1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet dat er een trucje voor is, dat heb ik hier eens gelezen, maar ik weet het trucje niet meer.

    Dus, iemand?:
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Vraagje: Heeft het zin om RANKED matches te spelen met een 'mindere' club? Stel ik speel met Twente tegen Barcelona en ik hou het op 1-1, wordt ik dan meer beloond?

    (ik zie namelijk heleboel spelen met de super top clubs en dan kom ik aan met Olympic Lyon, gave club trouwens, en die is toch wel iets minder sterk dan bv AC Milan)
     
  3. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je die herhalingen na een schot uit kan zetten?
     
  4. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jammer he :):


    ook nee, irritant he :):
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Mijn ML team schiet niet echt op. Heb Thuram gekocht transfer vrij net zoals Simic, Ambrosini een 17jarige onbekende spanjaard. Heb ook De Guzman, Wallner en Park hun Jyu. Probeerde Jankulovski ook transfervrij te krijgen, maar wilde niet komen.

    -------------Jevrov-------------
    -------------------------------
    Thuram---Jaric---Simic---Giersen
    --------------------------------
    ------------Ambrosini-----------
    ----Espimas----------Macco/Huylens
    --------------------------------
    --------------------------------
    De Guzman--------------Sergio Ramos/Park Hun Jyu
    -------------Wallner------------

    Krijg zo vaak genoeg kansen om meer credits op te bouwen om betere spelers aan te gaan schaffen. De nieuwe aankopen op moment zijn me 3e vervangers als me team compleet is. Maar ondanks dat ik genoeg kansen krijg kan ik ze niet afmaken en speel meestal 0-0 gelijk. Als ik dan een wel afrond dan wordt het opeens 2-0 of iets wat daar op lijkt.

    Met Thuram en Simic ben ik erg blij. Voorheen vielen er gaten en met hoge ballen was de kans op een tegengoel te groot. Verloor nog wel eens wedstrijden op een corner die de tegenpartij in kopte.

    Ambrosini controleert het middenveld wat De Guzman eerder deed. Hij schuift ook vaak in met een lekker afstandsschot. Terwijl Macco ook lekker druk uitoefent en met corners gevaarlijk kopt.

    De Guzman had ik eerder LW gezet, maar dan had ik niks aan de 2 die nu daar staan. Aangezien Guzman toch snelheid en een goed schot heeft kan hij nog goed genoeg uit te voeten op die plek. De Spanjaard op LW heeft ook veel snelheid en een hard strak schot als ie naar binnen snijt. Wallner moet gewoon ballen aannemen en knallen, maar mist nog iets te vaak simpele intikkertjes. Aangezien hij een dribbelaar is kan hij wel tussen 2 man door en een schot op doel lossen.

    Denk dat ik ga sparen voor een nieuwe centrum spits en vervangers voor de RMF en LMF met een keeper. Spits en Keep hebben voorrang.

    Me doelstelling is om seizoen 2 te pogen als derde te eindigen in de D2 met 20punten of meer. Vorig seizoen was het 5e positie terwijl ik dicht bij de derde zat heel het seizoen. In het derde seizoen dan maar Division 2 kampioen (vanwege achievement) worden en doorstomen naar de D1 om daar te blijven en me team uit te gaan bouwen :D

    Is goed. Vanavond en morgen ben ik online. Zaterdag heb ik visite en afhankelijk of we dan weggaan of gamen heb ik zondag ook tijd om op Live wat potjes te doen. Anders is er altijd nog de avond natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2007
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Beetje erg late reactie, maar toch.

    In het begin stapte ik overal op in en liep naar de man met de bal toe. Ik werd van de kast naar de muur gestuurd en terug. Nu loop ik met de man mee en volg hem. Als ik dan in zijn buurt ben en tussen hem en de bal kan komen druk ik X om af te pakken of maak ik een sliding net voor zijn neus als ik zeker weet dat ik hem heb.

    Met mijn verdedigers grijp ik zelden tot nooit in tegenwoordig. Gewoon met het mannetje meelopen en ze gaan vanzelf al naar buiten toe weg van het doel. Op moment van schoten en voorzetten sta ik tussen hen en het doel in en kan ik met x de bal afbuigen of gewoon afpakken en tegen aanval opzetten.
     
  7. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt,

    als er nog lui zijn die online ff potje willen ovetballen voeg me toe..
    Smoby NL -->bij deze is mijn gold verlopen dus heb ik tijdelijk ff ander account met maandje gratis deze is-> jorikmsn

    ik ben wel ubernoob maarja missch zijn er nog andere noobs kunnen we btje oefenen
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Had je al als Smoby in me lijst staan. Als je wilt kun je me met je andere account toevoegen en me vanavond rond 7 uur tot 9.30 uitnodigen voor een match.

    Vraag me af of je iemand kan uitnodigen als ie in een offline ML match bezig is. Anders gewoon eventjes wachten tot ik met de match klaar ben en kom ik er meteen aan :D
     
  9. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed maar kmoet tot 9 uur werken daarna kom ik wel ff online:)
     
  10. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand tips om met dit spel een betere online speler te worden ik verlies echt van de grootste noobs en ik wordt maar niet beter

    en ook: welk team welke opstelling ?
     
  11. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet spelen tegen n00bs. Maar voeg wat goede jongens aan je lijst toe, als je vaak met hun speelt, dan merk je vanzelf dat je beter wordt. Dat doe ik tenminste altijd, als ik weer ff moet inkomen.
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Laat maar:)
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  13. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan er ook geen fuck van missch kunnen we beetje oefenen tegen elkaar?
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Smoby ben je vandaag online? Zo ja hoe laat?
     
  15. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een keer gespeeld met Ado Den Haag en met 3-0 online gewonnen van AC Milan. :thumbs: Jammergenoeg werd er weer gedisconnect. Andere potjes met sterkere teams gespeeld en kansloos verloren.
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ado is dan ook een topper
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    niet normaal , dit seizoen afgelopen

    had in het begin van het seizoen mista gekocht,
    en nu 65 doelpunten..

    hij is 29 en iedereen wil hem kopen :p haha maar ik doe dat echt niet :)

    op top player dat is echt niet normaal..
     
  18. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    maar jij bent ook zo goed
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Bah met mijn ML voorhoede moet ik 12 kansen krijgen voor er eens 1 in gaat. Is toch wel anders dan met een Ruud of Drogba die elke kans er in legt.
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    denk dat ik maar weer eens schiet trainingen ga doen. Zelfs met goede teams ben ik niet in staat me kansen te benutten zoals voorheen. Gisteren 2 potjes online waarin ik met 3-0 won en 2-1 verloor terwijl de uitslagen veel groter hadden moeten zijn als ik naar die intik kansjes keek.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina