De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

    Cybercon Guest

    Die Skikora taferelen gaan zich zeker niet voordoen hoor :emo:. Bakircioglu is gewoon een goede voetballer en is duidelijk rendementvol. Dat heeft hij dit seizoen wel bewezen bij Twente. Wat mij betreft mag de Mul oprotten en plaats maken voor Bakircioglu.
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Eindelijk gaat kennedy voor ons Ajax spelen. Ik zei jaren terug al dat een super talent was in Zweden. En heel veel andere ook die CM hebben gespeeld!!! hahahahahha

    Nee ff serieus goeie speler hoop dat die de lijn door kan trekken. En dan kunnen we leuke dingen verwachten. Ook dope dat die Ajax en maybe geen CL boven die Lampies met CL kiest.
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ken hem ook nog van CM van een paar jaar terug, toen was ie een enorm talent !

    Datzelfde gevoel had ik toen ibrahimovic kwam.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha ja man ik kocht hem standaard. Volgens mij bij Hammerby. En hij is toch half zweed en half turk?? Die man was echt de shit. Hahaha
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, ik speel nu nog steeds die serie ben momenteel FM 2007 aan het spelen.

    Maar tis erg leuk omdat je die talenten al vaak van te voren kent.
    Saviola, Aimar, Riquelme waren vroeger ook erg goed en zo zijn er nog heel veel.

    Altijd lachen als zo iemand in het echt ook naar een grote club gaat.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hhaha ja dat is idd wel vet ja. Speel zelf ook de Fm serie. Zelfde makers ander naampje.
     
  7. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dat nou weer op :confused: . Ik heb het puur over het aankoopbeleid van koeman dat hij daar niet gelukkig mee is en dan nu doet hij, volgens velen, ook een goede speler weg. Ironisch is dat.

    niet gelijk blaten over Ten Cate en Ajax. Ben je zenuwachtig voor zondag ofzo? =(
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daarnaast ook nog geen onvertogen woord gehoord over Ten Cate.. 8)
    Ik ben geen voorstander van het aantrekken van Bakircougelifu, simpelweg omdat ik naast Ajax, bizar weinig voetbal heb gevolgd dit jaar.. maar het is wel een goede voetballer als ik de verhalen mag geloven.. En verder heeft hij Gabri naar Ajax gehaald, net zoals Davids.. en dat zijn toch niet de minste..
    Terwijl Koeman echt heel slecht is in aankopen en verkopen.. :cool:
     
  9. Cybercon

    Cybercon Guest

    Mensen vergeet van Geel niet he! :+ Zonder hem hadden we lang niet zo snel belangrijke spelers aangetrokken.
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een beetje een dubbel gevoel over bakircioglu.
    het is wel een goede voetballer, het lijkt me alleen meer een speler voor psv ofzo
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    psv, dat in een 4-4-2 opstelling speelt.....

    mja....
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Misschien als rechtermiddenvelder. Daar zat PSV dit seizoen altijd al mee te ouwehoeren. Afellay is meer out dan in, Culina en Vayrynen zijn middelmatige spelers.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Spannend hee8)
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, ik weet niet of het wel zo slim is. Om hem tegen zijn zin nu naar Heerenveen te laten gaan. Zal ze prestaties niet helpen :p
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik zit niet echt op die speler te wachten,, gooi het op een akkoortje met H'veen(dus 2 miljoen ofzo;)) en koop een goede speler
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het blijkt dat het niet volgens de regels is gegaan zal ajax natuurlijk geen geld ontvangen. (ik neem aan dat je ajacied bent)
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ja,, da's waar ook.. hou em dan maar;)
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben het nog niet eens over de selectie gehad of wel?

    Slory mee, tja..
    Melchiot ben ik wel benieuwd naar, ik zie zelden of nooit wat van de Franse competitie. Zenden er weer bij vind ik wel wat, ik had het eigenlijk wel wat voor van Basten gevonden als ie Donk ook had opgeroepen.
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    jippie denny landzaat,, zat ik ook op te wachten..
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Waardeloos! Landzaat mogen ze voor mij per direct afvoeren!

    Wat is er mis met Davids en Van Bommel?

    Slory? WTF! Speler van degredatiekandidaat. Volgens mij hebben we nog een paar spitsen ergens in Madrid en München...

    Zenden erbij wel goede zaak:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina