Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Okee dan, me vriendin mag nu geen onvoldoendes meer halen. Ik hoop dat ze het goed heeft gemaakt, nog geen antwoord terug van haar....

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah hij was b est pittig, bij het her bekijken van de antwoorden ga je op sommige dingen toch twijfelen. Nog steeds een voldoende hoop ik though

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    hoop dat het een beetje soepele normering is aangezien iedereen het moeilijk vond.

4. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Voor me duits sowieso geslaagd!
    Heb alles op mn kladblaadje overgescheven en heb streng gerekend.
    Ik had een 5,4 nodig haal tussen de 5,6 en 7,6:) op het nippertje maar ja!:9

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gs was moeilijk (havo)

ik stond ook maar een 5.5, maar nu weet ik zeker dat dat geen voldoende meer is...

6. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond geschiedenis redelijk kut. De proefwerken die we normaal hadden waren makkelijker, dus deze was voor mij aan de pittige kant. Maar goed, ik sta er redelijk voor en bovendien heb ik geschiedenis niet zo heel erg slecht gemaakt.

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    amen

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond een 6.0, maar vond em opzich wel lastig (havo5). Had niet geleerd, en wist er een paar ook echt niet, de ander wist ik wel redelijk, maja, hopen dat ik die 5.0 heb! :0

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ah wel balen dat het zo moeilijk was. Nederlands was ook moeilijker dan normaal...

*Nog steeds geen antwoord van me meisje, ik denk maar, die was haar mobiel vergeten. Zou wel lullig zijn als ze het neit zou halen.

Hoe kan je nou niet leren? :{

*:eek:

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    gewoon even allemaal een klacht naat het laks sturen dat het gewoon over het algemeen te moeilijk was, hoe meer klachten hoe meer kans op een soepelere normering.

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat GS saaaaaaaaaaaaai is

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Bij mij was dat ook zo, zo'n gemend gevoel van niet zeker maar ja denk toch bagger.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik doe VMBO en voor sommige vakken mag k een 3,2 hale ^^

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Geschiedenis op VWO werd bij mij in de klas ook flink moeilijk gevonden. Vond 'm zelf ook wel pittig, al die verbanden enzo =/! Mja, net even nagekeken, blijft lastig omdat ik m'n antwoorden niet meer zo goed wist, maar kwam op 57 punten uit :) wat neerkomt op 5 tot 7. Zou wel fijn zijn \o/. Engels was volgens mij best makkelijk... zo ff nakijken.

Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    aah! maar 25 punten voor duits. het ligt dus echt aan de nomering of dat een voldoende is! gs ook! :x:'-(

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik vond GS op vwo niet erg moeilijk, heb tussen de 6,7 en 8,7 waarschijnlijk (63/85 pt). Hoop op een 7,7 voor een 8 op diploma :9

Engels net ging echt goed, nagekeken en heb tussen de 7,1 en de 9 (40/51 pt):eek:

17. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Geschiedenis op havo niveau was echt moeilijk, vraagstelling waar je 2 kanten op kon gaan met je antwoord, en zelfs 2 vragen waarover we helemaal niks over hebben gehad in de les of in de boeken, als er een redelijk normering komt heb ik mn 5,0 waarschijnlijk wel.

18. GameHero NL

GameHero NL Guest

Biologie 25.5 punten van de 58 ik heb een 4.9, dat is gemiddeld een 5 gelukkig geen 4 ;)

19. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    als ik voor gs lager dan een 5.3 haal ben ik waarschijnlijk gezakt want voor ak lukt me niet denk ik om voldoende te staan en gistere heb ik eco verneukt

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Gs ging wel redelijk, ik verwacht geen hoog cijfer zeker omdat ik het van kind tot burger deel echt wel lastig vond. Engels vond ik best aardig gaan, moest ff opwarmen maar daarna ging het wel. (VWO)

Deel Deze Pagina