Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Geschiedenis 5 havo: In 2007 vervalt de stelopdracht als een grote opdracht met deze naam. Wat blijft zijn meerdere vragen geclusterd rond een belangrijk thema uit de stofomschrijving waarin naast kennis ook vakspecifieke benaderingswijzen worden getoetst, al dan niet aan de hand van een of meer bronnen.

Wrm wist ik dat niet :{

2. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands was zo makkelijk:)
    Erg goed gemaakt, mijn cijfer was tussen de 6,7 en 8,7!:)

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waarom staan de opdrachten van eco nog niet online, om 1 of andere reden mochten we de blaadjes nog niet meenemen...

ok, ze staan op de laks site

Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  4. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Had vanochtend Duits 1,2. Cijfer ligt tussen de 6,6 en 8,6 dus dat zit wel goed. :) Economie 1,2 ging naar m'n gevoel erg slecht terwijl ik iedereen om me heen hoorde zeggen dat het supermakkelijk was... Nu ga ik toch wel twijfelen wat ik verkeerd doe dan. :confused: Zometeen even wat antwoorden controleren, nu eerst wat eten. :9

EDIT: Zojuist nagekeken (streng) en ik kom uit tussen de 26 en 30 punten... Cijfer ligt tussen de 4 en 6,6. :{

Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  5. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond eco makkelijk, heb het nagekeken thuis en heb van de 59 punten 48 punten.

6. GameHero NL

GameHero NL Guest

Ik heb 39 van de 50 punten:cool: voor Nederlandse Taal

7. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Eco 1.2 was wel te doen ik heb ik elk geval 40 punten = altijd voldoende.
    Nu geschiedenis leren.. leuk... ;)

8. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Echt raar ik dacht ik economie 1,2 echt goed had gemaakt zit ik net alles na te kijken heb maar rond de 30 punten als ik een beetje ruim nakijk.

Hopen dat ik wel boven de 4,8 uitkom.

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    GESCHIEDENIS!!! :mad::mad::mad:

IK WEET NIET OF IK HET ALLEMAAL OP TIJD IN MIJN KOP KRIJG!!

10. GameHero NL

GameHero NL Guest

Een vriend heeft 48 punten van de 50 punten

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, kut vak =(

Het kan me echt niet boeien en weet ook niet waarom we trots moeten zijn dat we Indonesie hebben leeg geroofd 8)

*gooit boek door raam

*gooit zichzelf erachter aan

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kind tot burger kom ik nog wel uit maar dat indonesie geouwehoer...pffff....=(

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Op mijn rapport sta ik het hoogst op geschiedenis, een 7.3. Ik heb alles wel ongeveer in mijn hoofd. Indonesie vind ik wel interessant. Van Kind tot Burger is wat minder interessant. Het is allemaal best goed door te nemen. Ik voorzie geen problemen met geschiedenis. :cool: :b:

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    sta een 7 voor geschiedenis, en snap ook alles redenlijk, ga zo beginnen met leren (gewoon samenvatting) en dan moet het wel lukken.

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nja aangenomen dat ik nog nooit een voldoende heb gehaald voor M&O ging het nog best goed.... tussn de 4.1 en 6.1 met streng nakijken. Maja moet dus een 5,2 word nogal spannend dus =/. Iemand enig idee of je al een kleine indicatie van de norm kunt weten? Bijvoorbeeld of die boven of onder de 1 ligt? Of is dat gewoon puuur gokken?

16. GameHero NL

GameHero NL Guest

Ik sta voor Geschiedenis een 8.2, dus geen zorgen voor mij

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Knap :thumbs: wat heb je dan, een 12? ;)
    Nee man, eerder andersom. Indonesiƫ vind ik best interessant, maar al die stomme schoolwetten :confused:. Wel 'leuk' dat het bij elkaar aansluit :+

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dit is bij de VWO MO toets, had iemand anders dit ook? Ik was ervan overtuigd dat ik hem goed had, maar toen ik nakeek verschilde m'n antwoord zoveel dat ik het heb laten zitten. Klopt dit antwoord gewoon niet of heb ik het toch fout?

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja vorig jaar hadden die schoolwetten + Vietnam. Het laatste was tenminste interessant. De schoolwetten waren dodelijk saai.

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Precies.. Vietnam en nu Indonesiƫ kan je veel meer over vertellen zonder dat het saai wordt. Als ik iets over die schoolwetten moet vertellen val ik bijna zelf in slaap 8)

Deel Deze Pagina