Mijn ML team schiet niet echt op. Heb Thuram gekocht transfer vrij net zoals Simic, Ambrosini een 17jarige onbekende spanjaard. Heb ook De Guzman, Wallner en Park hun Jyu. Probeerde Jankulovski ook transfervrij te krijgen, maar wilde niet komen.
-------------Jevrov-------------
-------------------------------
Thuram---Jaric---Simic---Giersen
--------------------------------
------------Ambrosini-----------
----Espimas----------Macco/Huylens
De Guzman--------------Sergio Ramos/Park Hun Jyu
-------------Wallner------------
Krijg zo vaak genoeg kansen om meer credits op te bouwen om betere spelers aan te gaan schaffen. De nieuwe aankopen op moment zijn me 3e vervangers als me team compleet is. Maar ondanks dat ik genoeg kansen krijg kan ik ze niet afmaken en speel meestal 0-0 gelijk. Als ik dan een wel afrond dan wordt het opeens 2-0 of iets wat daar op lijkt.
Met Thuram en Simic ben ik erg blij. Voorheen vielen er gaten en met hoge ballen was de kans op een tegengoel te groot. Verloor nog wel eens wedstrijden op een corner die de tegenpartij in kopte.
Ambrosini controleert het middenveld wat De Guzman eerder deed. Hij schuift ook vaak in met een lekker afstandsschot. Terwijl Macco ook lekker druk uitoefent en met corners gevaarlijk kopt.
De Guzman had ik eerder LW gezet, maar dan had ik niks aan de 2 die nu daar staan. Aangezien Guzman toch snelheid en een goed schot heeft kan hij nog goed genoeg uit te voeten op die plek. De Spanjaard op LW heeft ook veel snelheid en een hard strak schot als ie naar binnen snijt. Wallner moet gewoon ballen aannemen en knallen, maar mist nog iets te vaak simpele intikkertjes. Aangezien hij een dribbelaar is kan hij wel tussen 2 man door en een schot op doel lossen.
Denk dat ik ga sparen voor een nieuwe centrum spits en vervangers voor de RMF en LMF met een keeper. Spits en Keep hebben voorrang.
Me doelstelling is om seizoen 2 te pogen als derde te eindigen in de D2 met 20punten of meer. Vorig seizoen was het 5e positie terwijl ik dicht bij de derde zat heel het seizoen. In het derde seizoen dan maar Division 2 kampioen (vanwege achievement) worden en doorstomen naar de D1 om daar te blijven en me team uit te gaan bouwen
Is goed. Vanavond en morgen ben ik online. Zaterdag heb ik visite en afhankelijk of we dan weggaan of gamen heb ik zondag ook tijd om op Live wat potjes te doen. Anders is er altijd nog de avond natuurlijk
Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2007