[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Enorme regebui in Monaco! Trulli rijdt rondetijden van 2 minuten, terwijl ze in het droog 1.15 klokken. Dit wordt echt een teh vette kwalificatie :D

2. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en wie staat bovenaan na de VT3? haha een coureur in een Spyker! ROFL

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heeft RBR dit jaar nog een speciaal (film)design?

Leuk voor Sutil dat hij de snelste tijd heeft, ben benieuwd wat de kwalificatie zo gaat brengen :)

4. JeePee

JeePee Guest

Nee, maar in Silverstone wel :)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb ik idd net ook gelezen, wel een mooie actie :)

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kwalificatieduels Albers - Sutil 1-4 =(

Dit begint nu wel een beetje vervelend te worden, want ook in de races lukt het niet meer zo goed als vorig jaar. Het kan best zijn dat het niet aan Albers ligt en dat het een goede coureur is, twijfel ik ook niet aan. Maar de betere teams letten niet op al die excuses en redenen die Albers aanvoert. Die zien alleen een Sutil die het beter doet. Als een Williams of Red Bull dus straks misschien een rijder van Spyker wilt contracteren, zal het hoogstwaarschijnlijk Sutil worden. Eerst dacht ik nog dat zijn tijd nog wel zou komen en dat hij binnen een twee jaar wel naar een goede middenmotor kon, maar dat moet nu toch wel worden bijgesteld denk ik.

Fisico trouwens een mooie 4e plek. Als ie zo doorgaat, wordt zijn verblijf in de F1 misschien met nog een jaartje verlengt en misschien nog één en nog één en nog wat... En pakt ie het record van Patrese af :thumbs: Maar dan moet Barrichello wel snel stoppen en niet veel langer daarna DC ook (oink, Fisico is dus de op twee na meest ervaren coureur :eek:).

7. JeePee

JeePee Guest

Heb je wel gekeken? Albers had een defecte hydraulica. Hij heeft dus 1 outlap en 2 inlaps gedaan. Dus dat Sutil sneller was kan hij 0.0 aan doen.

Echt balen van Kimi trouwens. Het was een heel klein foutje, gewoon ietsjes te vroeg ingestuurd, maar dat wordt dan zo afgestraft. Ik hoop echt op een flinke plensbui morgen, want Kimi reed echt ijzer sterk in de regen vanochtend. Ook kan Spyker dan misschien z'n eerste punt pakken. De weersvoorspelling voor morgen is hetzelfde als vandaag. Hoop alleen dat de regen dan 2 uurtjes later valt :9

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    kut raikonnen :x

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat weet ik wel, maar Sutil heeft nu weer zijn beste kwalificatie ooit gereden. Dat CA er niets aan kan doen, weet ik ook wel. Maar hij kan zich hierdoor ook weer niet bewijzen en zo heeft hij wel vaker problemen. Het moet ook een keer ophouden anders halen de andere teams 'gewoon' Sutil.

Kijk, JIJ en IK en alle andere Albers liefhebbers zien die problemen wel. Maar denk je dat Williams en Red Bull hier ook opletten, wetende dat zijn teamgenoot wel mooie dingen laat zien? Ik denk persoonlijk van niet. Neem nou dat incident met dat verkeer uit Spanje, dat weten ze daar echt allang niet meer als ze het al ooit geweten hebben.

10. JeePee

JeePee Guest

Mwah, weet ik niet hoor. Er staat nu ook geen tijd achter zijn naam, dus het valt wel op. Maar ik hoop wel dat het morgen regent en dat er crash na crash komt, en zo Spyker (Albers) een punt of meer kan pakken. En Kimi natuurlijk :cool:

Maarja. Morgen wordt wel vetjes. Eerst Monaco en dan de Indy 500 \o/

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Samen met de Indy 500 wordt het idd een mooie motorsport dag :) Hoe laat begint de Indy trouwens?

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik vond net deze leuke foto:

8) :lol:

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    haha toffe foto:+

vond het een erg saaie race, vrijwel niets aan actie gezien. Dat sutil eraf ging was het enige momentje actie in de hele race.
    Jammer, want monaco was toch altijd wel een leuke race maar dit jaar totaal niet!

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Goede race van de McLarens, Ferrari op meer dan een minuut gezet:eek: Was verder wel een saaie race

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Saaie race ja, maar Kubica vond ik wel opvallend, erg degelijk gereden:) Over Hamilton maar te zwijgen... wat een talent.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Eindelijk ook weer eens een sterke race van Fisico, die heel gemakkelijk de BMW's heeft verslagen. Dat had ik van tevoren niet gedacht, althans niet dat het zo simpel zou gaan. Hopen dat dit niet alleen maar komt, doordat Fisico goed is op Monaco maar ook doordat de auto gewoon beter is nu.

Ook Kubica heeft het idd goed gedaan. Niet alleen in de race, maar ook die kwalificatieronde is achteraf een hele goede geweest als je het vergelijkt met Heidfeld. Er staat een paar pagina's terug nog een post van mij, waarin ik zei dat Kubica me toch wat tegenviel. Maar in Spanje en nu ook weer laat hij toch wel zien dat hij ook heel snel kan zijn.

Wurz ook top gereden. In Monaco van 11 naar 7, goede strategie en goed Raikkonen achter zich gehouden. Die punten had hij wel even nodig.

Jammer van Rosberg, die had die plek bij de start nooit aan Heidfeld mogen verliezen. Heidfeld stond op een andere strategie en dus zat Rosberg vast, terwijl hij wel gewoon vroeg zijn stop moest maken. Een gat slaan, kon hij dus niet meer. Zijn strategie was volgens mij een kopie aan die van Fisico en dan heb je gewoon een vrije baan nodig.

Raikkonen kan de titel nu wel vergeten, denk ik. Ik zie het niet gebeuren dat hij én Massa én Hamilton én Alonso nog inhaalt. Misschien dat hij er nog 1 of wie weet zelfs 2 kan pakken, maar alledrie zie ik niet gebeuren.

Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tja, Raikkonen kon de race al vergeten na zijn fout in de kwalificatie. Was gewoon zijn eigen domme fout. Vind wel dat Massa de eerste plek binnen het team steeds meer naar zich toetrekt en laten we eerlijk zijn, Massa doet het niet verkeerd. Voor Raikkonen word het alleen maar moeilijker, hij zal moeten gaan presteren.
    McLaren heeft de concurrentie gewoon helemaal compleet aan stront gereden. _O_
    Alonso en Hamilton waren vandaag echt van een andere planeet, niet normaal hoe hard die gingen vandaag. :eek: Echt klasse! Tja, Hamilton, wat een ongelovelijk talent zeg. Ondanks dat ik het Fernando echt gun, had het wel heel erg tof geweest als Hamilton had gewonnen. Maar, Hamilton wint zijn race(s) nog wel dit jaar, dat staat vast.
    De nummer 3 op 1.09 van Alonso en 1.05 van Hamilton en de rest van het veld minimaal op één rondje, echt ziek gewoon. :)

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een wat saaie race (zeker voor Monaco) maar wel een dikke vette 1-2! _O_

19. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Lewis niet heeft gewonnen . Voor de rest niet veel bijzonders . Was het in Barcelona nog veel brokken , terwijl je het daar niet verwacht. In Monaco verwacht je dat juist wel , maar gebeurt het niet . :+

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ron Dennis kan het allemaal wel mooi zeggen, maar als jij iets beslist wat in het voordeel van de een is en in het nadeel van de ander en je vervolgens roept dat de een de ander niet mag aanvallen, dan lijken dat mij teamorders.
    Verklaart waarom Alonso sneller was in de eerste stint, hij was een stuk lichter. Daarna reed Hamilton na zijn staart toe en vervolgens zakte hij weer af. Als dit waar is, dan vind ik dit toch behoorlijk genaaid voor Hamilton. Maarja, hij kan natuurlijk niet weer zo zijn dat een rookie van 22 jaar de 2 voudig wereldkampioen van X aantal miljoen verslaat. Daar gaat het om, zeker ook nog eens met de Spaanse sponsors in het achterhoofd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina