Vast wel. Nu die nog maar 30 euro is ga ik hem ook zeker halen aangezien ik em nooit meer speel op de ps2.
kan je eigenlijk ook offline tegen bots spelen? (zoals bv. een potje CTF, of conquest) Zodat ik zolang ik geen Gold abbo heb ook daar mijn achievements kan halen
Heb vandaag Battlefield aangeschaft, alleen wanneer ik hem opstart komt ie gelijk met n update scherm. Opzich geen ramp, maar wanneer ik hem wil laten updaten lukt het niet en kom ik terug in de dashboard. Is er een oplossing voor dit probleem? *edit* Heb verder geen problemen met live. Downloaden gaat perfect, andere spellen updaten gaat zonder problemen en heb net een tijd halo 3 gespeeld.
heel apart avantar45 zet hem is opnieuw aan of probeer wat start bf paar keer opnieuw op hoepn dat het dan wel lukt iig succes ermee
Heb ik al tig keer geprobeerd. Ik snap er echt helemaal niks meer van... Hij blijft aangeven dat hij niet kan downloaden en gooit me dan naar het dashboard.
Ik had een vraag, in de game hoor ik niemand praten!!! is dat omdat gewoon niemand zin heeft om te communiceren of moet ik een paar instellingen veranderen?
Doe de Xbox Live Test en kijk wat er bij NAT staat. Als er Moderate of Stricted staat moet je ff hier kijken om je probleem op te lossen, je NAT hoort namelijk op Open te staan en kan er onder een andere setting dus toe leiden dat je andere mensen niet hoort, connectie probs hebt, etc.
Veel mensen hebben niet zo zeer zin om te communiceren in het spel en je moet vlak naast iemand staan om ze te horen, iig dat is mijn ervaring.
nee valt wel mee .. het is toch constant choas met deze game moet zeggen dat ik hem nog steeds regelmatig speel ! ik was ook een die hard op de pc hiermee met de Desert Combat mod ! Vind het nog steeds een van de lekkerste online shooters .. kan dan ook niet wachten todat de nieuwe battlefield komt !
Jaa oke, de Gamepley is echt vet, en der is idd altijd actie, maar stel je zit in een tent opgesloten met een vijandelijke tank voor je, kan je niet ff om Backup roepen!