Heb niet echt last gehad van een storing, maar heb tussendoor nog even C&C3 gespeeld (omdat mijn vriend die nog niet had gespeeld) dus kan zijn dat ik die net gemist heb. Er waren opeens wel erg weinig man online, maar dacht dat het aan de tijd lag ofzo. Vond het al zo raar dat er in totaal maar 800 man aan het spelen waren opeens. Maar op dat moment, zelfs met zo weinig man, vond hij toch snel genoeg een aantal mogelijke games e.d. Dus eigenlijk heb ik niks gemerkt van een eventuele storing.
@ averagegamer: Ik denk dat je een hele hoop diepgang van Halo over het hoofd ziet. Overigens vind ik het raar dat je zegt dat Halo gebaseerd is op de multiplayer. Halo 2 misschien, maar die game is niet de basis (want let op, er staat een 2 achter). De basis was echt puur de singleplayer. Vandaar waarschijnlijk ook het uitgebreide verhaal en de 4 boeken die daarop volgden. Dat de multiplayer populair is hoeft niet te zeggen dat Halo van oorsprong ook een multiplayer game is.
Oja, en Halo bezit meer tactiek dan je denkt. Dat ligt echter ook wel aan het niveau waarop je speelt en er zijn inderdaad genoeg mensen (waaronder ik zelf) die af en toe maar wat raak knallen.
Laatst bewerkt: 18 mei 2007