De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    De return was wel één van de mooiste wedstrijden van Real in de afgelopen jaren.

Roberto Carlos. _O_

2. Interpol

Interpol Guest

Klopt, die goal van Cicinho vorig jaar was ook heel mooi trouwens, jammer dat het niks opleverde. Ik verbaas me trouwens over het feit dat Milito nog steeds bij Zaragoza speelt. Voor zover ik ervaren heb wordt een beetje talent gelijk weggeplukt in Spanje. (alhoewel beide Milito's inmiddels al gevolgd worden door de 2 meest recente CL winnaars)

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo staat Real Madrid eigenlijk eerste en Barcalona niet? Want het puntenaantal is gelijk, maar Barca heeft toch een beter doelsaldo??

1 Real Madrid 34 wedstrijden 20 gewon 6 gel 8 verl 66 punt 55 voor - 34tegen
    2 Barcelona 34 wedstrijden 19 gewon 9 gel 6 verl 66 punt 64 voor - 30 tegen

Of word ik nu gek.

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    In Spanje geldt onderling resultaat. 3-3 en 2-0 in het voordeel van Real, dus Real staat bovenaan :)

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    in spanje telt eerst het onderlinge resultaat voordat er naar het doelsaldo word gekeken. en het onderlinge resultaat is in het voordeel van real.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Christus, wat een stadion is het toch_O_

Moet er nog altijd een keer heen. Heb sowieso nog niet veel buitenlandse stadions gespot. Ben alleen een keer in Highbury geweest voor een wedstrijd, en heb het Emirates Stadion van buiten gezien. Evenals het Stade de France. Dat is ook een kast van een stadion_O_

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  8. Interpol

Interpol Guest

Je link werkt niet maar een maat heeft me hierover verteld. Zelf vind ik het een beetje jammer eigenlijk het Bernabeú is zo ook prachtig

Krijg nu steeds meer zin om een wedstrijd te bezoeken, maar eens bezuinigen op mijn loon dan is zo'n tripje incl. wedstrijd niet zo heel duur. Real Madrid - Real Mallorca voor € 589 p.p. als ik vi.nl moet geloven (toch best wel veel eigenlijk)

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Tjsa, ik ga van de zomer naar Madrid, maar waarschijnlijk kan ik dan geen wedstrijd meer meepikken. Misschien dat ik in de herfstvakantie ga ofzo (zul je net zien dat ze uit spelen). Of ik kan ook op 20 juni naar de Cibeles gaan voor de huldiging, mocht die er komen. :+

10. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me vader wil in de herstvakantie naar een thuiswedstrijd van Real met mij dat vind ik niet erg.
    Ook al ben ik voor Sevilla ;)

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt voor de uitleg van de standen jongens! ;)

Dat plaatje dat Gerard Way postte is echt ownage, wat een tempel is het toch! :D

Ben van plan om ook eens een wedstrijd van RM of Barca mee te pikken, lijkt me wel super in een van die gave stadions.

12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me nogal aangesproken, omdat elk iets wat ik zeg. Jij daarop ingaat! En ik er ook maar daarbij zijn dat het 'geruchten waren, en ben wel naar Bernabeu geweest en Nou camp btw. Je gedraagt je als een kneus dat je zegt dat ze 'zogenaamd' geen 'echte'supporters zijn als ze naar de stadion zijn gegaan van hun favo club. En ik ben al sinds 2001 voor Real. Mijn kamer zit vol met Real spullen en ik koop elk jaar hun shirt. Dus doe nou maar niet alsof je iets voorstelt en dat JIJ een 'echte' supporter bent, kneusje. En sinds oktober zeg wel steeds dat ik voor Real ben, maar toen ging het ook niet echt goed...

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ohw sinds 2001 al...:lol:

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Is 6 jaar, mag je toch wel lang zat noemen? En wie ben jij om te oordelen of iemand wel of geen echte fan is?
    Ben het eens over het feit dat er opeens veel Real fans hier zijn, maar laat iedereen lekker in z'n waarde..

15. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Toevallig was het namelijk ook toen Real de grote succesen boekten in de CL namelijk in 98 2000 en 2002. Dus hij is ook een van die succes supporters die jij zo haat, alleen is het dan toevallig bij AZ.

16. Cybercon

Cybercon Guest

Wat een discussie hier weer zeg :emo:. Laat gewoon iedereen voor zich zelf uitmaken voor welke club hij of zij is en respecteer gewoon zijn/haar keuze. Dat moet jij als moderator zijnde toch wel weten Conquistador, toch?

17. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ohw dus ik mag mijn mening erop niet geven omdat ik moderator ben?

18. Cybercon

Cybercon Guest

De manier waarop je het overbrengt als iemand van de redactie is niet echt bepaald chique.

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Moet je maar eens naar sommige debatten kijken. Daar wordt ook niet altijd chique gepraat.

20. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ten eerste ben ik niet van de redactie, maar eerder een vrijwilliger in een team dat ervoor zorgt dat het forum netjes blijft.

Ten tweede is dit een forum en kun je dus discussies houden, met elkaar over onderwerpen praten etc. ja mijn mening is nogal ongezouten maar dat staat op dit moment totaal los van mijn moderatorschap.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina