Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    maar welke moeilijkheidsgraad doe je yellow?
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    easy nu nog.
     
  3. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Dat moet te doen zijn, easy is echt te makkelijk.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Heb je mijn vraag en probleem onderaan op de vorige pagina wel goed gelezen. Kun je me daarbij helpen, ik denk dat je het niet helemaal begrijpt?

    Iemand anders misschien?
     
  5. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Wil je graag helpe , maar denk jij dat ik elke mission uit men hoofd ga leren?
     
  6. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    je moet ze innemen, niet vernietigen.
     
  7. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze dit weekend na 2x spelen gehaald!
    Wat ik deed..

    Zorg ervoor dat je zo snel mogelijk de 2 tiberiumvelden (groen en blauw) leeg trekt, bouw zo'n surveyor zodat je naast het andere veld een extra refinery kan plaatsen zodat het geld lekker blijft binnen stromen. Extra harvesters kunnen ook geen kwaad.

    Voordat ik aan de vliegvelden begon (ik heb het met ongeveer 24/28 bombers gedaan) moet eerst de verdediging in orde zijn. Plaats wat extra airdefences & turrets met daarachter wat mammoettanks, die houden de aanvallen wel lang genoeg tegen. En dan gewoon non-stop de airfields blijven uitbreiden, denk ook goed om de powerplants!

    Trust me, hij is goed te doen :thumbs:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat stond ook ergens op de vorige pagina.

    @ sonny: Jammer, dan kan ik nu die hele missie overnieuw doen als ik die bonus ribbon ook wil halen. Maar wat dom dan dat er staat dat je ze ook kan vernietigen. Heb jij dat niet gelezen dan en heb jij je er niet in vergist dan?
     
  9. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Ik post hier straks ff de Scrin Campain uitleg ok? Ik denk dat jullie het wel fijn zoude vinden;) Als jullie eenmaal zover zijn:

    1ste Scrin Mission:
    Op het begin moet je gebouwen slopen, doe dat in de buurt van de tiberium dan kan je alles goed zien wat erom heen gebeurd, maak dan

    2e Scrin Mission:
    Met de Mastermind moet je een barrack in nemen , op het begin teleporteer je de tanken die helemaal achterin staan naar jou toe.Dan ga je naar voren , maar let op er rijden tanken rond en er lopen grenadiers dus doe je mastermind niet in een huisje. Elke keer als er iets op je af komt zoals een tank of wat dan ook neem het dan in met je mastermind , stuur die tank naar voren en sloop wat verdediging, elke keer weer tot dat je bijna in de buurt van de barrack zit, is je mastermind bijna dood ? Er liggen genoeg crates dus dat komt wel goed.Als je eenmaal barrack hebt ingenomen met je mastermind maak je een engineer. De engineer moet een soort van power plant achtig iets innemen , je kan er gewoon heen lopen , ze zien jou engineer als een van hun.Daarna komt je Scrin leger aan en die moeten de basis van de GDI vernietigen. Je mastermind mag niet dood gaan , beter zet je hem verachter in een huisje , de grenadiers lopen alleen een vaste route volgens mij.

    3e Scrin Mission:

    4e Scrin Mission:
    Te veel geld in deze mission.Er kan bijna niks fout gaan.Er is geen strategie nodig. Je maakt veel Tripods/aircraft + upgrade van 3000 . Sorry dat ik al die namen niet allemaal weet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2007
  10. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Ik zat te denken aan een toernooi voor C&C3 via xboxworld, 2 vs 2 ,hoe zouden jullie dat vinden? Er is ook al een toernooi gestart 1 vs 1 op Consolegaming.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2007
  11. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je doen :thumbs:
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi! Maar ik ga eerst nog de single player uitspelen en dan pas oefenen op live!
     
  13. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Klinkt al positief ;)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Heb ik gisteren niet even geprobeerd die 3 NOD powerplants in Cairo (GDI) in te nemen, lukt het nog niet. Nadat ik alle Objectivs en Bonus gedaan had, stond bij die take/destroy nod powerplants nog steeds geen vinkje dat ik die gehaald had. Het gaat om de missie in Cairo, en vind het nogal vaag dat ik wel alles haal, de pijltjes naar de missie doelen verdwijnen, maar ik geen Bonusribbon krijg omdat ik die NOD powerplants in die groene vakjes achterin het level verkeerd aangepakt zou hebben. Ik heb ze een keer vernietigd, een keer ingenomen en een keer verkocht. Snapt iemand daar nog wat van?

    Zoniet, dan zitten er wel degelijk bugs in. ;):mad:
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Klinkt ook alsof het nog lang kan duren. ;)

    EDIT: Aaargh, Yellow 13 heeft zich er tussenin gewrongen!
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Kun je niet gewoon uitleg geven op mijn vraag/opmerking?

    Ik snap er geen zak van wat je hiermee bedoeld. ;):'-(
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Was geen reactie op jou, maar op je voorganger... nee eigenlijk op de post daarvoor... ehh laat ook maar. Mijn post had eigenlijk voor de jouwe moeten komen. :emo:
     
  18. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Je had het tegen mij over dat toernooi voor C&C3 ? Die kan zo geregeld worden , maar dan moeten er wel genoeg mensen van af weten. Dan wordt het Versus 2 vs 2 , Resources: 10.000 en Map naar keuze.
     
  19. Jaap Stobbe

    Jaap Stobbe Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Weet er iemand hoe hij de bonusobjective moet halen in Atlantic Coast met de Nod.

    Het gaat om het kapot maken van die Rig, maar ik krijg het nooit als bonusobjective.
    Hoe hebben jullie dit gedaan=
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nou dan lanceer ik de vraag: Ben nu met NOD bezig in het 4de level van act 1. Nu is er een bonusobjective die luid: Use GDI's own technology against them. Nu heb ik hun basis afgepakt en al de GDI buildings "gebuild" die je maar kon builden. :+ (mooie zin) maar het lukt niet... die bonus te krijgen. :emo:
     

Deel Deze Pagina