Hier is een lijst met alle merchants en hun eigenschappen. Naam, geldvoorraad, hun specialiteit, waar te vinden, eventuele uitbreiding die benodigd is.
Dit is de merchant waar we het over hadden geloof ik.
Is die Deepscorn plugin er eigenlijk wel voor de x360? Even gezocht en
hier is er veel info over te vinden van het hoe en wat mbt Official Mods.
Een puur fighter of puur magie user is niks voor mij. Met een puur fighter kom ik altijd in gevechten terecht waar ik wellicht me leven laat en als ik gewond ben duurt het mij te lang eer alles weer bijgevuld is. Bij een magier moet ik steeds rennen, duiken/ontwijken, spellcasten. Veel te veel dingen moet je doen en tegen meerdere tegenstanders tegelijk is het vaak erg lastig, zeker als je geraakt wordt.
Geef mij maar mijn eigen character. Heavy/Light armor, swords, block, destruction en restoration. Armorer heb ik dan als minor skill anders level ik veel te snel en dat is ook niet leuk. Komen gasten op je af en schiet je ze af voor ze bij je zijn. Als ze je toch bereiken hak je op ze in en klaar. Ideeaal als je meerdere tegenstanders heb. Kun je kiezen hit-run met vuurmagie te doen en als de groet wat uitgedunt is met je zwaard de anderen afmaken. Na afloop wat restoration casten zodat je leven bijgevuld is en je kan weer gewoon verder.
Klik om te vergroten...