Assassins Creed

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mja, Assasins Creed, Halo3, Splinter Cell 5, Forza 2, Mass Effect, (Call of Duty 4)?
    Hmm arme portommonnee portemonnee...

    Edit: En dan vergeet ik BiA3 ook nog...
    Edit2: En Guitar Hero 3 natuurlijk :D
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  2. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza 2 komt over een maand
    Halo 3 duurt nog een aantal maanden
    Assasins Creed en BiA komen eind dit jaar
    Splinter Cell 5 en Call of Duty 4 komen in 2008 pas

    dat valt toch wel mee voor je portemonnee?

    en anders wacht je een maandje en koop je ze 2de hands voor minder geld.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ben er vast nog wel meer vergeten die dit jaar uitkomen ;)

    Bioshock ofzo, of is dat ook 2008?
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    - Alone in the Dark
    - Alan Wake
    - Assasin’s Creed
    - Brothers in Arms Hell’s Highway
    - Black 2
    - Call of Duty 4
    - Crysis
    - GTA IV
    - Half-Life 2
    - Kane & Lynch Dead Men
    - The Outsider
    - Splinter Cell Conviction
    - Age of Conan Hyborian Adventures
    - Two Worlds
    - The Darkness

    Allemaal vette games die dit jaar uitkomen en waar ik ik er wel een paar van zou willen kopen.
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    23 augustus in Europa. Wordt één van de betere games dit jaar. :thumbs:
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214


    Zeer vette games inderdaad! ;) Denk dat de helft ongeveer bij mij terecht zal komen. :D
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ik wil er ook wel een paar van kopen. Forza Motorsport 2 lijkt me trouwens ook erg vet.
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dit zou ik dan willen kopen..
    maar ff nog info zoeken over the Outsider,, daar heb ik nog nooit van gehoord
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me wel een vette game, stond in Xbox 360 World, gameblad, met heel veel previews van games waarvan de meesten dit jaar uitkomen.

    Dit stond er in over The Outsider:

    We're proper excited about The Outsider - it's one of the few games out there that's genuinely attempting to break new ground. Okay, the ingredients, although quite cool-sounding, don't really hint at revolution: you're a CIA agent, Jameson, based in Washington but through no fault of your own end up as PUBLIC ENEMY NUMBER ONE in the eyes of the media and the public after the President gets popped. But from here you make your own path - do you wreak revenge on those who wronged you? Try and clear your own name? Exploit the shady types you're mixed up with for your own ends and who cares what anyone else thinks? Or a mix a bit of everything together? It's not just high-concept choice that lies at the heart of The Outsider though - an original approach to the characters throws up a genuinely unique game for each player, adding tons of replayability. Each computercontrolled person in the game has their own objectives which the want to achieve but they don't have predetermined routines. They'll react and adapt to your choices and actions in the game instead, moulding the gameplay experience around you, rather than the other way. And if Frontier pull it off, it'll be absolutely astonishing.

    IMPRESSIONS
    Is it to ambitious? We'll see. But, certainly, if they are to achieve their aims, this could set a new benchmark for narration and freeroaming in games.

    Lijkt me echt een vette game, mooie graphics, vet verhaal, en vooral dat je zelf het verhaal bepaalt, zonder dat alles al vast ligt, maar dat de personen echt reageren op wat jij doet in de game, lijkt me erg vet. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken. Zul je bijvoorbeeld net zo veel vrijheid hebben in de stad als GTA? Maar dan met verschillende mogelijkheden in het verhaal? Dat zou erg vet zijn.

    Nog twee games aan de lijst toegevoegd, deze games zou ik wel willen kopen, en de andere games lijken me ook erg vet.

    - Alone in the Dark
    - Alan Wake
    - Assasin’s Creed
    - Brothers in Arms Hell’s Highway
    - Black 2
    - Call of Duty 4
    - Crysis
    - GTA IV
    - Half-Life 2
    - Kane & Lynch Dead Men
    - The Outsider
    - Splinter Cell Conviction
    - Age of Conan Hyborian Adventures
    - Two Worlds
    - The Darkness
    - Forza Motorsport 2
    - Blackside Area 51
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  10. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Sinds wanneer heet deze thread 'welke games ga ik kopen' ?|:-

    Ik zou jullie dus vriendelijk willen verzoeken hier in een andere thread over te praten want ik denk nu steeds dat er nieuws is over AC
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  11. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk

    mare waneer komt de game
    en waneer komt er een demo beschikbaar. wil 't nou zelf wel ff doen dan alleen maar naar die filmpies kijken.

    XD XD XD XD
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    september dacht ik
     
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2007
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee man, kijk is hoe vet! HEBBEN HEBBEN HEBBEN!
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    De Teaser ziet er zeker goed uit, maar hoop dat er binnenkort ook ingame beelden worden gereleased! :D
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag 22 mei 2007 - Ubisoft is op het moment bezig met een eigen evenement waarin het veel nieuws naar buiten brengt. Zo werd er eerder vandaag al een limited edition van Assassin’s Creed uit de doeken gedaan. Nu laat Ubisoft zich weer van zijn beste kant zien en trakteert het ons op een nieuwe teaser trailer van de game.

    Het spel speelt zich af tijdens de derde kruistocht in het jaar 1191 en de hoofdrolspeler met wie jij deze wereld doortrekt draagt de naam Altair. Zijn missie is het vermoorden van negen sleutelfiguren die verantwoordelijk zijn voor de kruistochten. Ubisoft verzekert ons ervan dat alle beelden in de trailer 100% realtime zijn. Het betreft echter wel een video opname van de teaser, waardoor de kwaliteit iets minder is. Je kunt het filmpje hieronder bekijken.

    Of is realtime niet hetzelfde als ingame:confused:
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is dit toch echt ingame.. want dit is bijna hetzelfde als wat we toendertijd gezien hebben gekregen bij zo'n presentatie. Mischien is het grafisch wat verbeterd.
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ingame hoeft geen gameplay te zijn... maar dan kun je er bijna wel zeker van zijn dat het er zo goed uit gaat zien!
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Naja ik heb niks gezegt... :+ :9

    De Graphics zien er wel erg strak uit hoor! Met de gameplay en verhaallijn zal het ook wel goed komen. Dit word volgens mij een systemseller á la Halo 3. :D
     
  20. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt ook voor de ps3 hoor.

    filmpje zag er wel vet uit, maar verder kan je er weinig mee. Wel mooie graphics. Teaser is vooral gericht op het combat systeem en ik vind het wel vet werken. Ben er blij van dat ze niet a la PoP van die lijpe actie doen, maar dat ze het zo realistisch mogelijk houden. Ik vond het er grafisch beter uitzien dan bij die trailer van 06 is ook wel logisch natuurlijk. Vooral schaduweffecten zagen er goed uit.

    Jammer dat ze niks lieten zien over de release datum, deden ze bij splinter cell well (holidays 2007).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina