Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Van Kind tot Kut........echt GS schijt ik het meeste voor......ook totaal geen zin om dat uberhaupt te leren....ach het moet maar :emo:

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier trouwens of Wiskunde A1 een beetje te doen is (ja, ik weet het, B kan ik toch niet :p)? Ik heb voor ieder proefwerk dit jaar rond de 6.5 gehaald en aangezien het allemaal herhaling is denk ik dat ik het wel snap, maar ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten van dat examen.

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het schijnt meestal zo te zijn dat je rond je gemiddelde haalt. Wiskunde is een vak dat over het algemeen ook nog meevalt i.p.v. tegen, dus ik denk dat je vooruitzichten wat dat betreft wel goed zijn.

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zoek gewoon oude examens op op het internet, dan kun je zien wat je ongeveer krijgt.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ben nu bezig met Nederlands, wat is dat vak toch ongelooflijk nutteloos

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja. Volgens mij is er ook drie uur voor uitgetrokken, maar het kan zijn dat na anderhalf uur de helft al weg is.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De helft weg? Wij moeten toch tot het einde blijven zitten, de volle 3 uur. :{

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb die cd's ook niet dus heb je maar even toegevoegd, alsvast bedankt :)

@Matrix, bij ons mag je weg als je klaar bent. Alleen in het laatste kwartier mag er niemand meer weg...

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik als ik jou was iets te lezen meenemen. :lol:

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    in anderhalf uur 20 vragen maken en een samenvatting schrijven? nooit!

11. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb net een examen uit 2002 gemaakt en was na een uur klaar met de vragen en had voor de vragen een 7,1 en die samenvatting maken levert alleen maar punten op meestal want dat is gewoon aflezen uit de tekst, ik denk wel dat je in anderhalf a 2 uur klaar bent met nederlands.

12. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    onze leraar vertelde over de samenvatting van NE dat je uit elke alinea een kernzin meot nemen en die een beetje vervormen, nu zie ik bij verscheidene andere mensen dat je alleen maar antwoord meot geven op de gestelde vragen uit de opgave. welke methode is correct?

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    de punten volgen die gegeven worden, anders is het fout. Is namelijk een geleide samenvatting, die methode van je leraar is relax bij een normale samenvatting.

Heb net 2004-I gedaan, voor tekstverklaring apart een 7,2, en bij de samenvatting is hetniet heel moeilijk puntjes te scoren.:)

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Vandaag ook 2004 gedaan. Onderwerp was ook wel owkeej op zich en dat scheelt bij mij ook altijd wel een hoop.

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mss offtopic;

Maar de mensen die examen moet doen, Succes gewenst !

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja inderdaad, was nog best een interessante tekst :x

dankje!:)

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Maar je kan geen minpunten krijgen voor het letterlijk overnemen van woorden/zinnen toch?

18. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle scholen zijn de examenregels toch hetzelfde? Volgens mij mag je gewoon als je klaar bent. Hoop ik wel in iedegeval.

19. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij mag je het niet echt letterlijk overnemen, al is het maar 1 woord wat je evranderd

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    ow lol had 2de tijdvak gedaan 8) . Ging over misdaad enzo, was wel te doen :)

@Rigest, letterlijk overnemen mag niet en dan krijg je er ook geen punten voor.

Deel Deze Pagina