse competitie kan vinden.
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Perez en Bakircioglu zijn bij lange na geen spelers als Sneijder is.. Het verschil in kwaliteit is denk ik ernstig groot.. ;)
     
  20. Interpol

    Interpol Guest

    Haha, hoe reageert Kesler eigenlijk op zulk soort uitspraken? Ik ben best wel benieuwd wat zijn arsenaal is tegen dit soort kritiek en hoe hij zijn mooie play-offs staande weet te houden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina