Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    doe je goed, bij ons was iedereen om kwart voor 12 nog aan echt aan het schrijven. Wat mensen moesten halen geen idee. Moeilijk vond ik het ook niet.. Vooral heel veel. ik zat op 4.5 kantjes..

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem net 'uitgelezen', maar ze kunt echt 90% skippen omdat het nergens over gaat, logisch is of er niet toe doet voor je examen. Module 6 is het belangrijkst, de rest niet zo echt. Maar ja, was dat het maar. Buiten het boek (300+ blz) ook nog een pak stencils Micro Economie en Keynes, toch ook weer 60 pagina's ofzo met wél moeilijke stof.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mm, hebben wij niet, een extra boekie over Keynes.. Denk ook niet dat ze op dat model heel diep ingaan in het examen. Bij M&O gingen zo ook nergens diep in op berekeningen. Skip inderdaad sowieso altijd een groot deel. Dan kijk je in je boek en heb je van "makkelijk", "weet ik nog" enz, en dan blijf je bladeren:+ denk dat ik vandaag nog niet begin, heb echt geen zin=( . Ik kijk morgen maar denk ik.

4. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, zo te zien was Maatschappijleer dus erg lastig. Gelukkig is dit vak op onze school alleen maar opgenomen in het SE :cool:. Of was dit het examen van Maatschappijleer 2? Dat wordt op onze school namelijk niet gegeven.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha, bij ons was het ook alleen SE. Welgeteld één toets gehad, in de 4e, toen leraar overspannen weg en geen vervanger gekomen. Na die toets nooit meer MA gehad dus, afgesloten met een 8 dacht ik8)

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Maatschappijleer 2, moeilijk was het niet, je kreeg zelfs de vraag waar CAO voor stond :9. Wij hadden er wel een aantal die er de volle tijd voor nodig hadden maar qua moeilijkheid was hij zeker te doen. Op elke school rond je MA1 gewoon af zonder CSE :)

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit hoeft niet voor economie!

Sociale zekerheid is wel lekker dat dat niet meetelt, al die sociale wetten enzo.

Maar wat word bedoelt met Onderontwikkeling? Vicieuze cirkels, centrum-periferi theorie, dualismetheorie etc.? Of gewoon alles wat met de 3e wereld te maken heeft.

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  8. SmartieZ

SmartieZ Guest

Vandaag Natuurkunde 1 en 2. Hoe hebben jullie het gemaakt?

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik had vndaag aalleen nask 2 , best goe dgemaakt volgens mij. kan alleen de score nog niet opzoeke

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Heb ook nask2 gehad:) was idd wel makkelijk,
    ff kijken of de antwoorden er al staan

Edit:
    Heb toch best veel fout :eek:

Heb 40 punten van de 63 :|

En dat is dan tussen de 5.7 en 7.7.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heeft er iemand een goede samenvatting Economie trouwens?

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Oh ja dat is ook wel handig, weet iemand een goede?

13. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    het boek samengevat is heel goed

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
  15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    heb je die niet toevallig op je pc staan O-)

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Die cao vraag was een weggevertje idd, extreem moeilijk was het ook niet. Maar bij bepaalde vragen bood de text weinig uitkomst.. terwijl je je argument dan moet illustreren met een stuk uit de desbetreffende text.. en die text was dan wel van vrij redelijke proporties (zeker als ik dit vergelijk met geschiedenis). Maargoed ik ben heel benieuwd naar wat de rest heeft gedaan. ik heb maar 1 iemand gesproken en die was niet heel blij (die haalde op tentamens /se`s trouwens 9`s en die zijn bij ons bepaald niet makkelijk) Voor de rest ach het was te doen. Maar ik vind dat het qua lengte nog steeds wel iets minder had gemogen..( en das niet uit luiheid)

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.watmoetikleren.nl/s/VWO/...Term=773&idSchoolVak=151&action=domeinen.html

Hier staat precies wat elk domein inhoudt. Valt meer onder 'Onderontwikkeling' dan ik dacht, wat dus voor vrijdag niet geleerd hoeft te woren.

18. JeePee

JeePee Guest

Wel chill volgens mij. Van wat ik gehoord heb was 2006 een stuk moeilijker. Vooral die vragen over licht waren echt weggevertjes. Gewoon zo'n vraag van 5 punten waar je 2 minuten mee bezig was.

M'n examens zitten er eigenlijk op voor mij. Vrijdag Bio, maar dat is toch kansloos en ga er ook niks voor doen. Woensdag Wiskunde B1,2 en dat kan ik wel en daar hoef ik maar een 4,3 voor te halen, en dan daar tussen in nog ergens Engels wat met je ogen dicht te maken is. Nog 3 keer naar school and that was that. Heerlijk :D

19. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk, heb nu een hele week vrij tot aankomende dinsdag. Alleen nog maar Engels, aardrijkskunde en wiskunde volgende week, daarna alweer klaar. \o/ Totaal geen moeite met die vakken.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    pfffff morgen natuurkunde.... wat een kutkutkutkutkutkutkut kutvak zeg

Deel Deze Pagina