australian dollar ja, normale dollars: $20,217.60 14,962.7 EUR nog veel maar de vraag is welke boden serieus zijn
Daar dacht ik ook al aan , waarom heeft hij van die tekens in zn plaatje staan ... en zeuren over dat iemand zijn idee wil gebruiken , kom op man ... jij hem hebm toch ook gewoon geript van dat plaatje waar die vrouw bij staat in die koker , als ie al van jou is . Voor de rest niks persoonlijks hoor , jij hebt een hekel aan kopieerders , ik aan neppers
Heb nu jammer genoeg geen tijd om 360 af te werken, met eindwerk enzo. Ik zie wel wanneer ik er weer es aan kan werken
hele goede keus oranje met zwart zie je laatste tijd vaak (Ford Mustang GT, Audi TT tune.. mijn autotje over 2 jaar ) is het niet mooier als je een zilver/witt omlijning tussen zwart en wit doet als onderscheiding? Dan heb je zoals het het Forza logo het zelfde Veel zwart emt oranje accenten en witte omijningen of het logo erzelf in verwerken, dan heb je als 1 van de weinigen of als enige ee nForza 2 casemod mocht je heeel grafisc h zijn kun je altijd de porsche aan de andere kant maken maar dat gaat net te vur of niet
Mooi dat je reageert want ik ben er nog niet aan toegekomen, weet nog niet zeker hoe en waar ik het oranje ga doen (laten overlopen in zwart, strakke scheiding etc) Met wit/zilver is wel een leuk idee Worden wel veel spuitlagen dan, want wil het wel glad & duurzaam hebben (1 kleur doe ik altijd 2-3 lagen +blanke lak, dus tja) Auto's worden wat lastig Zou wel een airbrush apparaat kunnen lenen, maar de skills krijg je er helaas niet bij
Ik heb hier nog een kapotte xbox 360 staan die ik eigenlijk terug moet sturen naar microsoft,maarja ik wil hem graag modden. Er zijn alleen 2 problemen:1. Hij wil geen discs afspelen 2. Ik heb geen voeding kabel,dan moet ik die van me andere xbox 360 pakken. Zal ik hier ooit een boete op krijgen als ik dat ding niet verzend ?
mooi weggewerkt Hou daar zelf niet zo van eigenlijk, wil mijn 360's graag gewoon ergens mooi neerzetten zonder kabels/slangen etc
Ik heb geen loshangende kabels/slangen, het is gwn 1 geheel . alles ging normaal gezien intern ingebouwd zijn, maar 1 van de aansluitingen van m'n radiator zit net iets teveel in de weg. Niet dat het erg is, als ie klaa ris zal je niks meer zien van die radiator
past de dvd drive er nog naast dan? Of zit daar dat stukkie in de weg? Moet zelf nu ook echt beginnen, maar steeds geen tijd of de winkels zijn dicht wanneer ik de oranje spuitbus wil halen
normaal gezien past de dvd drive er nog in, al wordt het een beetje krap . Ik ga om de radiator een beetje te verbergen iets er rond bouwen, uit vloeibaar metaal fzo. Ik weet alleen nog niet echt wat, dat zien we nog wel. EDIT: i know, time's a bitch . Ik heb nu ook een maand of 2 bezig geweest aan eindwerk, gelukkig dit weekend ff vrij. Neem je tijd bij het verven en veel schuren, dan gaat dat er top uitzien .
ja weet ik, heb een paar xbox (1, niet 360) gespoten back in the days Schuren doe ik btw nooit grondig, gewoon 1x wat opschuren, primer, paar lagen spuiten en misschien blanke lak.
ik ben vandaag begonnen met case modden heb ook al een foto gemaakt dus wat vinden jullie er van : http://img525.imageshack.us/img525/7448/ssa40435wo7.jpg hij word nog mooier gemaakt er komt ook nog plexiglas en leds onder en word geverfd ik stuur wel weer een foto als hij klaar is
Vraagje, wat vinden jullie van die stickers van Decal Girl? Natuurlijk niet modden, maar maakt t wel wat mooier voor 25euries