De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tip: let op spelfouten.

    En dan bedoel ik hoofdletters, en de correcte spelling van Stuttgart.

     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  2. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    werdT :thumbs:
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    beter een betrouwbare geldbron, dan maar afwachten of het allemaal wel goedkomt met het geld, want als ajax geen championsleaque haalt zitten ze in de problemen

     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    en je weet dat de reserves van ajax geschat worden op ongeveer 50 miljoen?

    Dat is 3 keer het budget van az, en als je het artikel van tao tek leest zie dat dirk een zuinige noord hollandse krent is.
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Je mag wel wat aan je taalvaardigheid doen:) Hoofdletters voor landen en steden. En Stuttgart is zeker met een t aan het einde. Oh..en 25e meter?:)

    *ist journalist:+
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Agja. Dan maar weer oefenen he :+

    © Nuldertien.net nuldertien.net
    Hier komen al mijn stukjes ;) Blijf ze btw ook hier zetten
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Klopt die zin wel? het is toch afscheid nemen, of ontslaan? Geen ontslag nemen van.
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Is firework sinds kort redacteur ofzo :emo:
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dirk heeft zoveel geld in AZ gestopt en dan durf jij hem een zuinige krent te noemen, dit slaat werkelijk nergens op.
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen zuinige krent hoor, hij gaat goed met zijn geld om. En volgens mij zie jij hem daarom als een zuinige krent? Je kunt ook leuk zoals ze bij Chelsea jarenlang hebben gedaan miljoenen pompen in zo'n ploeg en dan vervolgens net in de top aan meedraaien. Ons Dirk is niet zo gek meer hoor als vroeger, hij weet inmiddels wel denk ik dat je goed voetbal en je plaats in de eredivisie niet alleen kunt kopen. Daar komt wel meer bij kijken.
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar valt nog wel wat aan te verbeteren. De titel geeft de inhoud van het artikel niet goed weer. Ikzelf had gekozen voor iets anders. "Twee coaches weg" is wat vaag.
    De eerste zin kan eigenlijk ook niet. Ik had het woordje 'gisteren' weggelaten, niet echt reclame voor je site (je bent namelijk wat laat). Bovendien heeft Aachen het contract niet verbroken met de trainer, maar deed de trainer dat zélf, dat zeg je immers een paar zinnen verderop.
    "Ontslag nemen van" klopt volgens mij niet. Je had beter iets in de vorm van: "Wolfsburg besloot de verbintenis onmiddellijk te verbreken..." kunnen neerzetten, in mijn ogen. De zin erna had ik dan neergezet als: "de oefenmeester had nog een doorlopend contract tot 2009, maar na tegenvallende resultaten werd de verbintenis verbroken". Nu mis je trouwens ook een 'g' achter het woordje 'er'.

    De eerste zin in de volgende alinea is op zich niet verkeerd, al moet je wél 100% zeker weten dat de trainer geen zin had in de eerste divisie. Volgens mij was dit niet het geval, dus kunnen er tientallen andere mogelijkheden zijn (gezeur met het bestuurd, selectie niet gemotiveerd etc.).

    Ik bedoel dit niet verkeerd, zie het maar als opbouwende kritiek :).
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, bedankt. Zal er wat mee proberen te doen in mijn volgende stukje \o/
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Gaat allemaal lukken, kwestie van ervaring opdoen en dan schud je ze zo uit je hand! :thumbs:
     
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    © Nuldertien.net www.nuldertien.net
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    @ de bengel
    Vraag jij iemand die in het bedrijfsleven Dirk Scheringa is tegengekomen hoe hij is. 9 van de 10 zullen de woorden "Rat" "Sluw" en "Zuinig" niet vrezen......Meneer is arrogant, niet mee eens? Het schijnt dat hij tegen mede sponsoren heeft verkondigd dat hij het DSB stadion wilt uitbereiden, niet naar 18000 man of 25000.....nee meneer heeft zijn plannetjes haarfijn uitgelegd en wilt van het DSB stadion een evenementen terrein maken met een plek voor 30 a 40000 supporters. Helaas is het niet mogelijk vanwege de beperkte infrastructuur. Best arrogant om dit te verkondigen als je elke keer naast een prijs grijpt.

    Ten 2e, hoe is Scheringa rijk geworden?? Zoek dat eens uit, kijk hoe zijn bedrijven in elkaar zitten en formuleer dan je mening of hij wel of niet een krenterige rat is.......
    Nog meer over Dirk?
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Dirk_Scheringa

    Dan het artikel:
    Zit toch wel een kern van waarheid in zit??
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Een sluwe zakenman is het zeker, maar krenterig zijn is wat anders. Hij investeert miljoenen in sponsoren en zijn bedrijf, als hij krenterig was dan had hij heel wat minder in zijn club en zijn schaatsteam gestoken.
    Ok ik geef je gelijk dat het wel erg ambitieus is om het stadion nu al uit te breiden naar 37000 plaatsen, ik ben er zelf ook voor om het eerst maar eens naar 25000 oid uit te breiden, want er is al een behoorlijke wachtlijst voor nieuwe seizoenskaarten. Maar arrogant zou ik het niet noemen.

    maar als dirk zo'n sluwe rat is, dan had hij vast wel een dubbel zo hoge premie aan willem 2 gegeven als dat ajax aan excelsior heeft betaald.
    o ja, heeft ajax die premie aan excelsior al betaald?
     
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Die wachtlijst zal wel weer flink afnemen als AZ mindere tijden gaat kennen. Enkele jaren geleden was De Hout ook lang niet vol, maar nu komt ineens het dubbele. Logisch, vanwege het succes, maar hoeveel blijven er over nadat AZ terugvalt?
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    En je denkt dat ie alleen maar geld inpompt en niets terug krijgt ?.. Naïef. hij heeft bij paul en witteman (als ik me niet vergis) laten doorschemeren dat als ie az zou verkopen hij minimaal kiet speelt en met een nog grotere kans met winst verkoopt..
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Er hingen al spandoeken dat AZ de mooiste club van allemaal is. :lol:
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Laat ze maar eens echte liedjes leren in Alkmaar, naast "Wesley is de hoer van Amsterdam" en "Luinge is de hoer van Amsterdam" en een hoop *retteketet*geklap zijn de enige manieren om sfeer te maken daar. Wat een idioot publiek daar in Alkmaar :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina