De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Daar is hij ook 25,- per maand (5 euro korting per maand op het 30 euro abbo) En dan heb je 225 belminuten of 450 smsjes. Dat is wel aardig. :+ Alleen dan krijg je weer een gratis koptelefoon en cd van Tiesto, terwijl ik dat allemaal niet echt nodig heb. :') Maargoed, KPN valt dan dus wel af.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Boeie, daar is de vuilnisman goed voor.:cool:

    Ik ga denk zo maar ff mijn abo opzeggen. Had geloof ik nog tot augustus, maar beter te vroeg dan te laat.
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede service en Hi? De ervaringen die ik met Hi heb vertellen anders. Ook de facturen zijn niet overzichtelijk etc. Half Nederland loopt er eerder mee door hun goede marketingcampagnes en aantrekkelijke aanbiedingen.
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de U600 met een Orange 20 abbonement genomen.
    Er was 1 ding doorslaggevend om Orange te kiezen namelijk het volgende:
    Als je bij Orange je 20 niet opmaakt, neem je dat mee naar de volgende maand, en dat is onbeperkt houdbaar. Bij Hi is dit 3 maanden hoiudbaar, en daarna gaat alles weg (behalve je maandbedrag)

    En de Orange abbo had een mooi aanbod: een Bluetooth WEP150 headset kado (waarde: 69,95) en 3 maanden gratis bundel (60euro korting).
    Kijk, daar heb je iets aan!
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, die gratis bundel zie ik bij de W880i ook staan. Op zich wel netjes. Alleen is het volgens mij wel zo dat de ontvangst met Orange hier in de buurt bar slecht is..
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa, ik betwijfel of ik wat overhoud, en als al wat overhoud gaat dat wel op de maand erna. Is natuurlijk persoonlijk.

    Leuke aanbieding ja. Ik heb hem bij Hi besteld met een Hi € 25 abonnement voor 20 euro in de maand, inclusief het boek 'Stout' van Heleen van Royen. Ben benieuwd. Zit Justin Timberlake pakket bij maar dat interesseerd me maar weinig.
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ben nou eigenlijk op zoek naar een nieuwe mobiel, wordt een beetje gestoord van mn nokia 3310 ringtones 8)

    Maar mn grote vraag was eigenlijk, telefoons met een mpspeler.. kan je daarmee ook mp3s als ringtone doen?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de meeste GSM's is dat helemaal geen probleem !!!
     
  9. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die Nokia N80i een leuke mobiel?
     
  10. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mag binnenkort een nieuwe telefoon uitzoeken en heb 2 leuke telefoons gezien alleen zijn ze allebei nog niet uit :'-( had het al opgezocht maar bij allebei staat Q2/ Q3 2007 maar weet iemand misschien een wat preciesere datum voor de :

    Samsung SGH-E840
    Sony Ericsson W580i
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon de LG Prada echt nergens vinden...Heeft iemand hem wel ergens gezien?
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    The Phone House, Orange shop.
    Ik zie hem overal :confused::confused: :p
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm, ik heb nu de LG Prada phone. Ik wou een draadloze hoofdtelefoon kopen, om liedjes te luisteren op mijn LG. Dus ik was van plan om deze bluetooth hoofdtelefoon halen. Maar ik heb geen idee, of de LG hem wel ondersteund, want straks heb ik 100 euro zomaar kwijt aan die hoofdtelefoon.
    Dus denken/weten jullie of die hem zou ondersteunen????

    SONY DR-BT30Q B Bluetooth hoofdtelefoon
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij maakt het niets uit, zo lang je telefoon maar bluetooth heeft...
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Net de U600 binnen. Prachtige foto's maakt hij. Nja, ik ben in elk geval de VGA camera van mn v550 gewend. :+

    Hier een foto van de denneboom bij ons achter in de tuin die volgende week omgaat (de takken zijn er al grotendeels afgezaagd):
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  17. stef2

    stef2 PoPgamer

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er idd erg mooi uit:thumbs:
    Jammer dat die boom weggaat8)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag ook besteld :)
    De White Edition

    [​IMG]
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook bij Hi? Erg mooi hoor die witte.

    Hoe zit dat bij KPN met rekening online? Vanmiddag geprobeerd, maar ook nu nog steeds:
    Vanwege een technische storing kunnen uw gegevens nu niet opgehaald worden, probeert u het later nog eens.

    Niet dat ik al bang ben vandaag alles verbeld te hebben. :+
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met mijn D600 het volgende probleem: hij speelt de filmpje niet meer af zonder geluid. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina