Fitness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lars, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Weet iemand een goeie oefening voor je armspieren, zonder dat je enig attribut nodig hebt, naast opdrukken?

2. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Dan wil je je biceps & triceps trainen, voor triceps kan je dippen tussen bankjes en je kan ook normaal dippen. Biceps is bijna niet te trainen zonder attributen, terwijl biceps toch wel zorgt voor wat bredere armen, wat waarschijnlijk jouw doel is.

Zelfs al zou het mogelijk zijn vraag ik me af hoe ver je komt, je kan denk ik beter een paar dumbells aanschaffen of gewoon lekker naar de sportschool gaan.

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ok ik zal wel eens kijken voor Dumbbels. Bedankt iig.

Ow jah ik heb nu zelf een programmatje op gesteld:

15x opdrukken
    12x crunches
    12x Leg raises
    ...x Situps

En dat 3 keer met pauzes tussendoor.
    Hoeveel situps zou ik ervan maken?
    En zijn er nog oefeningen die ik mis?
    Ik ga trouwens ook 1 x per week naar de sportschool en daar train ik ook al mijn spieren.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    12x crunches is erg matig :cool:

Daarnaast zou ik dit gewoon elke dag pakken en daarnaast flink knallen op de sportschool, want dit is erg zwakjes :)

Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Biceps zou je nog kunnen aanpakken door aan de trap te gaan optrekken met de palmen naar je toegekeerd. Echter dat is ook grotendeels een rugoefening.

Over je schema: 3 buikoefeningen, 1 borst. Dat is niet alleen heel erg weinig maar ook totaal niet compleet. Struin de sites er eens op na en je zal al snel zien dat het veel beter kan.

Verder hoor ik niemand over voeding. En dat is toch zeker 60-70% van het totaal.

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    2250mg testo enth

1000mg deca

150mg oxy p dag

10iu hgh p dag(oplopend naar 15,maar rustig beginnen)

10 iu slin post workout(eerst netjes opbouwen natuurlijk!!)

Als insuline afgelopen is switchen naar igf op 120mcg p dag

Dat moet lukken he:')

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik Hou me crunches wel 2 seconden vast op het eind. Dan voel je het wel :D.
    Daarbij bedoelde ik ook dat ik het iedere dag 3 keer doe savonds :)

Jah ik zou eigk nog eens moeten zoeken voor nog een borst oefening. Benen hoeft niet want ik voetbal en loop genoeg.

Ook ben ik al gestopt met Frisdranken en snoepen (soms 1x per dag iets) en overmatig vet eten. Hoewel ik nu toch wel heel veel zin heb in een pizzabroodje van de markt 8)
    Maar zal nog eens zoeken voor nog een borst oefening. bedankt iig :)

8. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    aan zulke dingen doe ik niet aan.............het beste is gewoon normaal eten en trainen vind ik dan

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het mee eens, ik hou niet zo van die middeltjes.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb nog wel 3 kuurtjes liggen, per kuur 800 euro. Ik zet ze zelf en hebben dan hebben we 't nergens meer over. K? O-)

11. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je snel gespierd wil worden moet je 'gewoon' eten, en daarnaast idd intensief sporten.. Ik ben van mezelf vrij lang, en toen ik flink in de groei was dus ook behoorlijk mager,

Toen ben ik flink gaan kickboksen, daarnaast fitness en elke avond opdrukken.. dat heb ik 3 jaar lang gedaan..

Nu sport ik al 1 1/2 jaar een stuk minder ivm werk en drukte, maar ik heb er nog steeds profijt van wanneer ik op het strand loop :)

Maar ik merk nu wel dat de spiermassa flink af gaat nemen, en ook heel snel dus moet toch maar weer flink gaan fitnessen, gelukkig vanaf september weer studeren = veel tijd! :thumbs::b:

12. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    het kost veel tijd en inspanning om zulke speren te krijgen maar als je een tijdje niets doet gaat het snel weg

13. Blieb

Blieb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik gemerkt idd! Maarja, de basis is er nog, dus weer intensief trainen en dan komt het wel weer terug! :thumbs:

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Het is echter ook weer snel terug, zoals Blieb hierboven ook al zegt.

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook maar s begonnen met fitnessen, (was half jaartje geleden gestopt met fitness na het een paar maanden gedaan te hebben)
    Maar die shoulderpress is een echte killer, dat vond ik toen al en dat is nog steeds zo :mad:

16. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik train nu een half jaar intensief ( 4 a 5 keer per week ) en heb nu net 2 weken niet getraind i.v.b. tijdgebrek en vakantie. Kon bij bankdrukken meteen merken dat ik 10 kg minder drukte.

ik las hier boven ook een stukje over groeien. Wat bij mij erg helpt is eiwitpoeder, en dan niet het officiele spul. Maar het pure poeder, wat je bij de bakker kan kopen.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Eiwitpoeder van de bakker? Vertel daar eens wat meer over?

Wat ik bedoelde is dat je na een lange tijd inactief wel weer veel sneller spiermassa krijgt dan een 'normaal' iemand na een maandje tot aantal maanden trainen.

18. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eiwitten zijn een bouwstof voor je spieren, de perfecte eiwitten voor een krachttrainer ( ik doe geen cardio ) is de whey. die word heel snel opgenomen enz enz. Maar als je dat koopt betaal je vrij veel geld voor vrij weinig spul.

Om spiermassa aan te komen, zonder prestatie verhogende producten te gebruiken, is het advies om eten te "proppen" wat in houd dat je zo veel mogelijk eet, en minimaal om de 2 uren.

Aangezien ik niet een echt goeie eter ben ( ik eet wel veel, maar kan niet meer dan dat eten ) neem ik 100 gram eiwitpoeier op een dag in ( shake met melk ) dit doe ik 's ochtends, 's avonds, en na het trainen. Op die momenten neemt je lichaam het meeste op.

Zins ik die eiwitten neem ben ik 4 kg gegroeid, in 2 maand. ( voor mij heel veel ) het verschil met whey eiwit is dat niet alleen mijn spier groeid, maar dat mijn vetpercentage ook omhoog gaat ( 1,4 procent )

ik ben trouwens 1,93m 84 kg en 6% vet

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    6% vet lijkt me zeer, zeer sterk. Een normale man heeft tussen de 15-18% een wedstrijdbodybuilder tussen de 2 en de 4. Jij zou dan permanent rond wedstrijdniveau zitten, een zwaar verminderde weerstand als gevolg.

's Avond neem je zeker niet veel eiwitten op, echter het is dan idd belangrijk genoeg eiwitten te nemen want je moet er de hele nacht op teren.

Elke twee uur zoveel eten als je kan? Misschien in de bulk, maar standaard is elke twee uur een maaltijd met een portie eiwitten van ongeveer 30 gr. (is trouwens nog wel veel)

Wheyeiwitten zijn tegenwoordig erg goedkoop te krijgen. 5 kg voor 80 euro is goed te doen. Kijk maar eens op xxlnutrition of bodylab.

En waarom zou je geen cardio doen?

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zijn er trouwens frisdranken die je wel gewoon kan drinken? 7up free Crystal clear of andere? Ik leef nu namelijk op water en siroop maar heb liever ook eens iets anders :p Of anders sappen die je wel gewoon kan drinken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina