Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [mierenneuk] cumulatief [/mierenneuk]

Makkelijk om te onthouden bij binompdf is om de vraag hoogstens te maken, als je dat onthoudt heb je minder kans om aan jezelf te twijfelen dat je het net verkeerd hebt onthouden

normalcdf(linkergrens,rechtergrens,gemiddelde,standaarddeviatie)

Gemiddelde en standaarddeviatie (ook wel standaardafwijking genoemd) zijn meestal gegeven, en soms moet je er juist eentje van uitrekenen ofzo, dan kan je er bijvoorbeeld een X in zetten en dan plotten.
    Linkergrens en rechtergrens spreken voor zich, dus het 3-5 meter gedoe, mocht je een grens oneindig klein of groot moeten hebben dan is dat bij linkergrens -10^99 en bij rechtergrens kan je dan 10^99.

normalpdf hoef je eigenlijk niet te gebruiken en heb ik ook nog nooit gebruikt, ook een beetje apart sinds bij normale verdeling als je 3 zou nemen zou die kans oneindig klein zijn omdat je daarnaast dan alweer 2.999999999 en 3.0000000001 hebt, ga er maar van uit dat je em niet hoeft te gebruiken

Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben blij dat VWO die landschappen allemaal niet hoeft te kennen. 8)

Wel jammer dat er van Actieve Aarde maar weinig VWO oefenexamens zijn. Is denk ik net het moeilijkste gedeelte. :mad:

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongen, ik doe Natuur & Techniek, ik behoor slecht in talen te zijn. :cool:

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Makkkelijkste manier om normalcdf uit te rekenen is imo zo:
    (Begroot (dus gemiddelde)- werkelijk)/Standaardafwijking = Ans
    Normalcdf(-10000*of ander groot negatief getal), Ans)

Werkt altijd \o/

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Daalijk economie :) maar 3 modules ^^ van de 5

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Duits was goed te doen, heb tusssen de 6.1 en 8.1. Hopen dat het een 6.7 wordt, dan sta ik een 6.5 :)

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Duits ging lekker. Ik heb daarnet even het antwoordenmodel vergeleken met mijn antwoorden, waarbij ik de open vragen zeer kritisch heb nagekeken (dus bij twijfel foutgerekend), en ik kwam uit tussen de 5.9 en de 7.9, en ik moest er minimaal een 4.9 uitslepen om voldoende te blijven staan, dus dat zit wel goed. :)

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo economie ik weet niet wat ik daar voor moet verwachten, Engels en Biologie waren echt simpel duits en nederlands heb ik niet best gemaakt, maar daar kon ik het wel voor hebben.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je ook CM? Ik vind het echt geweldig, alleen maar talen zo'n beetje dus je kan maar heel weinig leren :9

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Volgens mij is het meeste rekene, en een paar begrippen, meeste belasting gedoe wat ik niet moeilijk vind omdat je alles uit de bronnen kan halen :)

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens of je twee vijven binnen je profiel mag staan? Niet dat dat op mij van toepassing is, maar het geeft me misschien een wat rustiger idee om te weten hoeveel er nog van de aankomende examens afhangt. :9

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    je mag 2 vijven of 1 vier hebben

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    gelukkig wel :cool:

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    hoeso? sta je er slecht voor dan :p

15. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, echt. Ik vind het alleen wel nergens op slaan dat tekstverklaring alleen even zwaar meetelt als brieven schrijven, luisteren en spreken bij elkaar. Als je dan voor de rest allemaal goede cijfers haalt en tekstverklaren is nou net je zwakke deel, dan mag je dus mooi gaan ploeteren. Nu is tekstverklaren denk ik mijn sterkste deel, dus voor mij is het niet zo'n probleem. Maar het is toch raar dat er zoveel van afhangt terwijl je er niks voor kan leren...

Dus 2 vijven mag ook binnen je profiel? Cool. :cool:

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    geeft wat meer speling he ;)

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Twee vijfen in je profiel mag volgens mij niet. Je mag maar één onvoldoende in je profieldeel hebben.

18. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, je mag geen twee vijfen in je profiel hebben.

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Help needed! Mijn wiskundestress begint toe te slaan. Wiskunde A1,2, VWO. Methode: Getal en Ruimte, de druk van 1998 geloof ik (niet die nieuwe).
    Wie zou voor mij de hoofdstukken kunnen aangeven die vallen onder:

Functies en Grafieken
    Kansrekening en statistiek

Volgens examencursus leiden valt 47% van CSE over Functies/Grafieken en 41% onder kansrekening etc. Ik ga alleen de hoofdstukken leren die hieronder vallen. Wie o wie kan aangeven welke nummers uit welke boeken deze hoofdstukken hebben? Diegene zal mijn held zijn!

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dan hebben ze het bij ons toch verkeerd uitgelegt, maar mischien komt het omdat ik op een lager niveau zit dan jullie

BTW: ECONOMIE WAS TE MAKKELIJK :)

Deel Deze Pagina