Het grote uitgaansleven...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door boss, 27 mei 2007.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond er geen tread over. Is er wel één, gooi deze maar toe dan.
    Anyways, wat ik wilde zeggen. Ik ben gisteren in Holland op stap geweest(ik ben een Belg he, dus eventjes rijden). Ik ben naar de Peppermill in Heerlen geweest. En damn, wat was het goed daar, gisteren! Echt bom!:thumbs: Het was Night of the playmates. En die danseressen! _O_ Anyways, ga vandaag terug naar de schuimparty in de Peppermill :D. En ik wil gewoon even zeggen, Holland oléééé !!!:+

2. Cybercon

Cybercon Guest

Heb je ook even kennis gemaakt met onze Vlaamse Frietskes Boss? :+ Ze zullen vast niet zo lekker smaken als die van jullie, maar ach ik krijg ze nog wel door mijn strot *)

Nee maar cool dat je het uitgaansleven hier in NL hebt ervaren :cool: De kosten voor de drankjes, hapjes etc. is dat gelijk aan dat van jullie? Of is het wat prijziger? Anyway ik moet maar eens gaan stappen in België op de voorwaarde dat jij me de beste clubs laat verkennen Boss \o/

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De prijs viel zeer goed mee. Tuurlijk duur, maar zeker niet duurder dan hier :). Anyways, als je in België op stap gaat ,raad ik je Versuz of La Rocca ofzo aan. Maarja, ik weet niet of het hier zo goed is, als bij jullie:'-(.
    Héhé :D

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ken weinig mensen die echt leuke dingen zeggen over een ander land. Normaal is het meer strijd. :thumbs:

Ik ga van de zomer naar BlankenBerge in België. Is het daar wat?

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    NEEEEEE, toch niet de peppermill man !!!!

Dat is zo'n kut tent he! Ongelofelijk!

Zelf ga ik altijd naar Starfish is duitsland. Daar is de gemiddelde leeftijd tenminste iets hoger als in de peppermill. ;)

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kom eens naar Stratums Eind in Eindhoven...
    De grooste Uitgaansstraat in Nederland! :cool:

Altijd wel wat te beleven, en voor ieders wat wils aangezien er een hoop kroegen en clubs aanwezig zijn!

7. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar geleden was ik ook met kameraden een week geweest in Blankenberge toen hadden we maar 2 clubs bezocht.
    De Ibiza (redelijk bekend daar) en dan nog ene iets met een S... die vond ik eigenlijk iets beter .
    In Blankenberge kan je wel ff door denk ik :)

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Boss, mag ik vragen waarom je helemaal naar NL bent getrokken om eens uit te gaan :eek: :+.

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Eindhoven. _O_

10. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    In Eindhoven vind ik er niks aan, Amsterdam daar is uitgaan pas leuk.

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat betaal je in A'dam voor een biertje?

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jij hebt alle clubs gehad in Eindhoven? Stratumseind, Effenaar beursgebouw maken het uitgaan in Eindhoven tot een van de beste steden om uit te gaan waar ik ben geweest. En ja, ik ben vaak genoeg in Amsterdam uitgegaan, ben er geboren en opgegroeit :b:

13. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel een beetje gelijk ben er maar 2 keer geweest, maar vond er beide keren niks aan.

In Amsterdam betaal je 2 euro tot 2,50 voor een biertje. Je hebt ook wel tenten waar je op bepaalde dagen 1 euro/1,50 betaald het verschilt heel erg waar je heen gaat.

14. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Korenmarkt @ Arnhem is ook zeker leuk!
    Zeker Manhattan op donderdagavond, bier is dan van 12.00 tot 02.00 0.50cent

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Starfish is het volgende waar ik naar toe wil. Naar het schijnt zit het daar vol Latino's. Volledig mijn ding :D.
    Anyways, gisteren naar de schuimparty geweest in Peppermill. En toch vond ik het heel goed. Alleen was de dag ervoor meer volwassen. Gisteren was het meer kinds. Best wel spijtig. Maarja, schuimparty was wel bom hoor :).
    Omdat ik de discotheken in België beu ben :D

Anyways, de Hollandse vrouwen zijn ook bom :D. Alleen spijtig dat ik bijna ambras had bij éne gast. Moest hij zijn meid maar in toom houden he...:lol:

16. Thomaaas

Thomaaas Kill or be killed

Leuk Bevonden:
    0
    Stratumseind is zeker wel super relaxt! Altijd gezellig inderdaad!

17. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Utrecht.o.

18. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OLEEEEY OLEYOLEYOLEY

FOK al die kuttenten hier in het kut rijnland,
    GA A.U. fokin B. naar pinkpop, of word je in de pepermill ofzo ook gesandwiched door 4 meiden tegelijk!:thumbs:

19. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooie titel en goeie post man:thumbs:

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hmm moet maar eens naar Amsterdam, pest is dat ik de BOB niet kan zijn en niemand anders het wilt :+......dan maar keertje met de trein

Hier het waagplein is ook pokkesaai aan het worden
    20 kroegen, 2 eigenaren ofzo.....:{

Deel Deze Pagina