De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Danku:9 Begin nu steeds meer dingen te ontdekken. Alleen jammer dat ik zo moet werken, heb ik dus geen tijd meer om iets te doen.|:-
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De K800i is een hele fijne GSM.

    Voor Themes kijk hier.
    http://www.myk800.lasyk.net/K800i/Themes/
     
  3. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een nieuwe gsm voor +- 150 euro :) Iemand nog suggesties? Hij moet minstens een camera en bluetooth hebben. :9
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nobody? :{
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM verkopen ze nu de MyWay voor € 159
    1.3MP camera , Stereo Bluetooth , MP3 speler.
     
  6. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga zelf ook kijken voor een nieuwe mobiel met abbo.. Maximaal 25,- per maand ongeveer, mag iets meer zijn. Ik heb er helemaal geen verstand van iig. Ik zit zelf te denken aan een Sony Ericsson achtig iets, maar misschien is een MDA ook wel vet. :+ Iemand tips?
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt er een beetje aan wat je er naast bellen nog meer mee wilt doen (internetten, foto/video maken, video kijken, muziek luisteren, enz. enz.)
     
  8. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Nouja, ik zou het wel tof vinden als ik bijvoorbeeld gewoon een aflevering van Lost ofzo op m'n mobiel kan kijken :+. Foto's en filmpjes maken is wel grappig maar geen must aangezien het toch altijd prut is, muziek luisteren is ook niet het allerbelangrijkste.. Internetten lijkt me wel vet, maar dat zal wel weer heel veel rompslomp met zich meebrengen? Muziek luisteren en foto's maken is ook wel leuk hoor, maar ik heb nog steeds wel een aardige camera (:+) en een mp3speler.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De kosten kunnen gigantisch uit de hand lopen.
    Laat je hier over eerst goed informeren.

    1. Kosten per Kb of Mb.
    2. UMTS.

    Bron Kassa.

    We kregen een brief van Henri van Dommelen. Henri had een Maximaal Online abonnement bij Telfort afgesloten. Met dat abonnement kun je bijna overal gebruik maken van mobiel internet via je laptop.

    Voor 35 euro kon Henri 1 gigabyte downloaden. Maar hij gebruikte iets meer: 3 gigabyte. Daarvoor kreeg hij dan ook een iets hogere rekening. Logisch zou je zeggen. Toch was het even schrikken toen de faktuur kwam. Het factuurbedrag was namelijk maar liefst 11162,35 euro. Kortom, een rekening die verhoudingsgewijs niet 3 keer hoger was (zoals je zou verwachten) maar 314 maal hoger. Dit omdat buiten de bundel internetten duurder is. Maar zoveel duurder?!

    Volgens Telfort is zo’n rekening inderdaad niet normaal. De reden van de hoge rekening is dat e eigenlijk niet hadden verwacht dat iemand meer dan die 1 gigabyte zou verbruiken. Uiteraard gaan ze het oplossen en Telfort zal daarbij uitgaan van 35 euro per gigabyte.
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ah, oké, dat is inderdaad dan wel iets om op te letten. :+

    Ik zit zelf nu te kijken naar de nieuwere Sony Ericsson's, maar er zijn als ik het goed begrijp zijn er nu meerdere nieuwe telefoons met verschillende mogelijkheden ofzo.

    Deze, en deze.

    Ik snap alleen niet welke nieuwer is, je zou zeggen de 2e ivm de naam, maar de eerste moet nog uitkomen. _o>

    Ik heb trouwens besloten dat muziek luisteren in goede kwaliteit ook wel een must is eigenlijk, aangezien je het geheugen toch tot 2 gb uit kan breiden en dan hoef ik ook geen nieuwe mp3 speler meer. :)
     
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    de w880i is al uit en die andere volgens mij nog niet, maar denk er wel aan dat de mp3 afspeel functie op elke sony erricson bijna hetzelfde is en je daar niet speciaal een mobiel uit de W (walkman) serie hoeft te hebben. al zijn die wel steeds kleiner aan het worden omdat hij als het goed is niet zoveel verschilt van de oudere sony erricsons. maar als je ook goede foto's wilt maken kun je ook nog een K800i of k810i kiezen, maar die zijn dan wel weer een stuk dikker.
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    De W-serie heeft over het algemeen wat beter geluid dan bijvoorbeeld de K-serie. Ook schijnen de nieuwere W-modellen een nieuwe versie van de mediaspeler te hebben, die meer gebruiksgemak biedt. Heb zelf eerst de w800i gehad, heb nu een k800. Was erg tevreden over de w800, nu ook over de k800, prachtig schermpje en mooie foto's. Gebruiksgemak is hetzelfde gebleven, ookal vind ik voor muziek de w800i nèt een graadje beter, maar de k800i is meer dan zat voor goede muziek.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor op de fiets is het geluid van de K800i goed genoeg.

    Wil ik thuis lekker luisteren dan pak ik mijn Ipod wel !!
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach, voor in de trein vind ik hem ook goed hoor :+. Thuis luister ik gewoon muziek via m'n, overigens brakke, PC speakers.
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben van plan de U600 te kopen bij Hi. Nu was mijn vraag of iemand ervaring heeft met Hi (ik geen enkele), hoe het zit met bereikbaarheid bijvoorbeeld. Dit wordt de eerste keer dat ik abonnement pak (eerder altijd prepaid bij Vodafone en daarvoor met Telfort), dus is allemaal nieuw voor mij. Ik bestel de telefoon waarschijnlijk met een Hi 20 abonnement.
     
  16. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi is super, half Nederland loopt er ongeveer mee :) Mede door de goede service en prijzen van de abonnementen heb ik het idee. Prima keuze.
     
  17. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook Hi, ook altijd goede ontvangst (zit ook op het kpn netwerk dus..). Ik zou wel goed op de hi site kijken voor acties met abbonementen en telefoons. Bijna altijd veel goedkoper dan in een winkel.
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Hi 20 voor 15 euro in de maand, 50 euro voor het telefoontje. Moet nog altijd een verjaardagscadeautje dus dit kan wel. ;)
     
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit nu te kijken naar de Sony Ericsson W880i. Ik vraag me alleen af of de knopjes niet een beetje te klein zijn? Bij KPN is een abbo 25,- per maand, en dan heb je 220 belminuten. Bij T-mobile 20,50 voor 200 minuten, alleen dan is smsen weer 25 ct en bij KPN 14 ofzo.. Iemand nog tips? ^^

    Hoe zit dat trouwens met die belminuten en smsjes? Is een smsje een belminuut, of wat? 8)
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kijk is bij hi^^ is goedkoper dan kpn, maar het zelfde netwerk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina