Mja daar ben ik dus ook (gedeeltelijk) bang voor. Dat games die ik nu graag en veel speel en die gewoon goed werken onder mijn huidige hardware en OS, dat die onder Vista misschien toch minder goed draaien of bugs gaan vertonen waar ik momenteel geen last van heb. Kijk dat een World of Warcraft het perfect doet onder Vista geloof ik achter mekaar, maar ik speel op de PC ook weleens minder bekende games (de underdogs zoals ik ze noem), en ik zou het toch zonde vinden als ik die dan niet goed meer zou kunnen draaien.
Mijn "angst" is dus helemaal niet gebaseerd op feiten, heb zelf ook nog maar weinig van Vista gezien/gelezen....maar ik durf het risico nog niet te nemen, zeker niet zolang ik die betreffende games graag speel. Weliswaar dat ik daar volgend jaar anders over denk, als Vista wat langer op de markt is. En ook niet onbelangrijk : als ik weer geld heb voor nieuwe hardware
Nee maar ik vergelijk het een beetje met het backwards-compatible verhaal op bijv. de 360 : bepaalde (vaak bekende en populaire) Xbox games werken perfect op de 360, maar de ondersteuning is voor veel andere games nog lang niet optimaal. En vaak zijn dat de underdogs.
Laatst bewerkt: 23 mei 2007