Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van Kind tot Burger vond ik erg kut. Daar heb ik wat punten op verloren. Als ander onderwerp hadden we Vietnam. Daar heb ik een voldoende mee binnengesleept. Die was te makkelijk:)

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze van Thiememeulenhof. Ik kan je die bestanden op die cd zo sturen. Het zijn een paar word bestanden in een flash projectje verwerkt. Voeg me maar toe mocht je ze niet kunnen vinden op internet.

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ThiemeMeulenhof, maar wel wel vreemd dat ze die CD-Roms er niet gewoon bij hebben gegeven. Hoe ben je aan het boekje gekomen dan? Als je ze via internet had besteld, horen ze er gewoon in te zitten. Ik zal ze zometeen in elk geval even uploaden en je de links geven, zodat je ze alsnog hebt.

Van Kind tot Burger lijkt mij juist wat makkelijker, maar dat heeft meer te maken met dat we in de vierde klas al eens een hoofdstuk uit ons gewone lesboek hebben gehad (Sfinx) dat over hetzelfde ging als die Studiegids. Over Vietnam heb ik helemaal niets gehad, maar dat zit nu ook niet bij het examen in. Jammer, want dit lijkt me toch leuker dan Nederlands-Indië.

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  4. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je misschien de link hier willen posten? Mijn vriendin doet ook examen, en zij weet ook niet of ze de cd's wel heeft.

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
  6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
  7. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
  8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op www.blikopdewereld.nl staan ook uitstekende GS samenvattingen, mijn geschiedenisbijlesleraar heeft me die site ervoor gegeven :)

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks intraxz.. Ik ga die zeker weten ook gebruiken.. Ben al een beetje bezig maar samenvattingen ruleren

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog een goeie samenvatting voor economie en dan wordt het een eitje.

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Morgen Nederlands examen, VWO. Mensen al goed voorbereid? Loop nogal te stressen voor mn andere vakken moet ik zeggen, heb in mijn ogen nog bij lange na niet genoeg gedaan (Aardrijksunde 1maal goed doorgelezen en 1 GS boek doorgenomen).

12. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
  13. JeePee

JeePee Guest

Ik ga zometeen van 15:00 tot 16:00 uur een samenvatting maken. Gewoon om te kijken hoe het met de tijdsdruk zit. Dat wordt dan ook mijn enige voorbereiding tot nu toe :+ Maarja, ik sta een 6.9 voor Nederlands... dan kan ik me echt niet voorstellen ineens een 4.1 te halen.

14. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zo ook nog even een oud examen maken, meer kan ik mijn inziens niet doen voor Nederlands. Met de tijd zit het bij mij denk ik wel goed. Een week terug had ik ook al een oud examen gemaakt. Toen was ik in een kleine twee uurtjes klaar en ik had een 8,5 dus dat zit wel goed hoop ik :).

Ik ga nu eerst even lesbrief vier van de zes voor economie leren: Internationale handel, de dunste van de zes 8)

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Held! Sta exact hetzelfde als jij ;). Kan me een ander onvoldoende (naast wiskunde, sta 4,7 dus mag 2,3 halen mits rest voldoende) niet permiteren.

16. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta volgens mij een 7.7 voor Nederlands. Ik heb al een keer examen gedaan op de HAVO, en toen had ik iets van een 7.5, dus het moet gaan lukken.

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm ik vind die functies altijd zo brak. Doel van alinea, verder argumenten benoemen en de drogredenen. Moet verder wel lukken, dat alles goed oefenen vanmiddag.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ben nogsteeds niet begonnen aan Nederlands, begin vanmiddag... Wel gister Kind tot Burger helemaal gelezen. Danke voor de samenvattingen:)

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sta 7.1 voor NE dus moet wel lukken morgen, snap alleen nog niet zoveel van die samenvatting. In 120/150 woorden een tekst samenvatten met de titel + auteur erboven is niet moeilijk, ik weet alleen nooit hoe te beginnen 8)

20. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier wel een relaxte site voor je als je de LWEO-methode hebt gekregen.

Let op vooral niet op de lay-out ;) website is van m'n economiedocent van het VWO. Staan alle samenvattingen/begrippenlijsten van de LWEO lesbrieven.

Hoop dat iemand er iets aan heeft :)

Deel Deze Pagina