Ik post hier straks ff de Scrin Campain uitleg ok? Ik denk dat jullie het wel fijn zoude vinden Als jullie eenmaal zover zijn:
1ste Scrin Mission:
Op het begin moet je gebouwen slopen, doe dat in de buurt van de tiberium dan kan je alles goed zien wat erom heen gebeurd, maak dan
2e Scrin Mission:
Met de Mastermind moet je een barrack in nemen , op het begin teleporteer je de tanken die helemaal achterin staan naar jou toe.Dan ga je naar voren , maar let op er rijden tanken rond en er lopen grenadiers dus doe je mastermind niet in een huisje. Elke keer als er iets op je af komt zoals een tank of wat dan ook neem het dan in met je mastermind , stuur die tank naar voren en sloop wat verdediging, elke keer weer tot dat je bijna in de buurt van de barrack zit, is je mastermind bijna dood ? Er liggen genoeg crates dus dat komt wel goed.Als je eenmaal barrack hebt ingenomen met je mastermind maak je een engineer. De engineer moet een soort van power plant achtig iets innemen , je kan er gewoon heen lopen , ze zien jou engineer als een van hun.Daarna komt je Scrin leger aan en die moeten de basis van de GDI vernietigen. Je mastermind mag niet dood gaan , beter zet je hem verachter in een huisje , de grenadiers lopen alleen een vaste route volgens mij.
3e Scrin Mission:
4e Scrin Mission:
Te veel geld in deze mission.Er kan bijna niks fout gaan.Er is geen strategie nodig. Je maakt veel Tripods/aircraft + upgrade van 3000 . Sorry dat ik al die namen niet allemaal weet.
Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2007