Halo 3 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lol krijg nu net weer een mailtje, wellis waar wel met dezelfde code maar, THIS IS A SECOND MAILING TO ALL "Three Ways to Play" SWEEPSTAKES WINNERS..

    Sweepstakes Winners? :confused:

    *At Fardo, heb je een FriendsRequest gestuurd...
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Jij snapt echt duidelijk niks van mijn post. Gehypted noem ik een game waar van tevoren al een hype over ontstaat, overhypted, is de game als die hype is ontstaan en de game de verwachtingen niet waarmaakt. Dat zijn twee verschillende dingen. Waarom zou je zo'n game niet moeten gaan spelen? Juist wel, een game wordt niet voor niets gehypted, mss is het wel een vette game, zoals Gears of War. Ieder heeft gewoon zijn eigen mening, maar in Gears of War zit zeker wel diepgang, zeker ook in de MP, veel meer variatie, mogelijkheden en teamplay dan Halo, waar het gewoon hoppen en knallen is. Is ook niet echt origineel. Het is vooral populair omdat het Halo is. Dat neemt niet weg dat de game verder wel goed speelt, daar geen klachten over.
    Ik heb Crackdown gekocht om Crackdown, en pas toen ik hem besteld had kwam ik erachter dat die Beta er bij zat, leuk meegenomen dacht ik.

    Halo is vooral gebaseerd op de singleplayer? Ga toch weg, Halo is juist een hele populaire MP game, en sommige mensen kopen hem speciaal voor de MP. Je hoort veel mensen zeggen dat het bij Halo voor een groot deel om de MP gaat. Voor mij is de singleplayer juist de reden om Halo 3 mss te kopen, die lijkt me dan weer wel leuk. Maar iedereen heeft weer een andere smaak heh *)
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb niet echt last gehad van een storing, maar heb tussendoor nog even C&C3 gespeeld (omdat mijn vriend die nog niet had gespeeld) dus kan zijn dat ik die net gemist heb. Er waren opeens wel erg weinig man online, maar dacht dat het aan de tijd lag ofzo. :+ Vond het al zo raar dat er in totaal maar 800 man aan het spelen waren opeens. Maar op dat moment, zelfs met zo weinig man, vond hij toch snel genoeg een aantal mogelijke games e.d. Dus eigenlijk heb ik niks gemerkt van een eventuele storing. :confused:

    @ averagegamer: Ik denk dat je een hele hoop diepgang van Halo over het hoofd ziet. Overigens vind ik het raar dat je zegt dat Halo gebaseerd is op de multiplayer. Halo 2 misschien, maar die game is niet de basis (want let op, er staat een 2 achter). De basis was echt puur de singleplayer. Vandaar waarschijnlijk ook het uitgebreide verhaal en de 4 boeken die daarop volgden. Dat de multiplayer populair is hoeft niet te zeggen dat Halo van oorsprong ook een multiplayer game is.

    Oja, en Halo bezit meer tactiek dan je denkt. Dat ligt echter ook wel aan het niveau waarop je speelt en er zijn inderdaad genoeg mensen (waaronder ik zelf) die af en toe maar wat raak knallen.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  4. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is niet alleen maar hoppen en knallen. In Team Slayer misschien wat meer, maar in Team Skirmish is het niet hoppen en knallen. Je moet echt wel een plan hebben. Over Halo 3 kan ik nog niet zoveel zeggen, maar bij Halo 2 was samenwerken echt wel verplicht om te winnen in Team Skirmish. Het hangt ook wel helemaal van je tegenstander af in hoeverre je echt moet samenwerken. Bij GoW blijft alles toch een beetje statisch, je blijft aan de grond geplakt. Wat bij Halo soms het gevoel van hoppen en knallen geeft, geeft GoW weer het gevoel soms van rollen en knallen/zagen. Bij beide games gebruik je de mogelijkheden die het spel biedt om het je tegenstander zo lastig mogelijk te maken om jou af te schieten, waarbij je bij GoW was voorzichtiger met je enige leven om moet gaan.

    Bij beide spellen moet je knallen, maar in beide spellen gebeurt dat op verschillende manieren. Het is maar net wat je blijft boeien.

    Ik hop trouwens alleen als ik wordt beschoten vanuit een blinde hoek of wanneer ik iemand over een object moet raken.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  7. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een aantal van die filmpjes bekeken. Is gewoon een aanpassing van Halo2 dus, weer een kutspel. :{
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    _0/

    Als je nou even dit topic doorleest: grafisch valt het inderdaad nog wel tegen maar veel mensen merken toch verbeteringen op. Bovendien is het een bèta, en zal er dus geluisterd worden naar de feedback zodat Bungie in september een goed spel op de markt kan brengen.
     
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    purno:
    dat vind jij.

    ik vind het gewoon kei vet!
    maar ik vind halo 1 nog steeds het vetste:D door die sfeer

    @joene hij vond het weer een kutspel dus met halo 2 was ie ook al niet blij.
    dan maakt het niet uit of dit nog verbeterd word of niet. het mag van mij gewoon op halo 2 lijken.
    anders is het geen halo meer:)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.. elke keer als we deden '' play the beta '' dan kregen we telkens een melding van dat er niets klopte en als we wouden spelen we maar shadowrun moesten spelen en iets van windows vista :+... dus we gingen maar ff wat opzoeken op internet en een beetje popcorn eten en tv kijken :9.. maar ja, daarna deed die t weer gewoon, dus konden we weer verder spelen!
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey guys,

    Even een vraag.
    Ik kan crackdown van iemand lenen,alleen hij heeft de code voor de beta gebruikt.
    Kan ik nu dus ook de beta spelen op mijn xbox360?

    Of kan dat niet omdat hij het ook al heeft gebruikt?
    Of gaat het er gewoon om dat je de cracdown cd zelf hebt?
     
  12. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik het over grafisch dan? Ik bedoel dat het dezelfde manier van springen is, als ik iemand zie snipen is dat PRECIES zoals ik het in Halo2 ook deed, BR en Carbine lijkt niks aan veranderd en aan de rocket ook niks. Die laser-gun of wat het voor moet stellen, iig dat ding dat je op moet laden, is een beetje heel erg extreem goed. Wat ik ervan zie lijkt het precies op Halo2 en dan bedoel ik niet hoe de gfx zijn, want dat boeit me echt niet.
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, niet gezien. Wel grappig dat ze die meldingen gaven. :+ Kan nu al niet meer wachten tot de volgende keer dat ik Halo 3 weer mag spelen!
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, kan gebeuren, we dachten al echt iets van '' double U T F ''... maar ja, gelukkig konden we daarna nog gewoon verder knallen tot 2 uur snachts, gebeurt vanavond waarschijnlijk weer :+
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwacht dat je gewoon de CD dvd in je Xbox moet hebben en dat het niet uitmaakt.
    Vanavond ga ik het zelf ff checken aangezien ik de CD game heb en de Beta ook heb gespeeld op mn eigen 360. Vanavond bij een maat op visite en daar checken. (ik laat het morgen wel weten als dat niet te laat is voor je ;) )
     
  16. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er even van uit dat diegene van wie jij Crackdown leent, zelf een code heeft gewonnen. Dan kan hij gewoon de beta downloaden met zo'n code en spelen uit het 'Demo's and more'-menu op de games blade. En jij moet dan met Crackdown spelen en vanuit het main menu van Crackdown de beta opstarten.

    Je kan niet zonder de Crackdown cd dan de beta spelen, als je begrijpt wat ik bedoel. :)
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Snipen is anders, een stuk moeilijker als in halo2 iig :)
    BR en Carbine zijn nog steeds krachtige wapens maar zijn niet meer de wapens waar alles om draait.
    Rocket is wel veranderd; minder krachtig en geen lock-on voor zover ik heb gespeeld. En die laser gun is extreem krachtig, maar als je dat ding oplaad zie je al een lasertje gaan, dit verraad je positie dus en zullen veel mensen op je schieten. Je zult dus redelijk voorzichtig om moeten gaan met dit wapen.
     
  18. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor mensen zonder halo3 beta:
    Recover een account van iemand die de halo3 beta heeft gewonnen (wel op jou console). Ga naar download history. Download hem opnieuw en voila je kan hem gewoon met jouw account (met xbox live gold) spelen.

    Nadeel: kan wel even duren maar is het meer als waard
     
  19. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je niet dat het gamertag gebonden is? ;) :)
     
  20. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is niet gamertag gebonden. Heb het namelijk zelf al uitgeprobeert
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina