1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry hoor Mauperd maar hij heeft iig meer gedaan dan COG II GOD, hij is hier de grootste trashtalker terwijl hij alleen focking gow speelt en verder ook nog nisk heeft bereikt dus....

2. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    DSF, beste Rainbow Six clan van Nederland/Europa. Ook hebben ze op een boel andere games succes behaald.

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  3. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    GRAW bijv. :)

FOXX Ruless!!! Just Like Cap'n Falcon

4. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    '

Ik wil gewoon dat dit KK gezeik tussen jullie eens stopt! Ben het gewoon zat dat nutteloze geetter!}:]

5. Ik talk geen trash. qG = Een stelletje arrogante gays (op een paar na), daar kan ik niet tegen, daarom raak ik al snel in discussie met ze. Ik heb meer dan GoW gespeeld, alleen geen spellen binnen deze xboxworld/GoW community. Ik zeg niet dat ik veel heb bereikt, ik zeg alleen dat ik goed kan gamen.

-Robert pakt de boomer en maakt 300 kills: WAUW ROBERT JIJ TYFUS BOOMER NOOB
    -True Killah pakt de boomer en maakt 300 kills: WAUW TRUE KILLAH JIJ BENT ECHT GOED MET DE BOOMER

Trouwens, volgens mij weet jij het verschil tussen een boomer en andere wapens niet.

SmartieZ je arrogantie druipt er weer eens vanaf, jij moet echt een keer een hele harde klap op je bek krijgen geloof ik. Ik zou bijna Mauperd gaan zeggen spelers te gaan kopen, maar hey dat is qG.Manager style. Ik speel 7 maanden gow, en ik hoor zeker bij de betere van Nederland. Hoevaak heb ik met jou in een lobby gezeten SmartieZ? 2x? Wie ben jij om te oordelen over mijn Skillz?

Op Majin of Experienz' host het Sniper Toernooi spelen? Wauw dat is idd erg eerlijk aangezien Aridity en B U U zovaak bij Experienz thuiszitten.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2007
  6. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    altijd die discussies ...

7. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef smartiez groot gelijk, jullie denken dat jullie nu al nr 1 zijn, maar er is nog een lange lange lange weg te gaan.
    \

ps: wacht maar tot ik CoD4 in handen krijg,,, lol
    ps: wij kopen geen members,, dat is beneden ons niveau :p haha

8. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg, dit topic is cool man ik ga voortaan alleen hier nog maar in posten :)

9. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    SmartieZ voordat je inderdaad die hele vuilstortplaats weer van je open gaat trekken. Doe niet zo arrogant vriend, begin je stomme domme attitude een beetje zat te worden, als mensen iets normaals zeggen verwachten we van jou als klasse randdebiel met je compensatie gedrag (je zal wel een klein lulletje hebben) niet meteen een antwoord waar de honden geen brood van hebben gegeten. Ik ben jou twist personality zo zat, de ene dag ben je een topper en ga je als de brandweer kan iedereen op je rekenen, de andere dag begin je als een klein kind (wat je bent) te lopen janken tegen alles en iedereen, weet je hoe vaak ik op mijn lip moet bijten??? Zou je ook eens moeten leren, leer normaal te antwoorden ok? Of hou gewoon helemaal je mond. UT3 gaat zeker opgenomen worden op de grote toernooien, ESWC heeft als plan dit spel zeker op te nemen.

En mij met "beste Mike" aanspreken ben ik helemaal niet van gediend, ik heb niet met je geknikkerd, had ik dat wel gedaan, dan was je nu knikkerloos. Geloof me ik draai al zeker bijna 2x jouw leeftijd mee in het pro-game circuit en je weet geheel maar dan ook geheel niet waar je over lult en mee bezig bent. en CoD4? Halo3? hou toch op man iedere geit uit qG kan dat spel leren spelen, en elke topper uit pG ook, we gooien gewoon lekker allemaal gezellig sticky NADES SKILLLLLLEEEEED HOOR, rot toch op man. Ik vind het niet de moeite, als de jongens dat wel vinden kunnen ze zelf wel besluiten of ze dat gaan spelen.

Ik vind die domme toekomst voorspellingen fantastisch echt waar, track record zegt mij niks, ik heb heel wat grote jongens zien falen op het moment dat er een nieuwe versie van een game uitkwam. Wacht maar tot je straks op HALO3 tegen "Kill me G" van pG mag spelen 7 edities gewonnen van de enige echte HALOGOD.

En dit heeft niets met qG te maken, vind die jongens fantastisch, snap jouw gewoon niet, schizo gebrabbel van je!

10. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik schep niet graag op maar ik kan je nu al vertellen dat ik niet de 'minste' word op cod4, aangezien ik aardig goed ben op cod2/3. toch jongens? even voor de duidelijkheid dat ik the one and only Headsh0t ben. haha lol, (ik schep voor het eeerst in mijn leven op)

we zullen zien. wij hebben nl vele wereld toppers in onze clan zoals AmanTia en DesmonD :D

11. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net kijken? Ik doe al 3 jaar mee in de clanscene, denk eerder dat degene die Net komen kijken eerder vanuit pG komen dan, kheb nog nooit van een van jullie spelers of de clan genaamd pG gehoord op : op Rainbow, Halo, Ghost Recon? Of een andere Game waar veel clans op actief waren, totaan Gears of war.

12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou nog maar eens aan je leider en mede spelers vragen waar ik vandaan kom dan. Doe niet zo stoer, ben in een zeer slechte bui vandaag, ja kan net zonder luiers poepen.:D

13. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat komt omdat mensen geen respect voor jou hebben robert, omdat je altijd een grote bek hebt een een nog groter ego.

14. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Noem ik jou naam? nee ik heb het over de pG spelers, niet over jou. :):

En jij bent toch meer manager voor pG? ik heb het over de pG "spelers" die matches spelen enzovoorts.

15. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd voor rede vatbaar, bij deze hebben we de lucht geklaard!:b:

16. Ik zeg tenminste wat in game, jij zit daar thuis achter je scherm een beetje autistisch met de gordijnen dicht met het zweet op je voorhoofd te gamen. Jij zegt werkelijk nooit wat -.- Als ik 300x wat vraag aan je unmute je je mic en zeg je "Wat?" en dan mute je hem weer -.-

17. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik gewoon geen moeite doe met jou te praten, of op jou nutteloze saaie opmerkingen te reageren.

18. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar zeker 300 mensen die ik ken op live hebben splaakgeblek of piepstemmen dus ik ben een voorstander van MUTE!

19. BabyKing

BabyKing Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eey respect voor de piepstemmen:9

20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    1-Jullie in de 1ste van jullie filmpjes: Wij gaan zeker voor de absolute top, we hebben 1 clan die wat tegenstand kan bieden, maar we doorzien hun tactieken... In het 2de filmpje: "Volg ons op de WCG!", wie is hier dan arrogant?

2-Begin jij over eerlijk? Jullie spelen de volgende ronde van het CG toernooi op Quadhost. Het zelfde dat wij hadden, alleen wij hebben toen 2 wins gegeven, maar ik denk dat jullie dat niet doen, aangezien ik jullie plan al gelezen heb, met WZZRD.

Ik kan trouwens nu al met zekerheid zeggen dat onze clan echt wel goed gaat worden in onder andere MOHAA, Brothers in Arms, CoD4 en misschien Hour of Victory, als dat wat is, aangezien dat allemaal shooters zijn die een beetje lijken op CoD2, op Brothers in Arms na, wat meer tactiek heeft. qG was de beste van Nederland met CoD2 en ook internationaal hebben we het niet slecht gedaan. En zeker als je DesmonD z'n skills ziet. Hij heeft namelijk mij en Headshot (IntenZz) uit een toernooi geknikkerd en gewonnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina