[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik vind maak klote van locke dat hij nu dood is, naar alle waarschijnlijkheid want je weet immers maar nooit ;)

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De trailer van volgende week ziet er sowieso al spectaculair uit. Nu is zo'n trailer natuurlijk gemakkelijk te manipuleren, maar toch, de laatste aflevering voor de seizoensfinale lijkt een klapper te worden!

Je ziet namelijk de tekst "the battle lines are drawn", het is bekend dat The Others een inval zullen gaan doen bij de strandgasten (;)), maar die volgt schijnbaar in de komende episode al. Ik had hem verwacht in de seizoensfinale (kan natuurlijk nog steeds, doordat zo 'n trailer manipuleerbaar is). Dit einde wordt waarschijnlijk fantastisch!

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk niet dat ie dood is. Locke heeft iets met het eiland (of (ook) met Jacob, zoals het er nu naar uit ziet) dus ik denk dat Locke weer snel de oude is.

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja idem had dit ook al tegen Shriko gezegt, Locke is veelste speciaal voor de serie om dood te gaan. Besides hij geneest uitermate snel om het eiland dus een schotwond kan er ook wel bij.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    *fout pagina niet gevonden, meer lees ik niet ;)

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  8. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    En zou je die trailer hier kunnen posten, want niet iedereen (zoals ik) heeft 'm nog gezien... :)

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    http://abc.go.com/fsp/index.html?channel=Lost

Hier kun je de trailer vinden, maar ook al een sneak peek van E21.

Ze zijn ook te vinden op YouTube als je bijv. Lost S03E21 intikt.

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    oh mijn god! heb der zin in, word zeker tof! zonder twijfel, wat desmond ook tegen charlie zegt :eek:

11. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, ben benieuwd of Desmond hem opnieuw gaat redden. Het moet toch een keer gedaan zijn met Charlie...

12. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar mooie covers van een lost box... Van seizoen 1 en 2? Iemand idee waar ik een mooie kan vinden? Op cdcc.covers ofzo heb ik al gekeken.

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wooh, weer een mooie aflevering! erg spannend einde weer. Ben alleen bang dat we niet weten wat er gebeurt is met Lost tot het begin van seizoen 4.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja erg nette ep, er zat me alleen iets kleins dwars. Juliette maakte duidelijk dat er al in geen tijden meer iemand naar die hatch was gegaan, en ook Desmond had het niet over leden die daar in dat ding rondhuppelen en Charlie eventueel kunnen belemmeren van het overhalen van die trigger. Desmond zou dat toch hebben moeten zien dan? En het lijkt me ook stug dat Juliette over zoiets zou liegen. Een ep of 10 geleden misschien, maar nu toch niet meer?

Ohja, en we hebben niks meer gezien van Locke...

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Weer een leuke aflevering, maar duidelijk een aanloop naar de echte finale. Laat maar komen die lekkere, dubbele episode _O_ \o/

En dan vervolgens weer maaaaanden janken, vloeken en tieren omdat we moeten wachten op seizoen 4 :'-(

16. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Fantastisch weer, 't begin van 't seizoen was matig maar nu zit 't weer op het niveau van 't eerste seizoen! Can't wait for next week!

17. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week de laatste?

18. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Yep, dat wordt gewoon een knaller, kan niet anders als er zulke goeie aflevering aan vooraf gingen... :)

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Schitterende opwarmer voor de finale, we zijn wel weer wat vrager rijker...

Heeft iemand de speciale aflevering Lost: The Answers gezien? Zo ja, is het de moeite waard (ik heb alles gevolgd van de serie) en komen er voor de die-hards echt nieuwe dingen in voor?

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik kon hem dowloaden maar dacht dat het gewoon weer een samanvattende aflevering was dus heb ik niet gedaan, wat is het dan voor iets?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina