[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    nee niks van gehoord. ik denk het wel
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    €6.100 gaat me wat te ver. :9 Maar hij ziet er wel gaaf uit met de handtekeningen!
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    het bod is nu alweer 24000dollar
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    australian dollar ja, normale dollars:

    $20,217.60
    14,962.7 EUR

    nog veel maar de vraag is welke boden serieus zijn ;)
     
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    allemaal, want als je bied ben je verplicht aan te betalen. staat in de regels van ebay
     
  7. SysanApse

    SysanApse Guest

    Daar dacht ik ook al aan , waarom heeft hij van die tekens in zn plaatje staan ... en zeuren over dat iemand zijn idee wil gebruiken , kom op man ... jij hem hebm toch ook gewoon geript van dat plaatje waar die vrouw bij staat in die koker , als ie al van jou is .
    Voor de rest niks persoonlijks hoor , jij hebt een hekel aan kopieerders , ik aan neppers :+
     
  8. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    Heb nu jammer genoeg geen tijd om 360 af te werken, met eindwerk enzo. Ik zie wel wanneer ik er weer es aan kan werken:'-(
     
  9. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0

    hele goede keus :) oranje met zwart zie je laatste tijd vaak (Ford Mustang GT, Audi TT tune.. mijn autotje over 2 jaar :) )
    is het niet mooier als je een zilver/witt omlijning tussen zwart en wit doet als onderscheiding? Dan heb je zoals het het Forza logo het zelfde :) Veel zwart emt oranje accenten en witte omijningen :) of het logo erzelf in verwerken, dan heb je als 1 van de weinigen of als enige ee nForza 2 casemod :D mocht je heeel grafisc h zijn kun je altijd de porsche aan de andere kant maken maar dat gaat net te vur of niet :p
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mooi dat je reageert want ik ben er nog niet aan toegekomen, weet nog niet zeker hoe en waar ik het oranje ga doen (laten overlopen in zwart, strakke scheiding etc)

    Met wit/zilver is wel een leuk idee :D Worden wel veel spuitlagen dan, want wil het wel glad & duurzaam hebben :9 (1 kleur doe ik altijd 2-3 lagen +blanke lak, dus tja)

    Auto's worden wat lastig :D Zou wel een airbrush apparaat kunnen lenen, maar de skills krijg je er helaas niet bij :D
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hier nog een kapotte xbox 360 staan die ik eigenlijk terug moet sturen naar microsoft,maarja ik wil hem graag modden. Er zijn alleen 2 problemen:1. Hij wil geen discs afspelen 2. Ik heb geen voeding kabel,dan moet ik die van me andere xbox 360 pakken. Zal ik hier ooit een boete op krijgen als ik dat ding niet verzend :+?
     
  12. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    mooi weggewerkt }:]

    Hou daar zelf niet zo van eigenlijk, wil mijn 360's graag gewoon ergens mooi neerzetten zonder kabels/slangen etc
     
  14. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen loshangende kabels/slangen, het is gwn 1 geheel :cool:. alles ging normaal gezien intern ingebouwd zijn, maar 1 van de aansluitingen van m'n radiator zit net iets teveel in de weg. Niet dat het erg is, als ie klaa ris zal je niks meer zien van die radiator ;)
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    past de dvd drive er nog naast dan? Of zit daar dat stukkie in de weg?

    Moet zelf nu ook echt beginnen, maar steeds geen tijd of de winkels zijn dicht wanneer ik de oranje spuitbus wil halen :9
     
  16. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    normaal gezien past de dvd drive er nog in, al wordt het een beetje krap :D. Ik ga om de radiator een beetje te verbergen iets er rond bouwen, uit vloeibaar metaal fzo. Ik weet alleen nog niet echt wat, dat zien we nog wel.

    EDIT: i know, time's a bitch :D. Ik heb nu ook een maand of 2 bezig geweest aan eindwerk, gelukkig dit weekend ff vrij. Neem je tijd bij het verven en veel schuren, dan gaat dat er top uitzien :).
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ja weet ik, heb een paar xbox (1, niet 360) gespoten back in the days 8)

    Schuren doe ik btw nooit grondig, gewoon 1x wat opschuren, primer, paar lagen spuiten en misschien blanke lak.
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Foei! :9 O-)

    @Alpha prima...dat is een big-ass radiator :eek:
     
  19. xI Br33z0r Ix

    xI Br33z0r Ix Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vandaag begonnen met case modden
    heb ook al een foto gemaakt
    dus wat vinden jullie er van : http://img525.imageshack.us/img525/7448/ssa40435wo7.jpg

    hij word nog mooier gemaakt
    er komt ook nog plexiglas en leds onder en word geverfd ik stuur wel weer een foto als hij klaar is
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, wat vinden jullie van die stickers van Decal Girl?
    Natuurlijk niet modden, maar maakt t wel wat mooier voor 25euries ;)
     

Deel Deze Pagina