Veel beter? Zo'n opmerking getuigt van bijzonder weinig kennis van de materie.
[QUOTE/]
Het is gewoon beter ja, zo simpel is het...
Dit is het verschil.
Sony doelt nu zowizo op het beste van het beste. Ook al is het niet zo groot verschil. Dat maakt niet uit voor hen. Zij willen kunnen zeggen, dit is het beste, zij willen massaproducties ervan maken, zij willen die shit standaard maken. Zo simpel is dat. Trouwens, de nieuwste Bravia's van Sony bevatten deep color. Oké, het moet nog allemaal goed op de map geplaatst worden. Maar swat, HD tijdperk is hier ook nog niet doorgebroken. Maar het is bezig...
Trouwens, door die deep color kan ruim een miljard kleuren op het beeld getoverd worden. Waarom steekt Microsoft er geen 1.3 HDMI poort in? Waarom blijven sukkelen met 1.2? Sony kijkt naar de toekomst. En als mensen in de toekomst van deep color willen genieten, is dat perfect mogelijk met ps3. En het is toch standaard, dus geen problemen te bespeuren...
Trouwens, Deep color tovert niet alleen meer kleuren op het scherm, het tovert ook kleuren op het scherm die voorheen niet getoond konden worden op het scherm...
Daar weet ik eerlijk gezegd niet zoveel van. Als dat de pest is van 1.3, kan zijn, maar ik weet wel dat men in 2007 echt rekening gaat houden met 1.3 . Kijk naar de tv's. De volgende tv's van Toshiba, Samsung,... zullen allemaal voorzien zijn voor volle kwaliteit van 1.3 .
Ja, dat is juist, omdat de ps3 echt niet meer op zich kon laten wachten...
Die 1.2 versterkers waren al op markt eind 2005...
En degene die vanaf nu op de markt komen, gaan echt geen 1.2 meer hebben. 2007 is het jaar van HDMI 1.3 . Niemand gaat nog met HDMI 1.2 in zijn toestellen afkomen...
aangekondigd? Dat was wel degelijk vroeger hoor, in augustus 2005 was het trouwens al op de markt...
Anyways, men moet ergens een grens trekken, en in de toekomst kunnen mensen genieten van deep color met ps3(ook al is er dan een HDMI 1.4, of 1.5...)
Anyways, dit was eigelijk niet mijn punt met de vraag die ik stelde. Ik snap gewoon de bedoeling van die HDMI 1.2 in de elite niet. Volgens mij is het gewoon om puur te kunnen zeggen, xbox 360 heeft ook HDMI,... Want uw VGA aansluiting of component is geen verschil met die HDMI 1.2 ...
Klik om te vergroten...