Defqon 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door AapVader, 18 mei 2007.

1. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Hey allemaal,

Binnenkort staat een van de beste feesten van het jaar op het punt om los te barsten. Op 16 juni 2007 is het zover: DEFQON ONE.

Ik reis dit jaar voor de 3e keer af naar almere strand, de vorige 2x waren helemaal top en ik ga er vanuit dat het dit jaar niet anders is.

http://events.q-dance.nl/2007-06_16-juni_defqon1/

De Line-up is ook dit jaar weer helemaal toppie. Ik zal vooral in Black te vinden zijn 8)

Zijn er nog meer mensen die dit jaar DefQon gaan bezoeken?

Greetz Aapvader

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer geweest sinds 2004; muziek in sommige tenten was toen al te hard/snel en dat jaar waaide het ook enorm. Ligt niet aan DefQon, denk ik, maar ook aan het feit dat enkele maanden later Q-Base volledig mislukt was en ik 5 dagen op bed lag te rochelen&proesten. Sindsdien heeft Q-Dance een beetje afgedaan voor me, sorry...

3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Was dat de eerste Q-Base? Daar heb ik toen nog achter de bar staan werken, wat een drama was dat zeg. En je hebt gelijk, dat jaar Q-Base van niet echt Q-dance waardig.

4. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had er graag heen gewild maar was echt niet normaal snel uitverkocht...

woon je er 30 min uutjes rijden vandaan :mad:
    en ik ben echt niet van plan er ff 100 eurootjes aan uit te geven om alleen maar binnen te komen

verder niets aan te merken op dit feest
    ben nog nooit geweest vrienden van mij wel en blijkt echt super gaaf te zijn

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen kaarten kunnen bemachtigen.. en om nou kaarten te gaan kopen voor 85-120 euro via internet, dan kunne die **************************** handelaren de ********************** krijgen.. Echt heel erg jammer dat er zoveel in die kaarten voor zown feest word gehandeld. het vern**kt voor mij de hele sfeer om jet hefeeest heen, beetje jammer

* ow en ja ik bent lam ::+

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik zou er ook geen 80 tot 100 euri voor lappen, tis al duur genoeg.
    Maar ik had gelukkig 4 kaarten en daar komen misschien nog 3 plaatsen op de gastenlijst bij 8)

7. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de Defqon 1. nummer uit ??..

zoals Showtek toen heeft gedaan en The Prophet

8. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt het anthem? van welk jaar? probeer anders even wat te zoeken met limewire... O-)

/edit: of misschien staat er wel wat op www.q-dance.nl

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wilde gaan dit jaar maar zoals al gezegd word, de kaarten waren ziekelijk snel verkocht. Dit jaar wordt het Dance Valley en voor de 9e keer op rij, Mystery Land _O_

10. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    idd, binnen anderhalf uur uitverkocht, en met de 2de ronde binnen een half uur.. je had gewoon een beetje geluk nodig, maja dance valley ookk voor mij dit jaar..

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    BEn te jong :mad: anders zeker gegaan! Defqon OWNT!

12. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vorig je jaar de dvd van defqon van iemand geleend. Echt toen ik dat zag, ik dacht meteen daar moet ik volgend jaar naar toe.
    Maar helaas, voordat ik het wist waren de kaarten al uitverkocht. Ik had het ook niet echt in de gaten gehouden, stom maar helaas.

Het lijkt me wel een heel gaaf feest om een keer naar toe te gaan iig. Nah misschien volgend jaar :)

13. ViperMike

ViperMike Guest

Dat probleem heb ik ook, A Nightmare in Rotterdam leek me vet.

14. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat schijnt ook een gruwelijk feestje te zijn, daar moet ik ook nog een keer heen

15. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Dit ben ik niet met je eens, je betaalt 62,50 voor de sfeer, de show, muziek. Het totaalpakketje zeg maar.

Dat is precies hetzelfde als Cirque du Soleil, 80 euro voor een circus. De basis is hetzelfde, maar Cirque du Soleil geeft een spektakel dat je niet zult vergeten.

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dance Valley wilde ik altijd al eens proberen. Alleen kwam het er nooit van. Gezien Sensation Black een dramatische line up heeft en op dezelfde dag als DV wordt gehouden skip ik Sensation Black.

Waar het mij om draait op een festival is het totaal beeld. Show, muziek, publiek maar vooral de sfeer doet het hem altijd bij mij _O_ Dit is iig wat ik bij Mystery Land altijd zo pefect vind en daarom wil ik DV dit jaar ook eens meemaken.

17. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja kijk en daarom zou ik er ook 62,50 voor neerleggen, het is alleen dat die muziekstijl mij niet trekt.

18. Yko

Yko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mm, zouden met vier man gaan, ik ontzettend veel moeite doen voor die kaartjes, krijg ik twee afberichten. Maar er waren wel meer die mee wilden, maar te laat waren, dus dat komt wel goed hoop ik.

Heb er wel ontzettend veel zin in, en ik hoop echt dat het warm weer is met en stralende blauwe lucht. Wat zou bewolking een afknapper zijn zeg.

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik heb 5 kaarten voor onze standaard vriendengroep. Het feest beloofd wat vorig jaar was top!

20. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007

Deel Deze Pagina