1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat je een foto van mijn huis genomen heb, goed plaatje hoor.

Ik raad je als tweede auto een jaguar XJ220 aan, kost 160.000 en staat te koop bij de klasiekers.
    Is een B klasse auto die een hele goede wegligging heeft en met A klasse auto´s mee kan komen.

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, ik was eigenlijk van plan voor de Ferrari F340 ofzo te gaan, maar mss is dat dan een betere auto, ik zal er s een testritje mee maken ;) Ik ben die auto wel ff tegengekomen maar vond m niet zo mooi en heb toen verder niet op de eigenschappen gelet.

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De ferrari f430 is ook een wagen met uitstekende rijeigenschappen.
    De Jaguar is dacht ik sneller.
    Maar dat merk je vanzelf bij een testrit.

In zwart is hij naar mijn mening het mooist.

4. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toch een vraagje ivm dit uberspel

ik zou normaal gezien volgende week dit spel halen maar ik zit toch met twijfels omdat er geen BMW in zit

ik dacht dat er toch BMW in dit spel zou komen =(

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Mss is er wel een downloadpack met BMW's, maar dat weet ik niet, volgens mij niet bij de gratis downloadpacks, maar misschien wel bij de downloadpacks waar je met MS points voor moet betalen :)

6. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er zitten geen bmw 's in het spel, ook niet in de downloadpacks.
    Best wel jammer , maar er zitten al zo veel verschillende merken wagens in het spel. Ik kan ook wel zonder.

7. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    is idd jammer maar sommige sites zeggen dat en andere sites vandaar dat ik nu compleet in de war bent en zich afvragen

aangezien ik die hard fan bent van de BMW vandaar dat ik BMW's wilt hebben :) vooral dat E90 (330i) want heb zo'n auto alleen is de mijne 325i vandaar

mja zit er anders die nieuwe Mercedes-Benz C?

en dit oude lamborghini?

hier 2laatste vragen

1) klopt het dat die O'Ahu (waar dit spel afspeelt) naar echte eiland in hawai nagebootst is? en ook dat 1605km in aantal is? hoelang moet jij dna rijden om van ene punt naar andere kant (linkerbovenhoek naar rechteronderhoek op map he

2) hoeveel auto's en hoeveel bikes zit er nou in het totaal?

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt dat het eiland en precieze replica van het orgineel is volgens de makers.
    Ik ben er niet geweest en ga het helaas ook niet controleren.

Ik weet niet hoveel auto's er in het spel zitten, motoren zijn er niet zoveel slechts een hand vol.

9. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    10moto's schat ik? en 100 auto's hoop ik

maar hoe werkt de tunen van voertuigen, kan jij dit al van na 2racemissies? dus wanneer de volledige vrijheid beheerst ...

want ik hoop dat ik echt goed vermaakt met dit spel ipv snel beu worden als er zoveel beperkingen aan het begin, want ik word heel gemakkelijk frustrerend en dit wil ik juist voorkomen door te cheaten ofzo maar ik zie dat er geen cheats is voor spel vandaar dat ik zoiets afvroeg ^^

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niks uit dude, ik lach je niet meer uit en die naam van die Audi schrijf je goed alleen met 2 t's.:thumbs:

F430 is een uitstekende bak, wil je echt snelheid ga dan voor de Jaguar maar de Ferrari is beter.:b: Lambo Gallardo is ook een geweldige wagen.

Ik vind de XJ220 in het zilvergrijs met een rood/zwart interieur het mooist, ieder zijn smaak ofcourse.

Nee dr zit geen BMW in helaas, grote kans dat wij binnenkort een 3 of 5 hebben maar wel jammer dat er geen BMW in zit.:mad: M5 rulezzzzzz

Da's geen C, maar een SLK. Wel een leuke auto met een mooi geluid, net zoals de Lambo Countach._O_

1) Oahu zit er perfect in, als je deze TDU-map vergelijkt met Oahu op Google Earth, dan zie je duidelijke overeenkomsten en weinig verschillen, behalve een paar details en weggetjes dan.

2) ehhhm ff nadenken, standaard zitten er 89 auto's en 8 motoren in, maar er zijn 4 downloadpack van 7 auto's, 2 gratis downloadpacks van 2 auto's, en 4 gratis overige auto's, wat het totaal (inclusief motoren) op 133 brengt.:9 Maar later komen er nog meer packs uit hoor.

Tunen kan je gelijk al, die tuningshops moet je alleen maar ontdekken door erlangs te rijden. :) Kijk voor de routebeschrijving maar hier:

1) In dit scherm klikken op Faqs and Quides
    2) Dan op Car List klikken
    )3 Scroll naar beneden tot je Tuner Shops ziet
    4) Dan kan je alle Tuner Shops zien, inclusief routebeschrijving en wat ze tunen

Klik!

En op deze map kan je ook de tuner shops zien, met het icoontje van een moersleutel.:thumbs:

11. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb kleine probleempje, de breedband internet modem en de X360 hebben geen echte verbinding dus de X360 kan geen IP adres lezen dus zal het me niet lukken om op de marktplaats te komen om te downloaden, maar kan ik niet op andere manier vb downloaden op de PC en dan met de CD op X360 installeren of updaten?

en nee ik heb geen modchips of dergelijk om te installeren, met installeren bedoel ik meer update te uitvoeren vanop CD gelijk handmatig de update van backward compitable voor bepaalde games te updaten, dat bedoel ik

kan dat of moet ik echt een andere modem kopen of kan ik ook via mijn buurjongen zijn huis op de internet zitten en dan updaten?

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  12. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Dit zijn allemaal vragen die al vele malen zijn langs gekomen.. Even de openingspost lezen zal al een hoop helpen.

En vragen over je verbinding kan je beter vragen in het topic wat daar voor bedoeld is.

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet zoveel verstand van dat soort dingen, maar misschien kan je je vraag hier stellen.

;)

Heb een beetje de vorige delen van deze thread doorgelezen, ik ga denk ik tóch nog een Gold abbo kopen.:) Gister telescoop verkocht voor 55 euro, nu nog mn radio, PGR3, BR en Forza, dan heb ik genoeg geld voor een tweedehands Playseat en een Gold abbo. Helemaal zeker is dat Gold abbo niet, maar waarschijnlijk wel.

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  14. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb spel sinds vandaag en gespeeld is idd leuk.

maar heb aantal vragen die vast en zeker weleens aan bod zijn geweest maar

misschien dat iemand me wil helpen en het even snel wilt uitleggen.

* hoe krijg je namelijk moteren
    * hoe verander je van rang rook naar amateur?
    * wanneer kan je auto-onderdelen kopen?

Dit vroeg ik me eigenlijk af.

15. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan toch minstens de startpost en de laatste pagina lezen voordat je dit soort dingen gaat vragen, maar goed voor de 10.000ste keer

* Alle autodealers bezoeken
    * gamerpoints halen
    * tuner zoeken

16. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijne hartelijk dank voor de moeite

17. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand wat de gemiddelde prijs van dit spel?

en in de winkel carrefour (Belgie)

op internet las ik vaak +- 40eur en in de warenhuis ook of duurder?

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Woon jij in Belgie dan (Of in Los Santos;))? Dan kan ik je denk ik niet helpen aangezien de prijzen daar anders zijn dan hier.:{ Maar hier kan je hem in sommige winkels al voor 30 euro krijgen, terwijl ie bij anderen nog 60 euro is. Het zal over een paar maanden wel een Classic worden en dan is ie goedkoper.

19. METALFEAR

METALFEAR Guest

Gast relax......je hoeft geen antwoord te geven..... :)

20. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    yup in Belgie, van dat Los Santos, oh tis van de spel Grand theft Auto San Andreas ^^

enne over enkele maanden? denk het niet want ik ga hem dit woensdag kopen :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina