Linkin Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 4 jan 2005.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh zover was ik ook al. :):

En welke cd vind je minder? Fort Minor of Minutes To Midnight van LP...:confused:

2. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Nee, ik heb het goed gezegd:+

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb Minutes to Midnight opstaan, en Given Up is toch echt wel een gaaf nummer.
    Bleed It Out mag er ook zeker wezen.

*Luister weer verder

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Samen met No more sorrow vind ik dit ook de beste nummers van het album, de rest vind ik stukken minder (met What I've done ergens tussen goed en slecht)

5. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Net Given Up beluisterd, vond die juist redelijk slecht. Nu zet ik Bleed It Out op, kijken wat dat wordt. :)

-Edit-
    Bij Bleed It Out ben ik er niet zeker van of dit nou wel Linkin Park is (ja, heb 'm gedownload).
    Het klinkt in ieder geval nergens naar. :confused:

-Edit-
    No More Sorrow is dan wel weer beter. :)

Laatst bewerkt: 8 mei 2007
  6. JeePee

JeePee Guest

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dan kan ik je de hand schudden. ;)
    De enige stevige nummers zijn ook gelijk de beste nummers..

En Mika Kimi, vergeleken met de andere nummers van het album lijkt Bleed It Out er inderdaad niet echt tussen te passen.
    Het is toch wel degelijk Linkin Park. :)

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    De nummers klinken echt weer top, gellukig weer terug naar de Hybrid Theory stijl :D

_O_

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je hebt het album wel geluisterd?

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Niet het hele album, een aantal bij een vriend in de auto vanmorgen, maar die klonken iig erg goed. ''No More Sorrow'' ''Give Up'' ''What Ive done'' zijn degene die ik vanmorgen gehoord heb volgens mij :9

Ik ben nu de rest van het album aan het luisteren,en ik moet mijn post terug nemen :9, er zitten weer veel vrij slappen nummers tussen. Best mooie nummers, maar niet echt LP stijl.

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    What Ive Done is nou niet echt Hybrid Theory, misschien een zachtere versie van In The End :p De andere 2 komen wel in de buurt van de hardheid van HT.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de CD nu ook, en vind hem een beetje tegenvallen. Er zitten maar een paar goede nummers tussen.
    Waarvan ik No More Sorrow de beste vind.

13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind echt alle nummers wel chill die ze hebben gemaakt op minutes to midnight! ze hebben ook gezegd dat ze een hele nieuwe stijl zouden beginnen en niet op de nummers zouden letten als van HT of Meteora! ze gingen gewoon wat nummers maken en die ze mooi vonden op een album plaatsen, ze wouden ook niet ongeveer dezelfde steil als meteora en HT maken omdat het anders '' hetzelfde '' zou zijn... zoals de tijd veranderd, veranderd Linkin Park dus ook ;)

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    CD valt me erg tegen. What I've Done en No More Sorrow zijn aardige nummers en van Given Up is (het tot) de intro leuk. Alle andere nummers zijn veel te zacht en oninteressant met het kerkelijke Hands Held High als dieptepunt. Op voorspelbare politieke uitspattingen en religieuze liederen zit ik absoluut niet te wachten. Ik ben definitief klaar met LP.

15. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de cd ook al weer sinds vrijdag. Heb hem een aantal keer geluisterd. Vind de eerste paar nummer wel lekker klinken, maar het wordt al snel slechter.
    Vind het egt een erg zwakke cd. Had nog hoop dat het een goede cd zou worden maar helaas.

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Given Up en Bleed It Out beide lekkere nummers. Op dat geschreeuw in Given Up na.

17. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt de CD ook erg tegenvallen. Er zitten twee nummers op in de stijl van Fort Minor, die gingen nog wel, maar daar zou ik niet bij LP aan denken. Erg jammer dat ze niet meer in de stijl van What I've Done hebben gemaakt, of natuurlijk de old school stijl...

18. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ze zingen nergens over godsdienst ;) Je hoort alleen amen in Hands Held High.

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de cd te veel zachtere nummers heeft wat het slechter maakt en wat ik dus niet bij linkin park vind passen.
    HT/M en alle andere albums zijn stukken beter dan deze.
    Bleed it out,Given up, No more sorrows & what ive done zijn wel okay.
    Al met al dus een beetje teleurstellend :eek:

Deel Deze Pagina