[Muziek] Metal algemeen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens wat samples zitten luisteren ervan maar ik was niet echt overtuigd. Misschien komt het ook omdat ik van zijn zijproject Peccatum een nare smaak over gehouden heb, wat een bagger! Maar goed, dat de man muziek kan maken is met Emperor wel bewezen natuurlijk. Goed, ik zal "The Adversary" nog eens een kansje geven!
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand al Ut Jordens Djup van Finntroll geluisterd? Nieuwe album.

    Heb hem net gedowned, zit nu op de helft. Ik ben al overtuigd! Wat een meesterlijk album. Wordt er helemaal hyper van_O_ We kunnen weer lekker los!
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf mijn stage even twee knallers van old school death metal koningen Carcass.

    Corporal Jigsore Quandary

    Heartwork

    Heb ze geloof ik al eerder gepost, maar was deze band een beetje vergeten todat ik post van Exar Kun laatst las.

    /salute
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe ja. Heidevolk_O_ Leuke muziek. Een beetje Finntroll Light en Cafeïnevrij, maar hele prettig muziek:+
     
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Heidevolk is lachen maar ik vind die Barathrum maar een stel mongolen (net zoals de rest van de bands in de Scandinavische satanistische black metal scene).

    Die film waar all shall perish onder zit gemonteerd is bruut, oude zombie films ftw.
     
  7. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Heidevolk. :emo:
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Tja want alle scandinavische BM bands zijn net zoals de Norweegse Satanistische BM bands *rolls eyes*_0/
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg helemaal niet dat alle Scandinavische BM bands net als Noorweegse satanistische BM bands zijn. Enkel dat ik degene die satanistisch zijn mongolen vind. L2R.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  10. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat er nog iemand naar fields of rock? ik vind het zelf nogal duur (70 euro) en ben nog nooit naar een (rock)festival geweest. hoe lang treden de bands op, enz.? 2 van mijn favoriete bands komen er maar helaas op twee verschillende dagen dus ik zal moeten kiezen. ik neig meer naar de zaterdag door iron maiden.

    zaterdag:
    - Iron Maiden »
    - Slayer »
    - Heaven & Hell »
    - Machine Head »
    - Papa Roach »
    - Mastodon »
    - Kamelot »
    - Fastway »
    - Pain of Salvation »
    - Dragonforce »
    - In This Moment »
    - Dublin Death Patrol »
    - Aiden »
    - Lauren Harris »
    - Bloodsimple »
    - THE SPYDERZ »

    zondag:
    - Ozzy Osbourne »
    - Velvet Revolver »
    - Korn »
    - Dream Theater »
    - Motörhead »
    - Megadeth »
    - Type O Negative »
    - Black Label Society »
    - Suicidal Tendencies »
    - Hatebreed »
    - Life of Agony »
    - Ill Nino »
    - Amon Amarth »
    - Hinder »
    - Devildriver »
    - Shadows Fall »
    - Walls of Jericho »
    - Delain »
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik post hier eigenlijk nooit, ondanks dat ik veel metal luister. Maar Scandinavische metal niet vet?

    Nooit gehoord van Amon Amarth ofzo?! :eek:

    Die moet je gewoon kennen. Ze hebben 7 albums, maken muziek sinds 1996 en hebben gewoon een enorm goede sound. Met het nieuwste album With Oden Our Side, nou, echt geweldig. Je moet als je ze (nog) niet kent de volgende nummers zeker downloaden, als je niet verstandig bent en meteen alle CD's in huis haalt!

    1. Under the Northern Star
    2. Cry of the blackbirds
    3. Death in Fire


    En Amon Amarth komt dus ook naar Fields or Rock, de zondag. ^^
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Finntroll heeft vocals over trollen die Christenen uitroeien maar verklaren zelf Christelijk noch Satanistisch te zijn:)
     
  13. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0

    Der komen super veel goede bands, en ze zijn verspreid over de 2 dagen:+
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou er zeker heen willen, maar het is zo godvergeten duur. En dat ken ik niet betalen. Maar als ik die bands zie....

    Voor deze zou ik zeker wel gaan:
    Iron Maiden, Slayer, Machine Head, Kamelot, Ozzy, Velvet Revolver, KoRn, Megedeth, Hatebreed, Amon Amarth en Devildriver...

    Verdomde studentenleven:mad:
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is ga ik donderdag samen met mn vriendin een kaartje halen voor 1 van de dagen. Weet alleen nog niet helemaal welke en weet ook niet of het al uitverkocht is.

    /salute
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
  17. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was niet van plan naar Fields of Rock te gaan omdat alle vette dingen toch ook op Graspop staan, en daar wilde ik sowieso al heen gaan. Maar de line-up is zeker goed, dan is 70 euro nog niet eens zo duur
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor één dag maar he:)

    Damn ben laatste tijd weer heerlijk oude Metallica aan het luisteren. Ik vraag me constant af waarom ze zo gruwelijk de fout in zijn gegaan met St. Anger?
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is dat album zo erg dan? Da's toch die ene met die vuist er op? Een maat van mij vind die juist gruwelijk vet.
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja dat is die. St. Anger is in mijn ogen de grootste aanfluiting in de geschiedenis van metal.

    Waardeloos kutalbum. Geen enkele solo in te ontdekken, flauwe saaie riffs, lelijk gedrum (Alsof Ulrich op een vuilnisbak aan het rammen is), Hetfield zingt zo vals als wat. Het album klinkt alsof het half geproduceerd is. Geen enkel nummer op dat album weet me te boeien. Als ik Kirk Hemmett was geweest, zou ik me zwaar ondergewaardeerd voelen als ik maar wat vage riffjes zou moeten spelen, en mijn meesterlijke spel achterwege moet laten.

    Sommige roemen het album omdat de ''We don't give a fuck'' mentaliteit terug kwam met St. Anger. Maar ik had liever dat het Metallica wel enigzins wat kon schelen, en dan een respectabele plaat uitbrengen.

    Kijk: Kill em All, Ride the Lightning, Master of Puppets, ...and Justice for all, Metallica. Allemaal briljantjes. En ook op Load en Reload waren goede nummers te ontdekken. Hell, zelfs Symphony&Metallica was gewoon briljant. Waarom is dat nou allemaal naar de tering geholpen door dat graf-St. Anger?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina