De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    met 15 treffers topscorer? :+
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Is dit jaar ook zo in de franse competitie. Volgens mij pauletta.
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarbij spelen ze in Zweden maar zeer weinig wedstrijden. Iets in de begin 20 ofzo.
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Maar ik sta achter ze wat er ook gebeurt :b: Anders het jaar erna maar weer promoveren.

    3-0 GEWELDIGE WEDSTRIJD. Had gelukkig nog een kaartje kunnen krijgen de zaterdag ervoor. Eindelijk weer eredivisie! Alleen maar goed voor de club. Wel opzich jammer dat er een nieuw stadium komt ook al wordt het groter. Maar ja, dan maken we daar ook maar een lekkere sfeer :b:
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm. Agjeh, komt anders toch wel weer een andere club. Blijven zal ie toch niet meer..
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet.. had t er ook al op een ander forum over.. Denk dat CL toch wel belangrijk is voor Sneijder, en echt concrete interesse is er nog niet echt voor hem. Zeker aangezien Lampard ook in beeld is bij veel grote clubs omdat hij bij Chelsea niet echt aan een goed contract komt.
    Maar mocht Lampard Chealsea verlaten, past Sneijder daar wel weer mooi tussen.. Het is echt afwachten..
     
  7. Cybercon

    Cybercon Guest

    Sneijder past no way in het systeem van Chelsea. Daar spelen ze té verdedigend voor. Sneijder pakt zijn draai in een team met een aanvallende instelling.
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben ik dus helemaal mee eens. Sneijder heeft niks te zoeken in de Engelse competitie. En zeker niet bij Chelsea.
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij wil er wel graag heen, Engeland dan..
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    T jochie moet tgewoon lekker in spanje gaan voetballen. Valencia had een hele mooie club geweest. En anders gewoon Villareal of Sevilla. Ook 2 schiterrende teams.
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja en zoals Juan al zegt. Engeland is echt niks voor hem. Op het middenveld heb je daar echt (ervaren) klasbakken staan. Het spel is ook erg fysiek in Engeland. En daar moet Sneijder het helemaal niet van hebben. Daarom is Italia ook geen goed idee.
     
  12. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dan zeg ik Manchester of Tottenham, Arsenal niet aangezien zij al veel aanvallende middenvelders hebben (Hleb, Rosicky, Ljungberg).
     
  13. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar moet Sneijder Scholes of Carrick uit de basis spelen? Er wordt hier niet gezegd dat Sneijder niet bij Chelsea past, maar hij past gewoon sowieso niet in het Premiership. Daar is die veel te licht voor. Hij zou aan alle kanten verwoest worden helemaal bij een club als Man U. Hij moet gewoon lekker in Spanje of Duitsland gaan voetballen. Of in de zwakke Italiaanse competitie zou die het ook wel kunnen redden, maar of je daar nou wilt spelen.. Je verdient wel..
     
  14. Cybercon

    Cybercon Guest

    Hij kan mooi op de plek van Fletcher, want die bakt er maar weinig van. Overigens dat Sneijder te licht is voor de PL kan ik me voor een deel in vinden, maar zeiden we dat ook van niet over van Persie?
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je bedoeld die competitie waar de CL-winnaar uit komt en de competitie waaruit alle wereldkampioenen komen? [​IMG] Armzalig ventje...


    Gattuso over Materazzi:
    En gelijk heeft ie [​IMG] [​IMG] *)
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Sneijder moet gewoon naar Spanje of Italië. Als hij naar Duitsland gaat, gooit hij net als van der Vaart (een gedeelte van) zijn carrière weg.

    Wat een figuur die gast. Denkt hij nou serieus dat hij met zijn kwaliteiten bij een topclub uit de top 3 landen kan spelen?
     
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Sneijder te licht voor het premiership slaat helemaal nergens op! Fabregas van Arsenal is nog kleiner maar hoort bij de beste spelers uit het premiership, het is gewoon een kwestie van slim zijn en duels ontwijken. Johan Cruijff was ook een kleine en ''lichte'' speler, er was echter geen verdediger die hem neer haalde.

    Ik ben het er wel mee eens dat de Spaanse competitie meer bij hem past, maar nog een jaar Ajax zou ook niet verkeerd zijn.
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ken je feiten, Fabregas is 1.75m en sneijder 1.70m
    Daarnaast vind ik Fabregas 3 klassen beter dan sneijder ook al is fabregas een ander type speler
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, die 5 centimeter doet t em wel hoor.. :{ 8)
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Prachtig. _O_
    Wat een voetballer was dat. Nu voetbalt hij in Zweden, maar helaas niet meer als de Litmanen van 10 jaar terug. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina