De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Was vorige week ook. Na even zoeken kwam ik toch op een site waar ze stonden, dus ze zijn wel online te bekijken. Weet alleen niet meer welke site het precies was. Misschien iets als www.dewedstrijden.tv ofzo?

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Was zwaar gezellig in het stadion vanmiddag [​IMG]

AZ speelde laf anti-voetbal en verdiende het om afgestraft te worden. Opsouten met die negatieve handel [​IMG] Ajax was de tweede helft heer en meester. Had zeker 5-0 moeten en kunnen worden.

Lekker ook, Huntelaar voor Donk [​IMG] Schitterend gewoon! Moeten ze maar niet zulke smerige overtredingen maken en niet de hele tijd op de grond liggen janken en tijd rekken, provoceren, tijd rekken, huilen, tijd rekken, achterin rondtikken, tijd rekken....

Wat een neppe zooi zeg! Ga maar lekker janken met z'n allen [​IMG] Helemaal NIETS in Alkmaar! Drie keer NIETS in Alkmaar!

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    looooool, jij bent zeker ook geen fan van het italiaanse voetbal
    echt te triest voor woorden wat huntelaar deed.
    voor de rest was ajax wel de terechte winnaar en mn complimenten voor davids, speelde een goeie wedstrijd

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Huntelaar doet precies hetzelfde als van Nistelrooy toen janke niemand erover, nou doet iemand het bij Ryan Donk. Nadat Donk hem helemaal verrot heeft geschopt, en op zijn rug is gaan staan.

En dan is het te triest voor woorden achja AZ die moeten toch altijd wat te zeiken hebben.

5. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk weer een Limburgse Derby voor Roda JC!

Door een 3-0 overwinning op RKC is VVV Venlo gepromoveerd naar de Eredivisie. De 1-0 in deze wedstrijd werd gemaakt door Frank van Kouwen, die komend seizoen voor Roda speelt. Oud Roda JC'er Dirk Jan Derksen maakte de 3-0. De promotie van de Venlonaren betekent dat wij ons na 5 jaar eindelijk weer eens mogen verheugen op een Limburgse Derby.

Forza Limburg en volgend jaar 6 punten extra!

\o/

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die site had ik ook geopend, maar kreeg ik dus die melding. Nu doet de site het weer. Tien kon zeker de belangstelling niet aan.

8. Cybercon

Cybercon Guest

Deze afbeelding had ik nog niet gezien, maar wat een vuile hond die de Cler zeg :{

Gerechtigheid, ophoeren met die gast :thumbs:

9. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    dit is iets heel anders, ik zeg niet dat ik het goedkeur.
    Dat van huntelaar is gewoon kleinerend, je bent gewoon niet goed bij je hoofd als je dat doet.
    Huntelaar heb ik sinds dat hij bij ajax is al wel vaker zien afreageren door middel van ellebogen en dat soort dingen.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Omdat hij nu ook wel de aanvaller is in Nederland waar het om gaat, elke verdediger staat te springen om hem uit te schakelen, of dat nu voetbal technisch/ of niet gaat maakt ze niet uit.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja en wat De Cler hier doet is zwaar beledigend.

Maar komaan, dat gebeurt zo vaak. Dan niet zo opzichtig als Huntelaar vandaag, maar toch. Heb je zelf ook gevoetbald? Bij elke eigen doelpunt gebeurde wel iets. Soms opzichtig, soms subtiel...

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het is exact dezelfde situatie gozer... Beide halen ze na een goal hun gram. Dus loop niet zo te zeiken hypocrieteling...

Komt er weer zo'n debiel met z'n vooroordelen over Italië. Donder a.u.b. op gozer. Daar word ik zo agressief van...

En Davids speelde helemaal niet bijzonder imo. Vermaelen, Heitinga en Huntelaar waren de besten bij Ajax. En niet te zuinig ook. Speelden echt fantastisch!

Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vind het van De Cler en Huntelaar allebei niet kunnen. Als je iemand op het veld met woorden vernderdert of beledigt dan krijg je toch ook rood. Hoewel dat soort acties van de Cler en Huntelaar (en van Nistelrooij) non-verbaal zijn vind ik dat je hier in principe ook gewoon geel of rood voor moet krijgen

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wrom zeikt iedereen over die actie van huntelaar. als daarvoor niks was voorgevallen oké, maar ik kan me toch echt een beeld herineren van Donk die vuil op huntelaar gaat staan. Gewoon terugpakken, was andersom ook gebeurd ;)

15. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Dat vuil op huntelaar gaat staan dat valt wel mee hoor. Ze houden elkaar eerst vast en dan valt huntelaar en donk kan ze balans niet vinden en land met 1 been half op huntelaar. Ik heb ze bij talpa er ook niets over horen zeggen.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij de beelden niet gezien? :{
    Donk kan z'n balans niet vinden, dan vind ie em terug, en staat ie al met 1 been op huntelaar, en dan zie je duidelijk dat ie nog een keer afzet..
    En daarnaast, Donk en Huntelaar zijn elke wedstrijd met elkaar bezig, dus dan krijg je dit soort tafereeltjes

Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ge-wel-dig. Ik heb me dood gelachen om de reacties van van Gaal. Die gozer lijd echt aan het calimero syndroom. Benieuwd hoeveel supporters er nou werkelijk voor AZ blijven doordat er bij alle prijzen naast is gegrepen.

18. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Het gebeurde vlak voor me, eerst gooide Donk Huntelaar op de grond en toen hij weg liep trapte hij nog een keer achteruit op Huntelaar's borst. De grensrechters waren gewoon blind. Echt fantastische sfeer en tweede helft was het alleen maar Ajax. In de eerste helft ook na het zoveelste tijdrekken het hele stadion: ANTI-VOETBAL!:p

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het was inderdaad echt één grote, gezellige klerezooi in het stadion [​IMG]

20. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De boycot werd maar even opgeheven? :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.