Ik talk geen trash. qG = Een stelletje arrogante gays (op een paar na), daar kan ik niet tegen, daarom raak ik al snel in discussie met ze. Ik heb meer dan GoW gespeeld, alleen geen spellen binnen deze xboxworld/GoW community. Ik zeg niet dat ik veel heb bereikt, ik zeg alleen dat ik goed kan gamen.
-Robert pakt de boomer en maakt 300 kills: WAUW ROBERT JIJ TYFUS BOOMER NOOB
-True Killah pakt de boomer en maakt 300 kills: WAUW TRUE KILLAH JIJ BENT ECHT GOED MET DE BOOMER
Trouwens, volgens mij weet jij het verschil tussen een boomer en andere wapens niet.
SmartieZ je arrogantie druipt er weer eens vanaf, jij moet echt een keer een hele harde klap op je bek krijgen geloof ik. Ik zou bijna Mauperd gaan zeggen spelers te gaan kopen, maar hey dat is qG.Manager style. Ik speel 7 maanden gow, en ik hoor zeker bij de betere van Nederland. Hoevaak heb ik met jou in een lobby gezeten SmartieZ? 2x? Wie ben jij om te oordelen over mijn Skillz?
Op Majin of Experienz' host het Sniper Toernooi spelen? Wauw dat is idd erg eerlijk aangezien Aridity en B U U zovaak bij Experienz thuiszitten.
Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2007