Ik heb een tijd geleden toen ik mn Xbox 360 kocht ook TDu gehad, maar die vond ik toen saai en de races niet goed uitgewerkt, dus heb m toen weer verkocht. Maar nu heb ik hem weer gekocht en ben nu weer begonnen met racen. Het cruisen is wel vet, de auto's zijn supermooi, kheb ook wat auto's gedownload. De races vind ik nog steeds niet zo super als in andere racegames en ik rijd ze meer om geld te verdienen om nieuwe auto's te kopen. Wel leuk dat als je een race gewonnen hebt je dezelfde race gewoon nog een keer kan doen en als je hem dan weer wint krijg je gewoon weer het geld
Behalve bij de missiess dan, daar krijg je maar een keer het geld, maar dat is dan meteen ook heel veel. Het racen heeft wel echt de relaxte Hawaii sfeer en de vette auto's en het mooie grote eiland waar je vrij overheen kan rijden maken wel veel goed. Ik vind de auto's overigens goed rijden, maar niet super, mss dat als ik een racestuurtje koop dat ze dan nog lekkerder rijden en het cruisen nog aantrekkerlijker wordt
Ik heb niet zo veel verstand van auto's (geen flauwe opmerkingen, Porschefan ), maar ik hou wel van auto's en niet alleen van de Lamborghini's en Ferrari's.
Ik heb in het spel nu een blauwe Audi TT Quatro (lach me niet uit als ik de typenaam niet goed geschreven heb ) en heb nu meer dan 165.000 dollar bij elkaar gereden, dus ik ga de dealers maar eens langs voor een tweede bak
De volgende game zouden ze in de Noordelijke Amerikaanse staten moeten doen, lekker bergachtig met veel bochten, bovenin wat sneeuwen, meren en rivieren, en bossen, die helemaal prachtig zijn in de herfst (Fall Foliage ofzo iets) en hier en daar een leuke stad.
Mooie setting toch?
Klik om te vergroten...