De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat spandoek vond ik eerder calimero gedrag.......1e goal was idd buitenspel, huntelaar gaf het toe. Maar Ajax heeft zeker wel verdiend gewonnen, kan me de 1e helft een tijdje het alleen-getik tussen donk en waterman herrinneren.....7 keer ofzo speelden ze naar elkaar over......
    Ryan Donk Wie kent hem niet? Ryan Donk, Ryan Donk tis een ajacied! :lol:
    Wel Thialf publiek trouwens boven 125,126.......gaan ze de wave inzetten :emo:

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Deed 410 ook tegen Heerenveen. Lekker belangrijk...

3. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die was er tijdens ajax - az gewoon. We hebben met een hele grote groep op het leidseplein gekeken.

4. Cybercon

Cybercon Guest

Gisteren werd het doelpunt uitgebreid besproken in de Wedstrijden en hij raakte de bal niet aan. Geldig doelpunt dus :)

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik geloof de speler zelf eerder dan de camera beelden, Huntelaar voelt zelf het beste of hij hem wel of niet geraakt heeft. In de Telegraaf stond dat hij na de wedstrijd toegaf dat hij de bal licht getoucheerd had......

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is zo, maar er was 1 camera standpunt (vanaf het doel) waarop je kon zien dat de bal al gauw 10 centimeter van zijn voet af was, en door de benen van die az speler ging.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    als huntelaar het zelf toegeeft dat hij hem raakt, ik snap niet wat jouw probleem is.

waarom zou hij het dan toegeven?

Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  8. Cybercon

Cybercon Guest

Het werd gisteren goed in beeld gebracht dipshit :emo: En als je de interview met Huntelaar nog even bekijkt hoor je nog enige twijfel. De reden waarom ie toegeeft is eerder om de woede van AZ wat te temperen.

Maar goed 3-0 :9

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Geen idee waarom hij het zegt, maar ik vertel alleen wat ik op de camerabeelden zag en wat ze gister bij het nabeschouwen bij talpa ook zagen.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Gewoon om de rest een beetje op te fokken, dat zag je duidelijk aan zijn kop. Beetje olie op het vuur kan geen kwaad ;)

11. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Belg ;)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Huntelaar raakte hem niet aan, dat was wel duidelijk te zien vanuit dat ene camerastandpunt achter het goal. Huntelaar zei het zelf om een beetje te jennen, dat zei Jaap Stam ook in Studio Voetbal. En je zag ook aan de kop van Huntelaar dat er enig cynisme vanaf straalde.

13. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    De bal kwam van heel hoog en als je dan kijk hoe licht hij opstuitert moet hij wel aangeraakt zijn naar mijn mening. Maarja het kwaad is al geschied dus laten we dit maar achter ons laten.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alsof de goal uit het niets kwam. Ajax speelde de tweede helft gewoon veel beter en aanvallender. Een goal kon niet vermeden worden. Was de buitenspel goal niet gevallen (al was vanachter de goal volgens mij gewoon duidelijk te zien dat Huntelaar de bal miste), dan had het wel op een andere manier gelukt.

Op vi.nl wordt ook gemeld van een assist van Perez en niet Huntelaar.

Overigens is van Gaal ook niet echt consequent. Aantal weken terug had hij het erover dat hij de enige trainer was die nooit over scheidsrechter zeurde, of over zijn geblesseerde spelers. Deed ie ook bijna nooit dit seizoen, maar haalt dat op het eind allemaal dubbel en dwars in.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ach ja, wij missen ook een schaal omdat een of andere arbiter De Zeeuw als een blind paard op Stekelenburg in liet vliegen en vervolgens de daarop volgende goal goedkeurde...

En het gras in de ArenA is dramatisch, dus dat opstuiteren doet ie sowieso niet heel erg. En je ziet het effect ook niet veranderen. En het is gewoon te zien dat ie 'm niet raakt. Ik zie het probleem verder niet.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Huntelaar raakt de bal idd niet, Jaliens(?) volgens mij nog wel

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Zeker net zoals toen hij voor Donk een sliding maakte? :emo:

Ajax was beter en heeft verdiend gewonnen, maar Huntelaar geeft zelf toe dat hij die bal aanraakte. Geloof het nou maar en ben verder maar blij met jullie voorrondes. Overigens was het écht niet te zien op de beelden.

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    bij talpa suggereerde ze dat Huntelaar dit zij om AZ een beetje te jennen :+

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jaap Stam zei dat ook, bij Studio Voetbal. Kan het me enigszins voorstellen. Nog ff een trapje nageven. ;)

20. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan komt je punt ook echt naar voren, als er 50.000 man zitten. De KNVB lacht jullie nu uit...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina